Monitör 27inç olduğu için şaşırdım zaten bu kadar büyük kutuda gelmesine.32 olsa ne olacaktı.monitör daha küçük kutu çok büyük merak etme
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
açtıktan sonra testlerini yapıp ayarlarını yap hocam tayfun hocanın rehberleri var
singleplayer olan oyunlarda renodx hdr ile kullanman gerekiyor, multiplayer olanlarda ban riski var az da olsa ben olsam kullanmazdım onlarda
sdr içeriklerde renk gamutunu genişte kullanmaman lazım yoksa renkler çok yapay oluyor