Arc B580 Li Bu Sistem Alınır mı??

mstfaa

80+
Katılım
19 Ocak 2026
Mesajlar
20
Reaksiyon skoru
0
Bütçe
37000
Hocam zaten suan 5060 ddr5 en ucuzlari 40bin. 40uste çıkamadığınız surece veya gaming gecrsinde indirim olmadigi surece en uygunu bu. Tek sinir bozucu yani o 35e olan sistem 26 mayısa kadar 30bindi
 
Hocam b580 5060 dan azcık daha güçsüz ama 12 gb vrami baya iyi ve intell Xess ile baya gelişme kaydetti ve hikaye oyunları çoğusu 8 gb üstü istiyor ve gelecek içinde yani b580 bana göre baya iyi bir kart ve 35 bine ddr5 sisteö bulmak zor 5060 la anca ddr4 bulursun ve bencr 2 bine ekleyip 1 tb yap
 
Hocam belli tek tek toplayarak zamanla daha iyisini toplarsiniz ama bence Intel ekran kartı çok uygun olmadikca alınmaz gibi
 
İncehesapta cuma günlerine özel düzenlenen Gaming Gecesini bekle.
 
Hocam belli tek tek toplayarak zamanla daha iyisini toplarsiniz ama bence Intel ekran kartı çok uygun olmadikca alınmaz gibi
Niye Intel ekran kartı alınmaz hocam biliyorum ilk zamanlarında baya hata yaşadılar bu ekran kartla mesela işlemci eski olunca iyi çalışmıyordu adını hatırlamıyorum ama bir oyun intel ekran kartıyla oynanamıyordu ama bu sistem hem 2 intel parça olduğu için 225f ve b580 daha iyi organize olur hemde bu fiyata 5060lı ddr5 sistem zor bide 2 yıl sonra çoğu oyun 8 gb vram üstü isteyebilir b580 azcık daha güçsüz olduğu halde daha çok değer Xess de iyi iş yapıyor gerçekten hikayeli oyunlarda şuan ilk çıkışından daha çok stabil ama kendi dizse dediğiniz gibi daha indirimli olur ama kesinlikle daha fazla bekler
 
Niye Intel ekran kartı alınmaz hocam biliyorum ilk zamanlarında baya hata yaşadılar bu ekran kartla mesela işlemci eski olunca iyi çalışmıyordu adını hatırlamıyorum ama bir oyun intel ekran kartıyla oynanamıyordu ama bu sistem hem 2 intel parça olduğu için 225f ve b580 daha iyi organize olur hemde bu fiyata 5060lı ddr5 sistem zor bide 2 yıl sonra çoğu oyun 8 gb vram üstü isteyebilir b580 azcık daha güçsüz olduğu halde daha çok değer Xess de iyi iş yapıyor gerçekten hikayeli oyunlarda şuan ilk çıkışından daha çok stabil ama kendi dizse dediğiniz gibi daha indirimli olur ama kesinlikle daha fazla bekler
Yani evet biraz bekler acelesi yoksa bir parçadan güzel bir indirim koparıp diyerlerini hzilida alabilir sans iside'e biraz belki bir kaç parçayı ikinci el almak daha da işi kolaylastirir oda zor iş aslında ikinci el piyasasına girmek ama temiz ve uygun bulunduktan sonra bir iki parça toplanabilir ama yapabilirse sıfır daha iyi olur
 
Yani evet biraz bekler acelesi yoksa bir parçadan güzel bir indirim koparıp diyerlerini hzilida alabilir sans iside'e biraz belki bir kaç parçayı ikinci el almak daha da işi kolaylastirir oda zor iş aslında ikinci el piyasasına girmek ama temiz ve uygun bulunduktan sonra bir iki parça toplanabilir ama yapabilirse sıfır daha iyi olur
Doğru diyorsunuz 1.5 ay önce güzel bir indirimli 5070ti aldım hala bekliyorum ram işlemci ssd kaldı ve her indirime girdkileri zaman ben meşgul oluyorum ama İnşAllah temmuz haziran tam gün ekran başındayım ve kasamı tamamlayacağım.Normalde hazırkasa alacaktım güzeş 2.el 5070ti fırsatı gördüm aldım hala bekliyorum ama eminim ki baya tasarruf ettim
 
Ama pahalı degilmi az önce bir arkadaş Konya CMOS 43k ya 506016gb li sistem hepsibuarada pckolik satıcısı 43k
 
Doğru diyorsunuz 1.5 ay önce güzel bir indirimli 5070ti aldım hala bekliyorum ram işlemci ssd kaldı ve her indirime girdkileri zaman ben meşgul oluyorum ama İnşAllah temmuz haziran tam gün ekran başındayım ve kasamı tamamlayacağım.Normalde hazırkasa alacaktım güzeş 2.el 5070ti fırsatı gördüm aldım hala bekliyorum ama eminim ki baya tasarruf ettim
Hayırlı olsun hocam umarım toplarsiniz geçen iki tane 32gb ram 10k ya inmiş gece 2 de okula gidicem diye uyudum okulda baktım öğrendim kafayı yedim sonra SSD indirime girdi okuldayken onunda alamadım çok kötüydü .d
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam paylaşırsanoz baya iyi olur 43kya 5060ti baya iyi görünüyor
Normal 5060 ama link bu fena değil gibi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hayırlı olsun hocam umarım toplarsiniz geçen iki tane 32gb ram 10k ya inmiş gece 2 de okula gidicem diye uyudum okulda baktım öğrendim kafayı yedim sonra SSD indirime girdi okuldayken onunda alamadım çok kötüydü .d
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Normal 5060 ama link bu fena değil gibi
Düzeltme yanlış görmüşüm kb
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hayırlı olsun hocam umarım toplarsiniz geçen iki tane 32gb ram 10k ya inmiş gece 2 de okula gidicem diye uyudum okulda baktım öğrendim kafayı yedim sonra SSD indirime girdi okuldayken onunda alamadım çok kötüydü .d
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Normal 5060 ama link bu fena değil gibi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Düzeltme yanlış görmüşüm kb
Yanlış gördüm arkadaşlar kusura bakmayın hocam üzüldüm şimdi
 
Hayırlı olsun hocam umarım toplarsiniz geçen iki tane 32gb ram 10k ya inmiş gece 2 de okula gidicem diye uyudum okulda baktım öğrendim kafayı yedim sonra SSD indirime girdi okuldayken onunda alamadım çok kötüydü .d
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Normal 5060 ama link bu fena değil gibi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Düzeltme yanlış görmüşüm kb
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Yanlış gördüm arkadaşlar kusura bakmayın hocam üzüldüm şimdi
Hocam bende çook yoruldum diyo o gece uyudum çok pişman oldum ama o ramlar iptal olmuş galiba yani çok alınmış hocam aslında o sistemde iyi ama ramların cl si 46 diye görmüştüm ve arkadaşın bütçesi 37 bin enfazla yani bu bşraz fazşa olabilid
 
Geri
Top