ben mavisini aldım dün 1350 den
kargoya vermişler hiç uğraşamayacağım iade ile ama trendyolda falan satılan 500 600 liralık termoslarda aynı işi yapıyor diyenlerle iletişimi kesin.
ben bir tane aldım öyle
şu an çöp
bu işe yaramaz diyen neye göre diyor herkes kendi kullanım amacını herkese entegre edip yorum yapıyor
arkadaş bu bardak gibi düşünelim
benim odam 4 m2
klima yok
3 pc açık 2 si render alıyor 7/24 birisi çalışma
1 tane tepe fanı var
içerisi yanıyor yaz günü
kapı kapalı kedi giriyor bilgisayarların içine açamıyorum
bardağa koyduğum şey şerbete dönüşüyor 2 dakikada
bu termosa buzlu su koyup içeceğim pipetten
trendyoldan aldığım pipetli termos cam bardaktan halliceydi ve leş gibi tad veriyordu içeceğe
bu benim için soğuk tutan bardak işlevi görecek