Sınava Nasıl Çalışacağını Bilmemek

bizde zamanında ilk kez izledik kalk yarın sabah namazıyla kahvaltıya kadar izle. bende en başta kimyadan nefret ediyordum şimdi denemelerde en iyi yaptığım ders oldu :D
hocam birşeyi ilk başta gördüğümde olup olmayacağını %90 anlıyorum bunda 3 4 üniteyi bir arada ve hiçbirini yapacak seviyede olmadığımı anladım kadere boyun eğmek lazım daha 2 gün var her türlü bahsşne girerim o 2 gün günde 12 13 saat çalışsam 30 40 alabileceğimi hiç ama hiç sanmıyorum kendimdende nefret ediyorum lanet gelsin dersede banada çalışmıyom bugünde yarın bakarız heralde.
 
hocam birşeyi ilk başta gördüğümde olup olmayacağını %90 anlıyorum bunda 3 4 üniteyi bir arada ve hiçbirini yapacak seviyede olmadığımı anladım kadere boyun eğmek lazım daha 2 gün var her türlü bahsşne girerim o 2 gün günde 12 13 saat çalışsam 30 40 alabileceğimi hiç ama hiç sanmıyorum kendimdende nefret ediyorum lanet gelsin dersede banada çalışmıyom bugünde yarın bakarız heralde.
bu kadar hızlı vazgeçiş beklemiyordum :kizginpeepo: artık ne kadar yaparsan:PeepoLeave:
 
Aynştayn mı olacan sanki? Böyle bir sınav halledebilirsem ben gider atom bombası yaparım sınav günü patlatırım. :D hshshshsh
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

O ne? Enerji denge ve hız?
Dünyaya bir daha dönmemek üzere STARSHİP yapma planı gibi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Öğrencilere çok yanlış şeyler öğretiliyor. Ben olsam vahşi doğada nasıl hayatta kalınır diye bir bölüm eklerim.

Sonuçta dünya bu. Doğal afetlerde kimse ne yapacağını bilmiyor. Çaresizce köşede ağlayıp yardım bekliyor.

Yada yenilen meyvelerin hangisinin zehirli veya zehirsiz olduğunu eminim ki çoğunuz bilmiyorsunuzdur.
 
Son düzenleme:
Hocam bakıyorum da benden adam olmaz. Anlamıyorum yok izliyorum izliyorum adam bir anda şak diye 5 6 formül indiriyor uyguluyoruz ve böyle oluyor diyor ama anlamıyorum aynı frekansta girmiyoruz temel yok bu zamana kadar nasıl kalmadan geldim şaşırıyom valla
temel yoksa anlamaman normal gibi tyt de öğrendiğimiz çoğu şey ayt kimyanın temelini oluşturuyor.yani ayt kimya anlamak için tyt deki bazı yerleri bilmek şart
 
hocam birşeyi ilk başta gördüğümde olup olmayacağını %90 anlıyorum bunda 3 4 üniteyi bir arada ve hiçbirini yapacak seviyede olmadığımı anladım kadere boyun eğmek lazım daha 2 gün var her türlü bahsşne girerim o 2 gün günde 12 13 saat çalışsam 30 40 alabileceğimi hiç ama hiç sanmıyorum kendimdende nefret ediyorum lanet gelsin dersede banada çalışmıyom bugünde yarın bakarız heralde.
Bu sıcaklarda ders çalışamazsın. Kafan almaz. Sabah erken saatlarde veya akşam serinliğinde çalış. İzleme, oku. İzlediğini yüzeysel anlarsın. Okuduğun daha kalıcı olur.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,665
Mesajlar
11,079,659
Üyeler
198,174
Son üye
umutyavyz
Geri
Top