❌İndirim Bitti! Gıgabyte Mo27u2 4k 240hz OLED 33999tl Amazon 9taksit

Konuyu netleştirelim siyah ekran da bir bölgede ton farkı var değil mi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Şuan direksiyon seti ve gta 6 preorder için para ayırıyorum.
Sonrasına bakarız artık sjsjsjsjs.
gitti -30k
 
Valla giga hiç kullanmadım hayatımda.
Sen Güzelce fotola o kısmı daire içine al iade işte.
Bende cw var diye legion ud-2 iade ettim.
Bunun aynısının Legion haliydi işte.
Güzelce kutuladim ve fotoladim hb nethouse iadeyi kabul etti.
Hiç umudum yoktu değişim olur diyordum ben.
Ben aslında değişim istiyorum fakat 34k bir monitöre verip bu kadar uğraşacaksam ver iadeyi gitsin arkadaş ya :D
 
Yanlış kaynak yönetimi gibi geldi önce hoparlör al abi :D
abi bende logitech z213 var biraz çağ öncesi kaldı hoparlör kalitesi gerçekten çok fark ediyor mu ses kalitesini artırıyor mu ses seviyesini yükseltmeden

@_Emir panelle kaplamanın arasında yapıştırma hatası gibi duruyor sonuçta galiba değişim oluyorsa değişim yapmak da mantıklı ama siyahların biraz mora kayması rahatsız ettiyse daha yeni kaplamalı monitörler çıkıyor onlara da bakabilirsin fakat daha pahalılar
 
kapalıyken görünen izin pixel cleaningle niye bir alakası olsun arkadaşlar tayfun yokken temelli çorbaya döndü bu monitor konuları
yapacak bir şey yok öneri konuları da sıkıntıya giriyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

-20k diyelim.
İkinci elden bulursam 13-14 e pxn V10 ultra alacağım.
vd4 vd6 olarak hesaplamıştım öylesi daha mantıklı cep için evet
 
abi bende logitech z213 var biraz çağ öncesi kaldı hoparlör kalitesi gerçekten çok fark ediyor mu ses kalitesini artırıyor mu ses seviyesini yükseltmeden

@_Emir panelle kaplamanın arasında yapıştırma hatası gibi duruyor sonuçta galiba değişim oluyorsa değişim yapmak da mantıklı ama siyahların biraz mora kayması rahatsız ettiyse daha yeni kaplamalı monitörler çıkıyor onlara da bakabilirsin fakat daha pahalılar
Bu zaten 4.nesil oled değil mi?9 taksit avantajı olduğu için aslında cezbetti.Pzt gigabyte arar sorarım ya.Garanti destek olur herhalde.
 
Bu zaten 4.nesil oled değil mi?9 taksit avantajı olduğu için aslında cezbetti.Pzt gigabyte arar sorarım ya.Garanti destek olur herhalde.
4. nesil olanlar arasında da kaplama farkı olabiliyor tayfunun 321up x24 ve mo27u2 ayrımı ondan zaten
32 inç olanların yenilerinde yeni kaplama ile geliyor morarma neredeyse hiç yok onlarda mesela pg32ucdm3... ama onu kimse almasın gen 4 monitör 77k mı olur arkadaş
321up x24ün mpg olanı da çıkacaktı en son ama fiyatı pahalı olur diyorduk tayfun olmayınca yeni monitörleri göremiyoruz artık çıkıyor mu çıkmıyor mu
 
Bu zaten 4.nesil oled değil mi?9 taksit avantajı olduğu için aslında cezbetti.Pzt gigabyte arar sorarım ya.Garanti destek olur herhalde.
Şunu sormayı unuttum.
Waow etkisi yarattı mı oled?
O kadar övdük beğendin mi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

4. nesil olanlar arasında da kaplama farkı olabiliyor tayfunun 321up x24 ve mo27u2 ayrımı ondan zaten
32 inç olanların yenilerinde yeni kaplama ile geliyor morarma neredeyse hiç yok onlarda mesela pg32ucdm3... ama onu kimse almasın gen 4 monitör 77k mı olur arkadaş
Dp1.4 olmasa 321upx24 alırdım.
Üst seriye koymuşlar gidip.
 
Şunu sormayı unuttum.
Waow etkisi yarattı mı oled?
O kadar övdük beğendin mi?
Güzel beğendim fakat olmasa da olur ya :D.Bu fikirde olup birde bu ekran olunca iade edesim geliyor.Sabahtan beridir birde driver kuramıyorum
 
Şunu sormayı unuttum.
Waow etkisi yarattı mı oled?
O kadar övdük beğendin mi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Dp1.4 olmasa 321upx24 alırdım.
Üst seriye koymuşlar gidip.
1.4 ile 2.1 sizin için fark ediyor mu o kadar
ben şu an hdmi 2.1 ile kullanıyorum direkt
 
1.4 ile 2.1 sizin için fark ediyor mu o kadar
ben şu an hdmi 2.1 ile kullanıyorum direkt
Etmiyorda takıntı işte.
Dsc muhabbeti hoşuma gitmiyor.
Tayfun olsa kızardı bak nssksksks.
Ya o kadar para vermişken eksiklik gibi geliyor.
 
Etmiyorda takıntı işte.
Dsc muhabbeti hoşuma gitmiyor.
Tayfun olsa kızardı bak nssksksks.
Ya o kadar para vermişken eksiklik gibi geliyor.
ben şu 4k 360 hz olanı almak istemiyorum (cep yok edici x36) onun kardeşi çıkmayacak mı ya
yazı netliği çok işime yarıyor tayfun vg2708-4k önermişti dehşet monitör, şu an sıfırı 18k olmuş neden olmuş anlamadım gitti 4k 60 hz bi monitör
 
Güzel beğendim fakat olmasa da olur ya :D.Bu fikirde olup birde bu ekran olunca iade edesim geliyor.Sabahtan beridir birde driver kuramıyorum
Legion alınca bende sorun yaşayınca sinir olmuştum.
Bu sebeple rog alıyorum.
Kaç tane rog aldım hiç sorun yaşamadım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ben şu 4k 360 hz olanı almak istemiyorum onun kardeşi çıkmayacak mı ya
Kardeş derken?
 
Geri
Top