Süreyya
80+
- Katılım
- 28 Haziran 2022
- Mesajlar
- 20
- Reaksiyon skoru
- 4
Arkadaşlar, selam. Kasayı temizlerken fan kontrol cihazının güç kablosunun fişinin koptuğunu fark ettim. Bu yüzden fanların RGB ışığı yanıyor fakat fanlara güç gelmiyor. İnternette arattım ama kablosunu tam olarak bulamadım. RGB 4 pinli, güç kablosu ise 3 pinli. Fanlar 6 pinli olduğu için doğrudan anakarta da takamıyorum; yani kontrolcü kullanmam şart. Bu konuda bilgisi olan biri yardımcı olabilir mi?