Stanley Quencher Pipetli 1160- 1350 TL

Bunun kapakların da sorun mu vardi sızdırıyormuydu öyle bir şey görmüştüm doğrumu?
 

Siyah gayet iyi fiyat diğer renklerde 1400 e doğru çıkıyor. 3 taksit var.


Not: evet pipet damlatıyor, evet modern kültür öğesi

ha birde kutupayısı amazonun garantisini kabul etmiyor muhabbetleri vardı bilginize. benim çokta umrumda değil açıkçası 3. yü aldım.
bende kullanıyorum çok güzel su alışkanlığı azandırdı yoksa normalde su çok içmezdim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bunun kapakların da sorun mu vardi sızdırıyormuydu öyle bir şey görmüştüm doğrumu?
evet yapıyor hocam
 
Termos kullanınca sürekli şu sesi duyuyorum o yüzden hiç stanleyim olmadı
 
Stanleyin 2 lt olanları mantıklı geliyo bana digerleri boş
 
ben mavisini aldım dün 1350 den
kargoya vermişler hiç uğraşamayacağım iade ile ama trendyolda falan satılan 500 600 liralık termoslarda aynı işi yapıyor diyenlerle iletişimi kesin.
ben bir tane aldım öyle
şu an çöp

bu işe yaramaz diyen neye göre diyor herkes kendi kullanım amacını herkese entegre edip yorum yapıyor:)

arkadaş bu bardak gibi düşünelim
benim odam 4 m2

klima yok

3 pc açık 2 si render alıyor 7/24 birisi çalışma

1 tane tepe fanı var

içerisi yanıyor yaz günü

kapı kapalı kedi giriyor bilgisayarların içine açamıyorum

bardağa koyduğum şey şerbete dönüşüyor 2 dakikada

bu termosa buzlu su koyup içeceğim pipetten

trendyoldan aldığım pipetli termos cam bardaktan halliceydi ve leş gibi tad veriyordu içeceğe:)

bu benim için soğuk tutan bardak işlevi görecek
 
Son düzenleme:
Stanleyin 2 lt olanları mantıklı geliyo bana digerleri boş
ev- iş ve kısa seyahatler için uygun zaten soğuk ve sıcak performansı diğerlerine göre kısa. 2.3 litre klasik modelde var bende füze gibi öyle her yere taşınmıyor. uzun yolculukta iyi ama 2 gün sıcak çay
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Termos kullanınca sürekli şu sesi duyuyorum o yüzden hiç stanleyim olmadı
 
ev- iş ve kısa seyahatler için uygun zaten soğuk ve sıcak performansı diğerlerine göre kısa. 2.3 litre klasik modelde var bende füze gibi öyle her yere taşınmıyor. uzun yolculukta iyi ama 2 gün sıcak çay
uzun yolculuk ve piknik için cok iyi oluyor
 
Geri
Top