Öneri 27 İnch 2k Monitör Önerisi (Çoğunlukla Kodlama İçin, Arada Cs2)

Murghy

80+ Silver
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
2,798
Reaksiyon skoru
2,252
Bütçe
10000
Çoğunlukla gündelik kullanım, arada sırada cs2 gibi oyunlar için monitör arıyorum. Msi alpha 15 b5eek laptop ile kullanacacağım. Biliyorum 2k 240hz falan kullanamam ama 27 inch almak istiyorum, 27 inch alacakken de 1080p almak istemiyorum o yüzden 2k alacağım, minimum da 180hz 200hz civarı arıyorum.
Araştırınca en iyisi şu gibi geldi : https://www.akakce.com/monitor/en-u...ot-ips-240-hz-oyuncu-u-fiyati,1267700466.html

Eğer öneriniz varsa lütfen sadece özelliklere falan bakıp önermeyin deneyimi olan, sorunsuz öneriler istiyorum.
 
Bu monitör üzmez fakat satıcıyı hiç bilmiyorum yorumlarına falan bak iade vs uğraştırır mı ölü piksel falan çıkar ips glow vb.
 
Bu monitör üzmez fakat satıcıyı hiç bilmiyorum yorumlarına falan bak iade vs uğraştırır mı ölü piksel falan çıkar ips glow vb.
satıcısı iyi gibi geldi 2 ölü pikselde iade alan falan olmuş. monitörü biliyor musunuz
 
Çoğunlukla gündelik kullanım, arada sırada cs2 gibi oyunlar için monitör arıyorum. Msi alpha 15 b5eek laptop ile kullanacacağım. Biliyorum 2k 240hz falan kullanamam ama 27 inch almak istiyorum, 27 inch alacakken de 1080p almak istemiyorum o yüzden 2k alacağım, minimum da 180hz 200hz civarı arıyorum.
Araştırınca en iyisi şu gibi geldi : https://www.akakce.com/monitor/en-u...ot-ips-240-hz-oyuncu-u-fiyati,1267700466.html

Eğer öneriniz varsa lütfen sadece özelliklere falan bakıp önermeyin deneyimi olan, sorunsuz öneriler istiyorum.
monitör alırken resmi satıcılardan almaya çalış özellikle amazon ile hb nin kendi sattığı monitörler sonradan sıkıntı yaşamassın
 
Çoğunlukla gündelik kullanım, arada sırada cs2 gibi oyunlar için monitör arıyorum. Msi alpha 15 b5eek laptop ile kullanacacağım. Biliyorum 2k 240hz falan kullanamam ama 27 inch almak istiyorum, 27 inch alacakken de 1080p almak istemiyorum o yüzden 2k alacağım, minimum da 180hz 200hz civarı arıyorum.
Araştırınca en iyisi şu gibi geldi : https://www.akakce.com/monitor/en-u...ot-ips-240-hz-oyuncu-u-fiyati,1267700466.html

Eğer öneriniz varsa lütfen sadece özelliklere falan bakıp önermeyin deneyimi olan, sorunsuz öneriler istiyorum.
https://www.akakce.com/monitor/en-u...-ms-2k-180-hz-oyuncu-u-fiyati,1417214354.html va panel olur dersen
 
ben de öyle aradım da maalesef yoktu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hayır ips istiyorum
attıkları va olanı al arada cs oynuyorsan o sana daha uygun, tek sıkıntısı monitör kolu alırsan daha rahat edersin
q27g42xne nin forumda konusu var ona bi göz atabilirsin
 
attıkları va olanı al arada cs oynuyorsan o sana daha uygun, tek sıkıntısı monitör kolu alırsan daha rahat edersin
q27g42xne nin forumda konusu var ona bi göz atabilirsin
yok hocam va istemiyorum. oyunu arada oynuyorum çoğunlukla iş için
 
ktc yi hiç duymamıştım araştırmadan önce. daha önce de monitörleri araştırmıyodum o yüzden bilgim yok. nasıl marka acaba kaliteli mi lenovo msi samsung un yanında falan?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bir de 300hz çok gereksiz fazla olur bana. 200hz bile yetiyor
 
ktc yi hiç duymamıştım araştırmadan önce. daha önce de monitörleri araştırmıyodum o yüzden bilgim yok. nasıl marka acaba kaliteli mi lenovo msi samsung un yanında falan?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bir de 300hz çok gereksiz fazla olur bana. 200hz bile yetiyor
ben sana ips önermem kusura bakma önerecek başka arkadaşlar önerebilir
1781984288024.webp

1781984308298.webp
1781984330357.webp

 
ktc yi hiç duymamıştım araştırmadan önce. daha önce de monitörleri araştırmıyodum o yüzden bilgim yok. nasıl marka acaba kaliteli mi lenovo msi samsung un yanında falan?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bir de 300hz çok gereksiz fazla olur bana. 200hz bile yetiyor
Ekran çok güzel gerçekten renkler şölen yapıyor diyebilirim. Markayı çok bilmemde panel kaliteli zaten. İleride daha güçlü bir makinen olursa bu monitörün ömrü de uzamış olur. Aynı bütçeye daha uzun ömürlü bir şey almış olursunuz.
 
Geri
Top