Stanley Quencher Pipetli 1160- 1350 TL

ben mavisini aldım dün 1350 den
kargoya vermişler hiç uğraşamayacağım iade ile ama trendyolda falan satılan 500 600 liralık termoslarda aynı işi yapıyor diyenlerle iletişimi kesin.
ben bir tane aldım öyle
şu an çöp

bu işe yaramaz diyen neye göre diyor herkes kendi kullanım amacını herkese entegre edip yorum yapıyor:)

arkadaş bu bardak gibi düşünelim
benim odam 4 m2

klima yok

3 pc açık 2 si render alıyor 7/24 birisi çalışma

1 tane tepe fanı var

içerisi yanıyor yaz günü

kapı kapalı kedi giriyor bilgisayarların içine açamıyorum

bardağa koyduğum şey şerbete dönüşüyor 2 dakikada

bu termosa buzlu su koyup içeceğim pipetten

trendyoldan aldığım pipetli termos cam bardaktan halliceydi ve leş gibi tad veriyordu içeceğe:)

bu benim için soğuk tutan bardak işlevi görecek
trendyoldan aldığın 600 liralık termos çöp oldu değil mi? bi yazım hatası var kafam karıştı orda
 
Arkadaşlar ürün çok iyi 1 yıla yakındır kullanıyorum. Trendyol'dan alacağınız sızdırmaz bir silikon setle sızdırma sıkıntıları da çözülecektir. İçine koyduğunuz buz kapağı açık olsa bile çok uzun süre gidiyor. Dilerseniz pipeti çıkartıp sıcak da koyabiliyorsunuz. Uzun yolda vs. içindeki ürünün ısınması imkansıza yakın gönül rahatlığıyla öneririm.
 
Bunların sızdırması normal çünkü bunlar bardak gibi kullanılan ürün. Vakumlu termoslar gibi değil. Bu ürünü baş aşağı getirince pipetin deliğinden elbette sızdırır :D.

Şu sabah güzel düşmüş. Sızdırmaz istiyorsanız bundan alacaktınız.

1782213137706.webp


Bu turuncudan 2 tane var. 750'ye depodan aldım. Yalnız suyu soğuk tutmasından memnun kalmadım. Temu'dan aldığım 2-3 gün buz gibi tutuyordu suyu. Buna büyük parça buz attım 3-4 saatte eridi. Ama katlanabilir pipet olması güzel. Sızdırma yapmıyor.
 
Bunların sızdırması normal çünkü bunlar bardak gibi kullanılan ürün. Vakumlu termoslar gibi değil. Bu ürünü baş aşağı getirince pipetin deliğinden elbette sızdırır :D.

Şu sabah güzel düşmüş. Sızdırmaz istiyorsanız bundan alacaktınız.

Alıntıyı görüntüle

Bu turuncudan 2 tane var. 750'ye depodan aldım. Yalnız suyu soğuk tutmasından memnun kalmadım. Temu'dan aldığım 2-3 gün buz gibi tutuyordu suyu. Buna büyük parça buz attım 3-4 saatte eridi. Ama katlanabilir pipet olması güzel. Sızdırma yapmıyor.
link var mı
 
Geri
Top