🔥İndirim Asus Prime Lc 360 Mm Lcd - 5.636 TL

Markanın önemi yok soğutma segmentinde, kronik problemleri olan bir sürü "marka" var. Sektörde uzun süredir kabul gören herhangi bir soğutucu alınabilir: LF3, Galahad II Performance, LT720 vb... hepsi 4-5K bandında bulunabiliyor

Örneğin Lian Li'nin performance serisi çok iyi olduğu halde, düz galahad serisi kronik pompa problemli, kaldı ki Lian Li çok bilinen bir marka.
Dolayısıyla Thermalright, Asus vb bir önemi yok, kullananların yorumlarına ve comparison'lara bakıp herhangi bir model alınabilir.

Tabi LCD ekranlı alınacaksa, LCD yazılımının ne kadar optimize çalıştığı önemli, bunu araştırarak almak lazım, sistemi drop yiyenler var :D

4-5 binlik fiyatını hak eden çoğu AIO, X3D işlemciler için bile fazlasıyla yeterli oluyor, ben olsam 10K para vermezdim bir soğutucuya, tercih meselesi tabi.
Dediğini şu an yapiyorum zaten 4-4.5 a aldığımı kullaniyorum ama iş görselliğe dönüşünce bi yerde para 2. Planda kalıyor.
Benim de bu aralar Ekranlı alasim var ama su an ki düzenimi bozmak mantıklı gelmiyor
 
Dediğini şu an yapiyorum zaten 4-4.5 a aldığımı kullaniyorum ama iş görselliğe dönüşünce bi yerde para 2. Planda kalıyor.
Benim de bu aralar Ekranlı alasim var ama su an ki düzenimi bozmak mantıklı gelmiyor
Günde kaç kere gözün görüyor soğutucuyu bilmiyorum, benim günde kasanın içine baktığım dakika sayısı total 3-4'ü geçmiyor açıkçası, aynı kanıdayım. Yine de Sigma L36 Pro, söz konusu ASUS Prime'dan çok daha karizmatik bir soğutucu bence, düşük bütçede çok iyi modeller var, fiyat=kalite / marka=kalite algısına düşmemek, araştırmak lazım
 
Günde kaç kere gözün görüyor soğutucuyu bilmiyorum, benim günde kasanın içine baktığım dakika sayısı total 3-4'ü geçmiyor açıkçası, aynı kanıdayım. Yine de Sigma L36 Pro, söz konusu ASUS Prime'dan çok daha karizmatik bir soğutucu bence, düşük bütçede çok iyi modeller var, fiyat=kalite / marka=kalite algısına düşmemek, araştırmak lazım
Sigma da fiyat baya güzeldi su an stok yok diye biliyorum.
Sürekli kasa gözümün önünde. Hastalık gibi bişey. Performansin yaninda görselliğe de cok önem veririm
 
Sigma da fiyat baya güzeldi su an stok yok diye biliyorum.
Sürekli kasa gözümün önünde. Hastalık gibi bişey. Performansin yaninda görselliğe de cok önem veririm
Dediğimi yap, yaptığımı yapma, ben de kasaya 10K verip Tower 600 aldım

1782210981424.webp
 
Tavsiye etmememe rağmen arakadaşa aldık aralıkta 5650 ye uygulamasını yükledikten sonra sadece saatin oradaki uygulama simgesini sağ tıklayıp görüntü olarak 3 ayarı filan var ve yanlış hatırlamıyorsam cpu ve gpu derecesini aynı anda göstermiyor seçim yapmanız lazım ikisi arasında tek iyi yanı 6 yıl garantili olması ekranlı aio soğutucu alacaksanız başka modellere bakın
 
Tavsiye etmememe rağmen arakadaşa aldık aralıkta 5650 ye uygulamasını yükledikten sonra sadece saatin oradaki uygulama simgesini sağ tıklayıp görüntü olarak 3 ayarı filan var ve yanlış hatırlamıyorsam cpu ve gpu derecesini aynı anda göstermiyor seçim yapmanız lazım ikisi arasında tek iyi yanı 6 yıl garantili olması ekranlı aio soğutucu alacaksanız başka modellere bakın
Gif falan yükleniyor mu
 
Tavsiye etmememe rağmen arakadaşa aldık aralıkta 5650 ye uygulamasını yükledikten sonra sadece saatin oradaki uygulama simgesini sağ tıklayıp görüntü olarak 3 ayarı filan var ve yanlış hatırlamıyorsam cpu ve gpu derecesini aynı anda göstermiyor seçim yapmanız lazım ikisi arasında tek iyi yanı 6 yıl garantili olması ekranlı aio soğutucu alacaksanız başka modellere bakın
6 Yıl garanti beni çok tavlamadı açıkçası, zaten 4-5 senede yavaş yavaş sıkıntıya girmeye başlıyor çoğu AIO, değiştirmek gerekiyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

6 Yıl garanti beni çok tavlamadı açıkçası, zaten 4-5 senede yavaş yavaş sıkıntıya girmeye başlıyor çoğu AIO, değiştirmek gerekiyor
Şirketler 6 yıl garanti verirken çoğu kullanıcının zaten 3-4 bilemedin 5 yıl içinde AIO değiştireceğini, ya da garantiyle uğraşmayacağını bildikleri için bol keseden yazıyorlar. Bu "uzun garanti" vaadinin cazibesine kapılmayıp ürünün fiziksel ömrünü düşünmek lazım AIO söz konusuysa.

He konu Ekran Kartı veya Mobo olunca iş değişir tabi
 
Son düzenleme:
Gif falan yükleniyor mu
Yok hocam dediğim gibi uygula yüklendikten sonra bir uygulama arayüzü filan yok sadece saatin orada görünen uygulama simgesine sağ tıklayıp hazır görsellerde birkaç değişiklik yapılabiliyor o kadar uzaktan bağlanıp bakmıştım benim gördüğüm bu şekildeydi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,701
Mesajlar
11,079,987
Üyeler
198,180
Son üye
rtmr
Geri
Top