Arkadaşlar 11 bitti bu yaz tyt ve 11 tekrar etmek istiyorum sizler hangi dersler için hangi hocaları ve kaynakları kullanıyorsunuz özellikle matematik temelin yok 9. Sınıfı iyi anlamam gerek ne önerirsiniz dostlar
Türkçede sadece paragraf çöz ve Dil bilgisi genel tekrar izlesen yeter. Emek taştan izliyordum ben. Sosyalde branş denemesi çöz 20 sorunun 17-18i yorum geliyor ne kadar soru görürsen o kadar iyi istersen bi genel tekrarda izleyebilirsin. Matematikte hangi netlerdesin bilmiyorum fakat temelim yok demişsin o yüzden konu anlatımlı bir kitap alıp (3D Video Destekli kitabını kullanmıştım ben Eyüp b'nin kanalında videoları var) Onla konuları bi tekrar edebilirsin. Veya daha temelden başlamak istiyorum dersen ilk olarak antremanlarla matematik 1-2 çöz. Geometridede gene bir kanal eşliğinde gidebilirsin.(Eyüp b öneririm buradada). Fen olarak çok bir şey diyemeyeceğim eşit ağırlık olduğum için fenin üzerinde bende çok durmadım genel tekrar izlemiştim sadece eğer fende iyiysen veya yüksek net hedefin yoksa genel tekrar sana yeter fakat gene eksiksen detaylı bir kamp izlemek yararına olur. Altuğ güneşin tyt fizik tekrarını izlemiştim gayet iyi bir kanal eğer 20-30 günlük kamp videoları varsa bakabilirsin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
+ olarak matematikte temel oturtmadan ayt mat geçmeni pek önermem. Geçmeden en azından fonksiyonları iyi öğren.
Türkçede sadece paragraf çöz ve Dil bilgisi genel tekrar izlesen yeter. Emek taştan izliyordum ben. Sosyalde branş denemesi çöz 20 sorunun 17-18i yorum geliyor ne kadar soru görürsen o kadar iyi istersen bi genel tekrarda izleyebilirsin. Matematikte hangi netlerdesin bilmiyorum fakat temelim yok demişsin o yüzden konu anlatımlı bir kitap alıp (3D Video Destekli kitabını kullanmıştım ben Eyüp b'nin kanalında videoları var) Onla konuları bi tekrar edebilirsin. Veya daha temelden başlamak istiyorum dersen ilk olarak antremanlarla matematik 1-2 çöz. Geometridede gene bir kanal eşliğinde gidebilirsin.(Eyüp b öneririm buradada). Fen olarak çok bir şey diyemeyeceğim eşit ağırlık olduğum için fenin üzerinde bende çok durmadım genel tekrar izlemiştim sadece eğer fende iyiysen veya yüksek net hedefin yoksa genel tekrar sana yeter fakat gene eksiksen detaylı bir kamp izlemek yararına olur. Altuğ güneşin tyt fizik tekrarını izlemiştim gayet iyi bir kanal eğer 20-30 günlük kamp videoları varsa bakabilirsin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
+ olarak matematikte temel oturtmadan ayt mat geçmeni pek önermem. Geçmeden en azından fonksiyonları iyi öğren.
Arkadaşlar 11 bitti bu yaz tyt ve 11 tekrar etmek istiyorum sizler hangi dersler için hangi hocaları ve kaynakları kullanıyorsunuz özellikle matematik temelin yok 9. Sınıfı iyi anlamam gerek ne önerirsiniz dostlar
mat mert hoca 70 günde (normalde 1 temmuzda başlar ama 2 seneki önceki kamp çok iyiydi sonra çekti mi bilmiyopm)
kimya benim hocam görkem şahin
fizik sana kalmış ben benim hocam barışı izliyordum ama ağır gelir
biyo açık ara dr biyoloji yazarak öğreneceksin
geo yok bende
mat mert hoca 70 günde (normalde 1 temmuzda başlar ama 2 seneki önceki kamp çok iyiydi sonra çekti mi bilmiyopm)
kimya benim hocam görkem şahin
fizik sana kalmış ben benim hocam barışı izliyordum ama ağır gelir
biyo açık ara dr biyoloji yazarak öğreneceksin
geo yok bende
kimyaya kesin görkem şahin ile çalışırım diye düşünüyorum
biyolojide de yazarak gitmeyi düşünüyorum BetülBioyloji de çok iyi aslında detaylı uzunca anlatıyor ve akılda kalıyor dr biyoloji inan hiç bakmadım
kimyaya kesin görkem şahin ile çalışırım diye düşünüyorum
biyolojide de yazarak gitmeyi düşünüyorum BetülBioyloji de çok iyi aslında detaylı uzunca anlatıyor ve akılda kalıyor dr biyoloji inan hiç bakmadım
Şundan alıp eyüp b konu anlatım videolarını izle bi tanede orta seviye soru bankası alıp çözsen temeli oturtursun. 345 ve Miray çözmüştüm ben 345 öneririm güzeldi.
Türkçede sadece paragraf çöz ve Dil bilgisi genel tekrar izlesen yeter. Emek taştan izliyordum ben. Sosyalde branş denemesi çöz 20 sorunun 17-18i yorum geliyor ne kadar soru görürsen o kadar iyi istersen bi genel tekrarda izleyebilirsin. Matematikte hangi netlerdesin bilmiyorum fakat temelim yok demişsin o yüzden konu anlatımlı bir kitap alıp (3D Video Destekli kitabını kullanmıştım ben Eyüp b'nin kanalında videoları var) Onla konuları bi tekrar edebilirsin. Veya daha temelden başlamak istiyorum dersen ilk olarak antremanlarla matematik 1-2 çöz. Geometridede gene bir kanal eşliğinde gidebilirsin.(Eyüp b öneririm buradada). Fen olarak çok bir şey diyemeyeceğim eşit ağırlık olduğum için fenin üzerinde bende çok durmadım genel tekrar izlemiştim sadece eğer fende iyiysen veya yüksek net hedefin yoksa genel tekrar sana yeter fakat gene eksiksen detaylı bir kamp izlemek yararına olur. Altuğ güneşin tyt fizik tekrarını izlemiştim gayet iyi bir kanal eğer 20-30 günlük kamp videoları varsa bakabilirsin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
+ olarak matematikte temel oturtmadan ayt mat geçmeni pek önermem. Geçmeden en azından fonksiyonları iyi öğren.
Hocam aklıma takılan bir şey var hocaların hepsi kamp yapıyor bilmem kaç günde tyt ayt felan filan gibi hepsine atıldığı gün mü yoksa her birine farklı günler de mi bakayım?
tyt ye 2 dir giriyorum sana türkçede cıkanları soylıyım
geneli paragraf yane okudugunu anlama paaragraf cozmewnıun matematıgını kavra
noktalam a ısarerleti zarf fiil isim tamlamasıu cart curt bu tarz şeylerde 10 tane soru cıkıyor 30 tane soruytu sadece okuyarak yapabilirsin, turkceyı kasmaya gerkyok okudugunu anla yeter kıtap falan oku
sosyalde de tarih ful bilgi
felsefe ful bilgi
coğrafya 2 tane harita 3 tane de bilgi çıktı 2 senedir de böyle bunlra
dinde zaten peygamberşimiz hangisini yapmazdı a cocuk doverdu b cocuklara ıyı davranırdı c cocuklara yardım ederdi .. vs diye cok basıt sorular
matematik cok zor anasına bacısına kufur yemeleri için 0 ladım
fende de ribnozom falan soruyo biyoloji yine 0 hiç bakmadım
yane tüm derrslerde az bucuk bi fikrin olur ama seni one gecırcek olan 1 mat 2 fen bak hiçbirine dcalısma
benım tıp kazanan kuzenım bile dedi hepsını bırak sadece mat yap cunku diğer dersleri herkes yapıyo sende yaparasında matle fen cok zor
Hocam aklıma takılan bir şey var hocaların hepsi kamp yapıyor bilmem kaç günde tyt ayt felan filan gibi hepsine atıldığı gün mü yoksa her birine farklı günler de mi bakayım?
Ben matematiğe günü gününe gitmiştim okul açılana kadar. Diğerlerinde güncel olarak video atmıyorlardı önceki sene iyi olduğu için. Ama onlar da günü güne gitmiyordum
Hocam aklıma takılan bir şey var hocaların hepsi kamp yapıyor bilmem kaç günde tyt ayt felan filan gibi hepsine atıldığı gün mü yoksa her birine farklı günler de mi bakayım?