❌İndirim Bitti! Gıgabyte Mo27u2 4k 240hz OLED 33999tl Amazon 9taksit

Legion alınca bende sorun yaşayınca sinir olmuştum.
Bu sebeple rog alıyorum.
Kaç tane rog aldım hiç sorun yaşamadım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kardeş derken?
gen 5 4k 27 ya da 32 inç olup trueblack 600 olan ve tek modlu 240 hz olan
böyle model çıksın artık
 
abi bende logitech z213 var biraz çağ öncesi kaldı hoparlör kalitesi gerçekten çok fark ediyor mu ses kalitesini artırıyor mu ses seviyesini yükseltmeden
z213 çok zayıf bir set, 15-20K ya kuracağın bir setle bambaşka sesler duyarsın. En büyük fark sub baslarda olur. Z213 sub bas vermiyor bile, enstrüman ayrımı da kötüdür büyük ihtimal birbirine giriyordur tak çalıştır mantığı için iyi ama ben gerçekten kaliteli müzik dinleyeceğim dersen başlangıç seviyesi bile değil, benim sistem bile anca başlangıç seviyesi sayılıyor. Senin hoparlörler zaten yüksek ses vermesi için fullemen falan gerekiyordur, düzgün bir sette %50'yi geçersen ortalık duman olur :D
 
gen 5 4k 27 ya da 32 inç olup trueblack 600 olan ve tek modlu 240 hz olan
Trueblack 600 ve 500 arasında siyahlar arasında fark yokmuş.
Trueblack 600 HDR ile alakalı bir seymis.
Bende başta 600 olanlar daha siyah diye anladım da öyle değilmiş o olay :D
 
Ben tüplü televizyon alacağım bu ne ya :D
1781957951460.webp

bu da güzel monitör hocam ne dersin :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
bölüm sonu canavarı
 
z213 çok zayıf bir set, 15-20K ya kuracağın bir setle bambaşka sesler duyarsın. En büyük fark sub baslarda olur. Z213 sub bas vermiyor bile, enstrüman ayrımı da kötüdür büyük ihtimal birbirine giriyordur tak çalıştır mantığı için iyi ama ben gerçekten kaliteli müzik dinleyeceğim dersen başlangıç seviyesi bile değil, benim sistem bile anca başlangıç seviyesi sayılıyor. Senin hoparlörler zaten yüksek ses vermesi için fullemen falan gerekiyordur, düzgün bir sette %50'yi geçersen ortalık duman olur :D
Next miniled de subwoofed var galiba 20w idi.
Yüzde 30 ses de ev titriyor.
Filmlerde falan sinema gibi ortam.
 
z213 çok zayıf bir set, 15-20K ya kuracağın bir setle bambaşka sesler duyarsın. En büyük fark sub baslarda olur. Z213 sub bas vermiyor bile, enstrüman ayrımı da kötüdür büyük ihtimal birbirine giriyordur tak çalıştır mantığı için iyi ama ben gerçekten kaliteli müzik dinleyeceğim dersen başlangıç seviyesi bile değil, benim sistem bile anca başlangıç seviyesi sayılıyor. Senin hoparlörler zaten yüksek ses vermesi için fullemen falan gerekiyordur, düzgün bir sette %50'yi geçersen ortalık duman olur :D
düzgün bir şey almayı düşünsem bile masama sığmaz muhtemelen kasa için başka senin gibi bir şey ekleyip ona koyayım desem odama sığmıyor
şu an 27 inç monitör yerine 32 alsam zar zor sığdırırım
 
%70te komşular kapıyı çalıyor duymuyoruz
Niye binada hırsızlık mi var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntüleAbicim sen benimlen taaşuki talatı fitnat mı geçiyon?Pzt gigabyte ile sövüşeceğiz herhalde.

Arkadaşlar bu benım monitör değil mi?
Takma kafaya ya arctic driver a göre de ben 2 senedir arctic sıvı soğutma kullanmıyormuşum.
 
Niye binada hırsızlık mi var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Takma kafaya ya arctic driver a göre de ben 2 senedir arctic sıvı soğutma kullanmıyormuşum.
Renk ayarı driverden yapılmıyor mu ya?Hatta sdr falan da olmuyor diye biliyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,955
Mesajlar
11,071,985
Üyeler
198,014
Son üye
amdryzen7500000f
Geri
Top