Çözüldü✓ Nb F80 Kurulum Sıkıntısı Yaşıyorum

Katılım
4 Kasım 2023
Mesajlar
23
Reaksiyon skoru
10
NB F80 aldım ve monitör montajını da yaptım fakat masada problem yaşıyorum. Bilgisayar masam enlem olarak dar olduğu için ekrana çok yakın olmak zorunda kalıyorum ama baya yakın yani.
 

Ekler

  • 1000191312.webp
    1000191312.webp
    79.3 KB · Hit: 91
  • 1000191313.webp
    1000191313.webp
    174.2 KB · Hit: 92
  • 1000191311.webp
    1000191311.webp
    230.6 KB · Hit: 89
Tek çare orta eklemi kenara itip ekranı sonradan kendinize göre düzeltmek
 
NB F80 aldım ve monitör montajını da yaptım fakat masada problem yaşıyorum. Bilgisayar masam enlem olarak dar olduğu için ekrana çok yakın olmak zorunda kalıyorum ama baya yakın yani.
hocam ilk bacağı yani masaya tutunan bacağı tam sağ yapıp monitörü tutan kolu ona göre ayarlarsanız istediğiniz şekle gelecektir birde monitörü tutan aparat var kolun ucunda o vidaladığınız onu da tam sağ yada sol artık nereye denk geliyorsa çevirin düzleyin yani o yöne doğru olacaktır bende aynı şekilde kullanıyorum.
 
arkadaş haklı kurcalaya kurcalaya uygun konuma getirmekten başka şansın yok masajı delmişsin çünkü
 
Enine 60cm masa rezilliği işte aynı sorun bende de var ama duvara sıfıra sıfır kullanıyorum ve en arkadan bağlayıp 27 inç oluncada ister istemez çok yakın oluyor
 

Ekler

  • 1781555096508581483691254899520.webp
    1781555096508581483691254899520.webp
    258 KB · Hit: 55
Hocam bide masanın kalınlığı mı yetmedi neden deldiniz çünkü bahsettiğim şekilde delmeden montajlasanız bi kaç cm daha rahat olurdu ve duvara zaten temas etmiyor ani hareketle o masaya tutunan kolu çevirmediğiniz sürece yani onu da önlemek için çok az bişey masayı öne alırdınız yani göze batmayacak şekilde alırdınız yetiyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Enine 60cm masa rezilliği işte aynı sorun bende de var ama duvara sıfıra sıfır kullanıyorum ve en arkadan bağlayıp 27 inç oluncada ister istemez çok yakın oluyor
evet tam bu arkadaşın attığı pozisyona getirirseniz maksimum oluru olur ama sen masayı deldiğin için biraz daha ileri montalamışsın o yüzden bi tık yakın olur gene, bide arkadaşın dediği gibi masanın ufak olma problemi bi yerde yapacak bir şey yok hocam
 
Hocam bide masanın kalınlığı mı yetmedi neden deldiniz çünkü bahsettiğim şekilde delmeden montajlasanız bi kaç cm daha rahat olurdu ve duvara zaten temas etmiyor ani hareketle o masaya tutunan kolu çevirmediğiniz sürece yani onu da önlemek için çok az bişey masayı öne alırdınız yani göze batmayacak şekilde alırdınız yetiyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


evet tam bu arkadaşın attığı pozisyona getirirseniz maksimum oluru olur ama sen masayı deldiğin için biraz daha ileri montalamışsın o yüzden bi tık yakın olur gene, bide arkadaşın dediği gibi masanın ufak olma problemi bi yerde yapacak bir şey yok hocam
Yani en oluru benim yaptığım gibi ama delmiş bir kere arkadaş artık ya böyle kullanacak yada benim yaptığı gibi yapacak o zamanda delik kalır ordanda ufak açtıysa mouse standı dongle felan çıkarta bilir belki
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam şuan yeni gördüm şu standı masaya tutan kısmı üstüne sertçe bastırıp oturtmanız lazım şuan Allah'a emanet duruyor :D
 
Yani en oluru benim yaptığım gibi ama delmiş bir kere arkadaş artık ya böyle kullanacak yada benim yaptığı gibi yapacak o zamanda delik kalır ordanda ufak açtıysa mouse standı dongle felan çıkarta bilir belki
Aynen hocam arkadaş bakıp karar verecek artık nasıl olduğuna.
 
Hocam bide masanın kalınlığı mı yetmedi neden deldiniz çünkü bahsettiğim şekilde delmeden montajlasanız bi kaç cm daha rahat olurdu ve duvara zaten temas etmiyor ani hareketle o masaya tutunan kolu çevirmediğiniz sürece yani onu da önlemek için çok az bişey masayı öne alırdınız yani göze batmayacak şekilde alırdınız yetiyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


evet tam bu arkadaşın attığı pozisyona getirirseniz maksimum oluru olur ama sen masayı deldiğin için biraz daha ileri montalamışsın o yüzden bi tık yakın olur gene, bide arkadaşın dediği gibi masanın ufak olma problemi bi yerde yapacak bir şey yok hocam
Masayı delmek durumunda kaldım çünkü arka taraf kapalı olduğu için diğer yöntemi yapamıyordum ama masanın normalde üst standı var resmini atarım. Onu önceden sökmüştüm ve o parçayı masanın devamı olarak monte ettirdim böylece alan açılmış oldu.
Yani en oluru benim yaptığım gibi ama delmiş bir kere arkadaş artık ya böyle kullanacak yada benim yaptığı gibi yapacak o zamanda delik kalır ordanda ufak açtıysa mouse standı dongle felan çıkarta bilir belki
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam şuan yeni gördüm şu standı masaya tutan kısmı üstüne sertçe bastırıp oturtmanız lazım şuan Allah'a emanet duruyor :D
Evet hocam teşekkür ederim sonradan fark ettim 😀
 

Ekler

  • 1000191405.webp
    1000191405.webp
    781.8 KB · Hit: 31
  • 1000191408.webp
    1000191408.webp
    165.1 KB · Hit: 30
Masayı delmek durumunda kaldım çünkü arka taraf kapalı olduğu için diğer yöntemi yapamıyordum ama masanın normalde üst standı var resmini atarım. Onu önceden sökmüştüm ve o parçayı masanın devamı olarak monte ettirdim böylece alan açılmış oldu.

Evet hocam teşekkür ederim sonradan fark ettim 😀
Hocam olduysa istediğiniz gibi problem yok, bir şey soracağım attığınız fotoğraftan fark ettim acaba nerden satın aldınız kolu çünkü ilk ayağındaki kablo kanalı yukarda bendekinde aşağıda sanırım yeni modellerde yukarda ve daha kullanışlı oluyordur ona göre ordan alayım bende.
 
Hocam olduysa istediğiniz gibi problem yok, bir şey soracağım attığınız fotoğraftan fark ettim acaba nerden satın aldınız kolu çünkü ilk ayağındaki kablo kanalı yukarda bendekinde aşağıda sanırım yeni modellerde yukarda ve daha kullanışlı oluyordur ona göre ordan alayım bende.
Bunu aldım ama bana da görseldeki gibi gelmedi. Nedense farklı benimki
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,357
Mesajlar
11,065,792
Üyeler
197,876
Son üye
Canelguray
Geri
Top