Phantom Storm | AMD Ryzen 7 7800x3d MSI RTX 5070 Ti OEM Paket Alınır mı?

Bilmiyom bazılarında öyle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Çok zaman oldu hatırlamıyorum
 
Bilmiyom bazılarında öyle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Çok zaman oldu hatırlamıyorum
Yani ben srgb VOLUME değeri yüksek olup görüntü kalitesi kötü olan bi monitör hatırlamıyorum
 
Olduğunu biliyorum ama hatırlamıyorum uğraştırma beni kenara not falan alıyorummu zannediyorsun
 
Harbiden sallamıyorum var öyle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bütün hamurlar önemlimi sen bana onu söyle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gamutlar
 
Harbiden sallamıyorum var öyle
Sen o monitörün srgb volume'unun yüksek olduğundan emin misin? Hala bu farkı anladığına emin değilim. Çünkü eğer volume değil coverage ise evet var öyle monitör(ler)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Harbiden sallamıyorum var öyle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bütün hamurlar önemlimi sen bana onu söyle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gamutlar
Kullanım amacına bağlı
 
Haklı olabilirsin ya benim aklımda öyle kalmış kusura bakma

Amma ve lakin bütün gamutlar bence önemli abi bunların ortalaması bence sonucu etkiliyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ok
 
Haklı olabilirsin ya benim aklımda öyle kalmış kusura bakma

Amma ve lakin bütün gamutlar bence önemli abi bunların ortalaması bence sonucu etkiliyor
Yine kullanım amacına bağlı. Mesela rec 2020 çok büyük bir alanı kapsıyor ama ortalama kullanıcı sınırlarındaki farkı çok zor anlar yani ortalama kullanıcının işine yaramaz. Tersi şekilde grafik tasarım vb. Renklerle işi olan biri için de srgb gibi küçük bi gamut çok önemli değildir.
 
İşlemci 150k bir sisteme göre aşırı zayıf kalıyor 9800x3d veya ultra 7 270K plus öneririm

150k bir sistem marka parçalardan oluşmalı full msı, Asus, colorfull vb kullanmalısın
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ayrıca z serisi anakart kullan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ve 48 GB ram öneririm
Arkadaşın attığı sistemde en bilinmeyecek Patriot (öyle değil köklü Amerikan firması) diğer bileşenler gayet bilindik. İşlemci tarafına lafım yok, ama kötü değil bence. Bellek de CL30 6000 MHz ve kit yani. Bu arada 32 GB da yeterli halen.

Ben AMD'den şaşmam, Intel işlemcilerin halen UE oyunlarında sorunları var. Stutter yaşanmasın diye frekans kısman falan gerekiyor, AMD gibi tam anlamıyla kullanamıyorsun.
 
Ona göre ortalamayı alacaksın
Mesela;
Srgb %40
DCI P3 %30
Rec 2020 %10
Adobe RGB %20
 
Arkadaşın attığı sistemde en bilinmeyecek Patriot (öyle değil köklü Amerikan firması) diğer bileşenler gayet bilindik. İşlemci tarafına lafım yok, ama kötü değil bence. Bellek de CL30 6000 MHz ve kit yani. Bu arada 32 GB da yeterli halen.

Ben AMD'den şaşmam, Intel işlemcilerin halen UE oyunlarında sorunları var. Stutter yaşanmasın diye frekans kısman falan gerekiyor, AMD gibi tam anlamıyla kullanamıyorsun.
16 bile çoğunlukla yetiyor hocam milletin gazına gelip 32ye fazladan 10k verdiğime üzüldüm
 
16 bile çoğunlukla yetiyor hocam milletin gazına gelip 32ye fazladan 10k verdiğime üzüldüm
Yok 32 şart 16 bence ucunda yetiyor. İnsanlar sadece oyun oynamıyorlar, yan ekrandan bir şey izliyorlar, Discord'da sohbet ediyorlar falan. Yani 16 GB da çalıştırır, ama ucu ucuna yer yer yan ekrandaki uygulamaların veya oyunun takıldığı olur.
 
Geri
Top