Parmağınla tuttuğunu takacaksın 6+2 pin.Ekran kartına hangi kabloyu takmalıyım bu görseldeki kabloları takıyorum ışıklar geliyor fanlar dönüyor bi süre sonra fanlar duruyor ekran gelmiyor
İki yere de mi takacağımParmağınla tuttuğunu takacaksın 6+2 pin.
İki tane ayrı kablodan gelen 6+2 ama .
Tek kabloda iki başlık çıkar. Birisi uzatma niyetine geçer yetişmezse diye.
Uzatma başlığı yerine diğerini tat şimdi farkettim
Aynen.İki yere de mi takacağım
Elimle tuttuğum ve diğer uzatma olanı mı takayımParmağınla tuttuğunu takacaksın 6+2 pin.
İki tane ayrı kablodan gelen 6+2 ama .
Tek kabloda iki başlık çıkar. Birisi uzatma niyetine geçer yetişmezse diye.
Uzatma başlığı yerine diğerini tat şimdi farkettim
Elimle tuttuğum ve diğer uzatma olanı mı takayım
Abi mala anlatır gibi anlat anlamıyom … bu şekilde mio kadar da yazdım. Psu dan gelen kablonun birini taktin, uzatmasi boşta dimi. Onunla işin bitti
Şimdi psu dan gelen ikinci 6+2 pini tak onunda da uzatmasi boşta kalsın.
İki uzatmada boşta çalışıyor ama ekran gelmiyor fanlar dönüyor ilkten sonra duruyorAbi mala anlatır gibi anlat anlamıyom … bu şekilde mi
Estağfurullah. Evet böyle. Bilal oğlana selam olsunAbi mala anlatır gibi anlat anlamıyom … bu şekilde mi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
İki uzatmada boşta çalışıyor ama ekran gelmiyor fanlar dönüyor ilkten sonra duruyor
kart kırmızı ışık yakmış bağlantıda sorun var güç alamıyorAbi mala anlatır gibi anlat anlamıyom … bu şekilde mi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
İki uzatmada boşta çalışıyor ama ekran gelmiyor fanlar dönüyor ilkten sonra duruyor
DM ne bakAbi ekran kartının fanları çalımşıyor bide ekran gelmiyor