🔥İndirim MSI Shadow 5070ti 48.217 TL / MSI Ventus 5070ti 49.829 TL

Ventus'un boyut, blok kalınlığı ve ısı borusu sayısı anlamında Gaming Trio'dan farkı yok ama kalitede nasıl bir uçurum varsa minimum 10 - 12 derece sıcaklık farkı ve ciddi fan gürültüsü farkı oluyor. Shadow Ventus'un da düşürülmüş versiyonu.
Gaming trio da pek iyi bir model değil. Gaming trio plus diye bir model var techpowerupta onun incelemesi var asıl iyi olan model o. Ama ülkemizde satılmıyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İtopya 80k dan rog strix 5070ti satıyordu stok bitmiş :) kim alıyor la bunları kafayı yicem
 
Gaming trio da pek iyi bir model değil. Gaming trio plus diye bir model var techpowerupta onun incelemesi var asıl iyi olan model o. Ama ülkemizde satılmıyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İtopya 80k dan rog strix 5070ti satıyordu stok bitmiş :) kim alıyor la bunları kafayı yicem
rog strix serisi vb. ile kafayı bozan insanlar var cidden.
 
uyuyakalmışım kaçırdım ama amazonda asus prime 5070ti 51.999 zaten ve orda 9 taksit burda 6 taksit var aşağı yukarı fiyatlar aynı sayılır taksiti işin içine katınca ve asus daha iyi sanıyorum. ama şöyle bir durum olabilir 1 2 güne amazon bu fıyatları görüp 48 49a indirebilir asus,gigabyte veya msi ' dan herhangi bir modeli hepsi giriş veya giriş-orta seviye sff zaten aynı bokun lacivertleri diye düşünüyorum:) sadece asusun thermali bir tık iyi.
 
Gaming trio da pek iyi bir model değil. Gaming trio plus diye bir model var techpowerupta onun incelemesi var asıl iyi olan model o. Ama ülkemizde satılmıyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İtopya 80k dan rog strix 5070ti satıyordu stok bitmiş :) kim alıyor la bunları kafayı yicem
Vapor chamber olmamasına ragmen tuf ile aynı soğutmayı sağlıyor eşdeğer seriler. Asusta rogU msi da suprimİ veya vanguardı fantezi diye adlandırdıgımız için genel kitlenin alabilecegi en mantıklı kartlar bunlar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ventus'un boyut, blok kalınlığı ve ısı borusu sayısı anlamında Gaming Trio'dan farkı yok ama kalitede nasıl bir uçurum varsa minimum 10 - 12 derece sıcaklık farkı ve ciddi fan gürültüsü farkı oluyor. Shadow Ventus'un da düşürülmüş versiyonu.
var dostum nasıl yok 4 santimden daha fazla uzunluk farkı var. Kalınlık farkı da var bildigim kadarıyla. En kısmında zaten çok büyük aradaki fark
 
Son düzenleme:
Vapor chamber olmamasına ragmen tuf ile aynı soğutmayı sağlıyor eşdeğer seriler. Asusta rogU msi da suprimİ veya vanguardı fantezi diye adlandırdıgımız için genel kitlenin alabilecegi en mantıklı kartlar bunlar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


var dostum nasıl yok 4 santimden daha fazla uzunluk farkı var. Kalınlık farkı da var bildigim kadarıyla. En zaten çok büyük aradaki fark
Ben kartlara ne kadar soğutuyor diye bakmıyorum ha 65 olmuş ha 63 olmuş çok farketmiyor benim için. Önemli olan bunu yaparken ki ses seviyesi. tuf quiet modda 25 db ses çıkarıyor. Gaming trionun non plus olan modelinin ses verilerine ulaşamadım ama yine de TUF modelini alırdım. Daha büyük soğutma bloğu ve vapor chamber bulunduğu için yüksek ihtimal daha sessizdir.
 
Ben kartlara ne kadar soğutuyor diye bakmıyorum ha 65 olmuş ha 63 olmuş çok farketmiyor benim için. Önemli olan bunu yaparken ki ses seviyesi. tuf quiet modda 25 db ses çıkarıyor. Gaming trionun non plus olan modelinin ses verilerine ulaşamadım ama yine de TUF modelini alırdım. Daha büyük soğutma bloğu ve vapor chamber bulunduğu için yüksek ihtimal daha sessizdir.

1000124652.webp
1000124651.webp

İşte mühendislik burada devreye giriyor. Aynı ses yüksekliğinde daha düşük sıcaklığa ekstradan normal kullanımda gaming biosta olmasına ragmen daha az ses veriyor gaming trio. Tuftan daha çok üstüne uğraşılmış bir kart. Çoğu zaman dedigim gibi vapor chamber tamamen reklam kokan hareket.
 
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
İşte mühendislik burada devreye giriyor. Aynı ses yüksekliğinde daha düşük sıcaklığa ekstradan normal kullanımda gaming biosta olmasına ragmen daha az ses veriyor gaming trio. Tuftan daha çok üstüne uğraşılmış bir kart. Çoğu zaman dedigim gibi vapor chamber tamamen reklam kokan hareket.
Hocam orda yazan model GAMİNG TRİO+ modeli standart gaming trio çok daha sesli çalışıyor. Plus modeli ülkemizde satılmıyor ama çok iyi bir model.
 
Hocam orda yazan model GAMİNG TRİO+ modeli standart gaming trio çok daha sesli çalışıyor. Plus modeli ülkemizde satılmıyor ama çok iyi bir model.
Değil hocam plus falan normal gaming trio
 
Techpowerup'ta non plus modelinin incelemesi bulunmuyor. Plus modelinde daha fazla heat pipe var birebir non plus modeliyle aynı değerleri vermesi imkansız. Adamlar orda + işaretini eklemeyi unutmuşlar. Ayrıca nebi akgünün videolarına falan bakarsan 31 db civarı ses üretiyor non plus modeli.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Oc nin sonundaki + ifadesi kartın fabrikadan daha büyük oc ile çıktıgını gösterir donanımsal veya soğutma bloğunda herhangi bir değişiklik yok
heat pipe eklendi hocam plus modeline nasıl farkı yok?
 
Techpowerup'ta non plus modelinin incelemesi bulunmuyor. Plus modelinde daha fazla heat pipe var birebir non plus modeliyle aynı değerleri vermesi imkansız. Adamlar orda + işaretini eklemeyi unutmuşlar. Ayrıca nebi akgünün videolarına falan bakarsan 31 db civarı ses üretiyor non plus modeli.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


heat pipe eklendi hocam plus modeline nasıl farkı yok?
Hocam dediğiniz mevzu bir forumda sözde msi çalışanının dediği konu birinde 5 birinde 4 ısı borusu var diye. Almanya veya amerika satış yerlerine bakarsan ikisindede eşdeğer ısı boru sayısı oldugunu görürsün
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Techpowerup'ta non plus modelinin incelemesi bulunmuyor. Plus modelinde daha fazla heat pipe var birebir non plus modeliyle aynı değerleri vermesi imkansız. Adamlar orda + işaretini eklemeyi unutmuşlar. Ayrıca nebi akgünün videolarına falan bakarsan 31 db civarı ses üretiyor non plus modeli.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


heat pipe eklendi hocam plus modeline nasıl farkı yok?
Tamam benim bilgim yanlış kart içinmiş başka versiyonda aynı heatpipe a sahipler. Yinede ekstra bir ses yaratacagına inanmıyorum plus olmayan modelin 6 desibellik fark imkansız. 70/ti serisi ısınmıyor normalde zaten
 
Hocam dediğiniz mevzu bir forumda sözde msi çalışanının dediği konu birinde 5 birinde 4 ısı borusu var diye. Almanya veya amerika satış yerlerine bakarsan ikisindede eşdeğer ısı boru sayısı oldugunu görürsün
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Tamam benim bilgim yanlış kart içinmiş başka versiyonda aynı heatpipe a sahipler. Yinede ekstra bir ses yaratacagına inanmıyorum plus olmayan modelin 6 desibellik fark imkansız. 70/ti serisi ısınmıyor normalde zaten
Hocam direk test videosu var diyorum nasıl inanmıyorsunuz?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Trio Plus modeli standart trio dan önce çıkmış sanırım. Vanguard modeline çok yakın olunca kısmışlar diye biliyorum ben.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,924
Mesajlar
11,082,549
Üyeler
198,218
Son üye
okansabancioglu
Geri
Top