İşlemcisi çok daha iyi. Pazarlıkla neredeyse cebinde 15k para bırakabilirsin. Ayrıca 7 aylık kasa. Sıfırdan farkı yok. Bu tarz ilanlar denk gelebiliyor. Zaten aciliyetin var. Düşün bence.yok sağol kral da ikinci ele çok yanaşmıyorum link varsa alırım bu arada bu fiyatlara
iyimiş bu arada ama ikinci el almıyorum kusura bakmayın 0 önerdiğiniz bişey varsa bakarım düşünüp bakarım kral sağolİşlemcisi çok daha iyi. Pazarlıkla neredeyse cebinde 15k para bırakabilirsin.