Laptop Ekranında Klavye İzi Kaldı.

Katılım
3 Eylül 2024
Mesajlar
11
Reaksiyon skoru
1
Laptopu ikinci el aldım uygun fiyata. Adam kargolarken vesaire video cekti cizik yoktu.
Bana geldiginde klavye izleri ekrana gecmisti ve cikmadi ekran temizleme spreyiyle vesaire. Internetten baktim koruma ekrani azaltiyor ya da cozuyor diyenler var redditte sizce işe yarar mı?( Normal kullanimda dert edilecek kadar belli değil siyah ekranda ve beyaz ekranda belli pikselde bozulma yok)
 

Ekler

  • 31154.webp
    31154.webp
    82.9 KB · Hit: 40
Laptopu ikinci el aldım uygun fiyata. Adam kargolarken vesaire video cekti cizik yoktu.
Bana geldiginde klavye izleri ekrana gecmisti ve cikmadi ekran temizleme spreyiyle vesaire. Internetten baktim koruma ekrani azaltiyor ya da cozuyor diyenler var redditte sizce işe yarar mı?( Normal kullanimda dert edilecek kadar belli değil siyah ekranda ve beyaz ekranda belli pikselde bozulma yok)
Iki ihtimal var. Ya satın almadan önce de vardı. Fotoğraflar yanılttı yada kargoda baskıdan dolayı olmuştur. Ama bunlar leke değil. Silerek gecmez. Bildigin çizik. Koruyucular cizikleri az da olsa gizler ama yine de belli olur.
 
Laptopu ikinci el aldım uygun fiyata. Adam kargolarken vesaire video cekti cizik yoktu.
Bana geldiginde klavye izleri ekrana gecmisti ve cikmadi ekran temizleme spreyiyle vesaire. Internetten baktim koruma ekrani azaltiyor ya da cozuyor diyenler var redditte sizce işe yarar mı?( Normal kullanimda dert edilecek kadar belli değil siyah ekranda ve beyaz ekranda belli pikselde bozulma yok)
Normal diye biliyorum. Benim macbookda surekli oluyor. Toz olabilir.
 
Iki ihtimal var. Ya satın almadan önce de vardı. Fotoğraflar yanılttı yada kargoda baskıdan dolayı olmuştur. Ama bunlar leke değil. Silerek gecmez. Bildigin çizik. Koruyucular cizikleri az da olsa gizler ama yine de belli olur.
Yok hocam ya istanbulan kayseriye geldi ve kapali ekranda adam yakindan cekim yapmisti ben gordum yani. Koruyucu sizce değer mi buna.
 
Yok hocam ya istanbulan kayseriye geldi ve kapali ekranda adam yakindan cekim yapmisti ben gordum yani. Koruyucu sizce değer mi buna.
Denemekte fayda var ya. Nispeten de olsa suanki durumundan iyi gözükür ama yine de belli olur tabi
 
Denemekte fayda var ya. Nispeten de olsa suanki durumundan iyi gözükür ama yine de belli olur tabi
Zaten şuan laptop arkadaşta oda benim gibi dert eder boyle seyleri ama normal kullanimda gozune batmadigini soyledi film izlerken vesaire dert etmiş. Koruma ekranı da mat olanlar amazonda 550tl falan excalibur için bendeki lenovo ideapad gaming 3 dert olmaz sanirim ekranlar ayni boyut sonuçta.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,974
Mesajlar
11,072,177
Üyeler
198,021
Son üye
DonanımBilmeyen
Geri
Top