2 3k Gaming Kulaklık Önerisi

kablolu olarak kullanılabiliyo mu? pcde bluetooth yok. ses ve mikrofon jak yeri de ayrı. kutuda splitter çıkıyo mu?
Alıcısı ile bağlanabilirsin, bluetooth şart değil. İçinden şarj kablosu (usb type-c), jak kablosu (type-c kısmı kulaklığa ve tek jak), mikrofon ve alıcısı çıkıyor. Y kablo diyorsan onu ayrı alman gerekiyor. Bir de tek JAK ile mikrofon verebilen modeller var. Bu öyle mi bilmiyorum. Dediğim gibi mikrofonu denemeyeceğim. Orasına latin inceleme kanallarından bakabilirsiniz. İncelemelerde de JAK takıp mikrofon testi yapan biri çıkacağını sanmıyorum.

1782064648208.webp

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kulaklıgı bende denedim mikrofon sesi bana az geldi birde kulak pedlerinin sag tarafi bosluklu geldi tam kapatmıyor hava aliyor o yüzden iade edecegim
Bana da sağ tarafı tam kavrayamıyor gibi geldi. Tasarım hatası falan var galiba, ama diğer Havit kulaklıklara göre bence pedi biraz büyük kalıyor. Diğerlerinde kulağa baskı yapar, bunda biraz da olsa içine alıyor. İade için sebep midir bilemiyorum. Sitedeki yumuşak ped olayını tam veremiyor. H2002BG göre daha geniş kalıyor sadece, H2002BG de kumaş ped ama daha ince ve üst kısmı biraz daha baskı yapıyordu. Ayrıca IEM rahatlığına alışınca kulaküstü çok rahatsız edici geldi bana.

Bugün yağmurlu havadan mıdır, tozdan mıdır başım ağrıyor. BF6 girdim ama birdle 70-3 falan giden bir oyuna denk geldim. Başım da ağrıdı saldım şu an. Biraz kendimi iyi hissedeyim ses kasmayı da söyleyeceğim. Ama belirteyim ben EPZ T35 PRO ve Wraith EvoX ile ses kasmaya bayağı alıştım. IEM net olarak daha kaliteli, ama arada fiyat farkı var. Ses kartını ₺3700, IEM'i ise ₺2500 aldım.
 
Son düzenleme:
Alıcısı ile bağlanabilirsin, bluetooth şart değil. İçinden şarj kablosu (usb type-c), jak kablosu (type-c kısmı kulaklığa ve tek jak), mikrofon ve alıcısı çıkıyor. Y kablo diyorsan onu ayrı alman gerekiyor. Bir de tek JAK ile mikrofon verebilen modeller var. Bu öyle mi bilmiyorum. Dediğim gibi mikrofonu denemeyeceğim. Orasına latin inceleme kanallarından bakabilirsiniz. İncelemelerde de JAK takıp mikrofon testi yapan biri çıkacağını sanmıyorum.

Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bana da sağ tarafı tam kavrayamıyor gibi geldi. Tasarım hatası falan var galiba, ama diğer Havit kulaklıklara göre bence pedi biraz büyük kalıyor. Diğerlerinde kulağa baskı yapar, bunda biraz da olsa içine alıyor. İade için sebep midir bilemiyorum. Sitedeki yumuşak ped olayını tam veremiyor. H2002BG göre daha geniş kalıyor sadece, H2002BG de kumaş ped ama daha ince ve üst kısmı biraz daha baskı yapıyordu. Ayrıca IEM rahatlığına alışınca kulaküstü çok rahatsız edici geldi bana.

Bugün yağmurlu havadan mıdır, tozdan mıdır başım ağrıyor. BF6 girdim ama birdle 70-3 falan giden bir oyuna denk geldim. Başım da ağrıdı saldım şu an. Biraz kendimi iyi hissedeyim ses kasmayı da söyleyeceğim. Ama belirteyim ben EPZ T35 PRO ve Wraith EvoX ile ses kasmaya bayağı alıştım. IEM net olarak daha kaliteli, ama arada fiyat farkı var. Ses kartını ₺3700, IEM'i ise ₺2500 aldım.
Hocam Fifine H9 düşündüm biraz kablolu olduğu için. ses farkı baya var kablolularla kablosuzlar arasında. sen önerir misin h9? veya onun muadili x9 falan. yoksa bu kulaklıkla arasındaki farka değmez mi?
 
Hocam Fifine H9 düşündüm biraz kablolu olduğu için. ses farkı baya var kablolularla kablosuzlar arasında. sen önerir misin h9? veya onun muadili x9 falan. yoksa bu kulaklıkla arasındaki farka değmez mi?
Fifine'leri kullanmadım ya bir şey diyemem. Bu arada H2002BG'yi şarj kablosu ile de kullanıyordun. Yani bu kulaklığı da şarj kablosu ile ses vererek kullanabilirsin. O zaman sesten pek bir şey kaybetmiyor. Ama ses kalitesi nasıldır daha emin olamadım. Benim test etmem de ne kadar doğru bilmiyorum. Dediğim gibi IEM işi çok farklı yere taşıyor ve ₺5000-8000 batılı marka ürünleri bile IEM'in yanında tırt kalıyor.
 
Alıcısı ile bağlanabilirsin, bluetooth şart değil. İçinden şarj kablosu (usb type-c), jak kablosu (type-c kısmı kulaklığa ve tek jak), mikrofon ve alıcısı çıkıyor. Y kablo diyorsan onu ayrı alman gerekiyor. Bir de tek JAK ile mikrofon verebilen modeller var. Bu öyle mi bilmiyorum. Dediğim gibi mikrofonu denemeyeceğim. Orasına latin inceleme kanallarından bakabilirsiniz. İncelemelerde de JAK takıp mikrofon testi yapan biri çıkacağını sanmıyorum.

Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bana da sağ tarafı tam kavrayamıyor gibi geldi. Tasarım hatası falan var galiba, ama diğer Havit kulaklıklara göre bence pedi biraz büyük kalıyor. Diğerlerinde kulağa baskı yapar, bunda biraz da olsa içine alıyor. İade için sebep midir bilemiyorum. Sitedeki yumuşak ped olayını tam veremiyor. H2002BG göre daha geniş kalıyor sadece, H2002BG de kumaş ped ama daha ince ve üst kısmı biraz daha baskı yapıyordu. Ayrıca IEM rahatlığına alışınca kulaküstü çok rahatsız edici geldi bana.

Bugün yağmurlu havadan mıdır, tozdan mıdır başım ağrıyor. BF6 girdim ama birdle 70-3 falan giden bir oyuna denk geldim. Başım da ağrıdı saldım şu an. Biraz kendimi iyi hissedeyim ses kasmayı da söyleyeceğim. Ama belirteyim ben EPZ T35 PRO ve Wraith EvoX ile ses kasmaya bayağı alıştım. IEM net olarak daha kaliteli, ama arada fiyat farkı var. Ses kartını ₺3700, IEM'i ise ₺2500 aldım.
bana mikrofon konusunda zayıf geldi ve birde normal ses konusunda da zayif gibi suanki kulaklıgım da %40da windows sesi kulaklık seside %70 bunda fullememe ragmen o yüksek sesi falan vermedi birde tam kafama oturmadıgı icin sag pedi sorunlu gibi cok begenemedim o yüzden iade
 
Fifine'leri kullanmadım ya bir şey diyemem. Bu arada H2002BG'yi şarj kablosu ile de kullanıyordun. Yani bu kulaklığı da şarj kablosu ile ses vererek kullanabilirsin. O zaman sesten pek bir şey kaybetmiyor. Ama ses kalitesi nasıldır daha emin olamadım. Benim test etmem de ne kadar doğru bilmiyorum. Dediğim gibi IEM işi çok farklı yere taşıyor ve ₺5000-8000 batılı marka ürünleri bile IEM'in yanında tırt kalıyor.
Ben mağaza bt bağladım
Fifine'leri kullanmadım ya bir şey diyemem. Bu arada H2002BG'yi şarj kablosu ile de kullanıyordun. Yani bu kulaklığı da şarj kablosu ile ses vererek kullanabilirsin. O zaman sesten pek bir şey kaybetmiyor. Ama ses kalitesi nasıldır daha emin olamadım. Benim test etmem de ne kadar doğru bilmiyorum. Dediğim gibi IEM işi çok farklı yere taşıyor ve ₺5000-8000 batılı marka ürünleri bile IEM'in yanında tırt kalıyor.
Mağaza teşhir ürünü Reis BT bağladımda iyiydi sesi son sesde dongle ve bt test edermisin ses aynimi eşitmi dongleda dahami fazlami ses veriyor yoksa bt aldiğim sesi dongle aynı sesimi alicam telefon galaxy a34 5g
 
Ben mağaza bt bağladım

Mağaza teşhir ürünü Reis BT bağladımda iyiydi sesi son sesde dongle ve bt test edermisin ses aynimi eşitmi dongleda dahami fazlami ses veriyor yoksa bt aldiğim sesi dongle aynı sesimi alicam telefon galaxy a34 5g
Sanki sana daha önceden bunun cevabını yazdım gibi. İndirim konusuna da yazdıysan, bence sen alma ya çok kararsızsın. Sorun yoksa bile bir sorun bulursun gibi geldi. Alıcı daha net ve yüksek veriyor. Bluetooth da kötü değil, ama bağlantı farkı olduğundan gecikme ve ses kalitesinde fark var.
 
Geri
Top