❌İndirim Bitti! Gıgabyte Mo27u2 4k 240hz OLED 33999tl Amazon 9taksit

monitör daha küçük kutu çok büyük merak etme
:kekw:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


açtıktan sonra testlerini yapıp ayarlarını yap hocam tayfun hocanın rehberleri var
singleplayer olan oyunlarda renodx hdr ile kullanman gerekiyor, multiplayer olanlarda ban riski var az da olsa ben olsam kullanmazdım onlarda
sdr içeriklerde renk gamutunu genişte kullanmaman lazım yoksa renkler çok yapay oluyor
Monitör 27inç olduğu için şaşırdım zaten bu kadar büyük kutuda gelmesine.32 olsa ne olacaktı.
 
Monitör 27inç olduğu için şaşırdım zaten bu kadar büyük kutuda gelmesine.32 olsa ne olacaktı.
daha büyüğü
oledlerin kutuları böyle oluyor samsungunki de büyüktü, bi samsungtan kurtulsam iyi olacak
hep loş ve karanlık odada kullanırken mat almış bulundum daha yeni yeni öğreniyorken, sıcak fırsatlara açan arkadaş da hiç söylemedi mat bu diye
 
Arkadaşlar monitör geldi de bu büyüklük ne a.
Hayırlı olsun hocam. Benden sonra sipariş vermenize rağmen benden önce teslim edilmiş size. Benimki halen kargoda :)
 
Teşekkürler size de şimdiden hayırlı olsun.İstanbuldayım siz büyük ihtimalle başka yerdesiniz.
Evet, Eskişehirdeyim hocam. Teşekkürler. Mesajlaşalım sizinle kurulumları bitirince. Ayar, deneyim vs konularında faydalı olur :)
 
Evet, Eskişehirdeyim hocam. Teşekkürler. Mesajlaşalım sizinle kurulumları bitirince. Ayar, deneyim vs konularında faydalı olur :)
daha büyüğü
oledlerin kutuları böyle oluyor samsungunki de büyüktü, bi samsungtan kurtulsam iyi olacak
hep loş ve karanlık odada kullanırken mat almış bulundum daha yeni yeni öğreniyorken, sıcak fırsatlara açan arkadaş da hiç söylemedi mat bu diye
arkadaşlar %90 iade olacak ürün.Sol kısmında siyah ton farkı var şerit misali.Mikrofiber bezi hafif 80 derece alkolle nemlendirip sildim yine geçmedi.Ürünün kurulumunu yaptıktan sonra jelatinini sökmeme ragmen böylr iz var.Ben kalitesiz monitorümle galiba devam edeceğim.

Dipnot:Görüntü falan çok güzel fakat bu tarz en ufak şeyler çok can sıkıyor.
 
arkadaşlar %90 iade olacak ürün.Sol kısmında siyah ton farkı var şerit misali.Mikrofiber bezi hafif 80 derece alkolle nemlendirip sildim yine geçmedi.Ürünün kurulumunu yaptıktan sonra jelatinini sökmeme ragmen böylr iz var.Ben kalitesiz monitorümle galiba devam edeceğim
Hadi ya kötü olmuş :( Monitör kapalıyken mi var ton farkı yoksa çalışırken mi hocam? Foto da belli oluyorsa paylaşır mısınız?
 
Hadi ya kötü olmuş :( Monitör kapalıyken mi var ton farkı yoksa çalışırken mi hocam? Foto da belli oluyorsa paylaşır mısınız?
Siyah ekrandayken var.Onun haricinde hiçbir problem yok.Fotoğraf çekmeye çalıştım fakat ekran mor olarak gözüküyor oled teknolojisi yüzünden.Videoda falanda denedim yine olmuyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mor tonlarında olmasına bakmayın anlasılması için atıyorum böyle bir leke var.Gölge gibi çıkmış fakat maalesef leke bu
 

Ekler

  • 1000087123.webp
    1000087123.webp
    94.5 KB · Hit: 42
Siyah ekrandayken var.Onun haricinde hiçbir problem yok.Fotoğraf çekmeye çalıştım fakat ekran mor olarak gözüküyor oled teknolojisi yüzünden.Videoda falanda denedim yine olmuyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mor tonlarında olmasına bakmayın anlasılması için atıyorum böyle bir leke var.Gölge gibi çıkmış fakat maalesef leke bu
ekranın mor olması oled teknoloji ile alakası yok LG nin ürettiği oled lerde bu sorun yok, sorun qd-oled olmasıyla alakalı.

"qd-oled glossy; siyahlar mor gözüküyor ve ekran çok kolay çiziliyor, leke tutuyor ve temizlenmiyor."

diye boşuna yazmadım bir kaç sayfa önce...
 
ekranın mor olması oled teknoloji ile alakası yok LG nin ürettiği oled lerde bu sorun yok, sorun qd-oled olmasıyla alakalı.

"qd-oled glossy; siyahlar mor gözüküyor ve ekran çok kolay çiziliyor, leke tutuyor ve temizlenmiyor."

diye boşuna yazmadım bir kaç sayfa önce...
Oluşan leke benimle alakası olmayan bir leke.Kolay lekelendiğini bildiğim için montajını yapıp bağladıktan sonra jelatinini açtım ya.
 
Oluşan leke benimle alakası olmayan bir leke.Kolay lekelendiğini bildiğim için montajını yapıp bağladıktan sonra jelatinini açtım ya.
lekelyle alakalı bir şey yazmadım.

"ekran mor olarak gözüküyor oled teknolojisi yüzünden"

diye yanlış bir genelleme yazmışsın ona ithafen yazdım.
 
Son düzenleme:
hoydaaa bunu alan kişilerin çok dikkatli kullaması gerekiyor herhalde baksana en küçük şeyden tırtlıyor :uzgunpeepo:
 
lekelyle alakalı bir şey yazmadım.

"ekran mor olarak gözüküyor oled teknolojisi yüzünden"

yazmışsın ona ithafen yazdım.
Kamerada öyle çıkıyor.Normalde siyahlar olması gereken tonda.Oledin herhangi türü siyahları siyah tonunda göstermesi gerek zaten.Onun için alıyoruz.
 
Geri
Top