❌İndirim Bitti! Gıgabyte Mo27u2 4k 240hz OLED 33999tl Amazon 9taksit

Paylaşıldığı an aldım ama henüz kargoya verilmedi heyecanla bekliyorum 😂
 
qd-oled glossy; siyahlar mor gözüküyor ve ekran çok kolay çiziliyor, leke tutuyor ve temizlenmiyor.
düzgün bezle silince bir şey olmuyor odanın ışığını ayarlayamıyorsanız oled monitor almayın zaten hocam.
 
Alıp iade eden olan olursa haber verebilir mi amazon depoya düşerse almak istiyorum
 
qd-oled glossy; siyahlar mor gözüküyor
gözükmüyor :D doğru düzgün monitore ışık vurmadığı sürece mor gözükmez kimse de monitore kendi eliyle ışık vurdurmuyor güneş ışığıda o kadar etkilemiyor mor olayını
 
Hangi oyunda 9070xt ile fsr ve fg açıkken 4k'da 100fpsin üzerine çıkamayıp 5070 ti ile çıktığını da yazsaydın keşke gülücük atacağına
en büyük artısı mfg ama ne kadar gecikme koyuyor hiç deneyimlemedim, monitörün black flicker giderici ayarını açtığımda koyduğu gecikme bile çok rahatsız ediyor mesela yani kişiden kişiye değişebilir
şu an 4k 240 hz alanın 9070 xt ile ileride bi ekran kartı güncellemesi gerekir malesef ona göre alabilir bence
 
Arkadaşlar monitör geldi de bu büyüklük ne a.
 

Ekler

  • 1000087113.webp
    1000087113.webp
    495.3 KB · Hit: 36
  • İnanılmaz
Reaksiyonlar: Loky
Arkadaşlar monitör geldi de bu büyüklük ne a.
monitör daha küçük kutu çok büyük merak etme
:kekw:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Arkadaşlar monitör geldi de bu büyüklük ne a.
açtıktan sonra testlerini yapıp ayarlarını yap hocam tayfun hocanın rehberleri var
singleplayer olan oyunlarda renodx hdr ile kullanman gerekiyor, multiplayer olanlarda ban riski var az da olsa ben olsam kullanmazdım onlarda
sdr içeriklerde renk gamutunu genişte kullanmaman lazım yoksa renkler çok yapay oluyor
 
Geri
Top