Küçük Oda İçin Klima Önerisi

vinsanity1525

80+ Bronze
Katılım
22 Aralık 2022
Mesajlar
880
Reaksiyon skoru
265
9000 btu yeterde artar bile hatta 7000 bile olur bana sessiz çalışacak ve kurulumu montajı sorunsuz marka önerisi istiyorum acil lütfen
 
samsung 12 btu var 3 yıldır kullanıyorum. özellikle eco modda 24C de bence gayet sessiz.
 
samsung 12 btu var 3 yıldır kullanıyorum. özellikle eco modda 24C de bence gayet sessiz.
odam küçük hocam ya 12 btu bence cok gelir bende suan arastiriyom ic unitesinde ayrı dis unitesinde ayri gürültü sorunu yasayan cok var malum uyurken asıl sessiz olması lazım
 
odam küçük hocam ya 12 btu bence cok gelir bende suan arastiriyom ic unitesinde ayrı dis unitesinde ayri gürültü sorunu yasayan cok var malum uyurken asıl sessiz olması lazım
Samsung Windfree var bende güzel bence, sesiz moda almaya ihtiyaç bile duymadım Windfree modunda yeterince sessiz geliyor bana. Daikin de bakabilirsin bütçem var diyorsan, çok kaliteli olduğu söyleniyor ama bana fazla pahalı gelmişti o yüzden bunu aldım.
 
Samsung Windfree var bende güzel bence, sesiz moda almaya ihtiyaç bile duymadım Windfree modunda yeterince sessiz geliyor bana. Daikin de bakabilirsin bütçem var diyorsan, çok kaliteli olduğu söyleniyor ama bana fazla pahalı gelmişti o yüzden bunu aldım.
klima alma aylarında montajı falan kötü yapıyo diyolar dogrumudur acaba
 
Hepsinde vardır o, kısmen doğru denebilir servisler montajları hızlıca yapmaya çalışıyorlar yoğun oluyorlar. Erken almak daha rahat oluyor o yüzden.
ben geç kaldım maalesef ama komşuyla ilgili problem oldu o yüzden klima almam şart
 
Geri
Top