6 Şubat depremi sonrası gönderilen yardım tırlarının önünü özel arabasıyla kesen vardı. Yüzleri de dahil hiçbir şeyi gizleme gereği duymuyor şerefsizler.Malatyada yaşıyorum tam şantiye alanının içinde oturuyorum. Binaların enkazı kaldırıldıktan sonra belediye insanlara geçici yürüme yolu olsun diye parke taşları döşedi asfalt döktü. o parke taşları 3 gün dayanmadı komple hepsini söküp götürdüler.
6 Şubat depremi sonrası gönderilen yardım tırlarının önünü özel arabasıyla kesen vardı. Yüzleri de dahil hiçbir şeyi gizleme gereği duymuyor şerefsizler.
Vergi veriyorlarsa asfalt çalmıyorlardır kendi paraları zatenGeçen hindistan gibi asfalt çalıyorlardı.
hani şunu yapan adam paraya ihtiyacı olduğu için falanda yapmıyor düpedüz nasıl vatan haini olurum diye düşünüp yapıyor
Konya'da iki hırsız, yol kenarındaki kaldırım taşlarını sökerek araçlarının bagajına yükledi.