düzgün bezle silince bir şey olmuyor odanın ışığını ayarlayamıyorsanız oled monitor almayın zaten hocam.qd-oled glossy; siyahlar mor gözüküyor ve ekran çok kolay çiziliyor, leke tutuyor ve temizlenmiyor.
Siz hangi qd-oled monitörü kullanıyorsunuz?qd-oled glossy; siyahlar mor gözüküyor ve ekran çok kolay çiziliyor, leke tutuyor ve temizlenmiyor.
Bu saf güçte performans yalnız.İşin içine dlss ve frame generation girdiği için fark ediyor maalesef.Harbiden baya fark var 5070ti vs 9070xt arasında 4k'da kesinlikle 25bin tl fazla vererek 5070ti alınmalı 3 fps fazla almak için.
Alıntıyı görüntüle
gözükmüyorqd-oled glossy; siyahlar mor gözüküyor
temizlemeyi bilmezsen temizlenmiyor evetqd-oled glossy; siyahlar mor gözüküyor ve ekran çok kolay çiziliyor, leke tutuyor ve temizlenmiyor.
Native testi atarak neyi kanitlamaya çalıştınız hocam?Harbiden baya fark var 5070ti vs 9070xt arasında 4k'da kesinlikle 25bin tl fazla vererek 5070ti alınmalı 3 fps fazla almak için.
Alıntıyı görüntüle
Hangi oyunda 9070xt ile fsr ve fg açıkken 4k'da 100fpsin üzerine çıkamayıp 5070 ti ile çıktığını da yazsaydın keşke gülücük atacağınaNative testi atarak neyi kanitlamaya çalıştınız hocam?
Mesajıma bakın farkı anlarsınız...
'007 First Light RTX 5080 VRAM Darboğazı' adlı paylaşımdaki yorum https://forum.donanimarsivi.com/konu/007-first-light-rtx-5080-vram-darbogazi.1235553/post-11172459
en büyük artısı mfg ama ne kadar gecikme koyuyor hiç deneyimlemedim, monitörün black flicker giderici ayarını açtığımda koyduğu gecikme bile çok rahatsız ediyor mesela yani kişiden kişiye değişebilirHangi oyunda 9070xt ile fsr ve fg açıkken 4k'da 100fpsin üzerine çıkamayıp 5070 ti ile çıktığını da yazsaydın keşke gülücük atacağına
monitör daha küçük kutu çok büyük merak etmeArkadaşlar monitör geldi de bu büyüklük ne a.
açtıktan sonra testlerini yapıp ayarlarını yap hocam tayfun hocanın rehberleri varArkadaşlar monitör geldi de bu büyüklük ne a.