Michael_Scofield
80+ Silver
- Katılım
- 18 Haziran 2025
- Mesajlar
- 4,554
- Reaksiyon skoru
- 2,158
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #27
Gördüm Lider Çıkmış Gibi Sevindiler3 2 yendik senin icin soyliyim.
İddacılarda Sevindi Bol Gollü Oldu Maç .
Gördüm Lider Çıkmış Gibi Sevindiler3 2 yendik senin icin soyliyim.
Onu ben de anlamadim bi an dunya kupasi kazandik sandim oyle bir sevindiler ki.Gördüm Lider Çıkmış Gibi Sevindilerasdfdfdds
İddacılarda Sevindi Bol Gollü Oldu Maç .
Hangi Uygulama Bu ?
Elendik ya artık Prime Barcelona kesilirler biliyordum böyle yapacaklarını3 2 yendik senin icin soyliyim.
Flashscore, muadili Sofascore vs çok var böyle.Hangi Uygulama Bu ?
bende diyom 470M'lik takım 2M'lik takımla nasıl anca başa çıkıyorFlashscore, muadili Sofascore vs çok var böyle.
Transfermarkt değerlerini gösteren kısım benim Script'im. ABD'nin verisini yanlış çekmiş.![]()
Fixledim hemen. 3 aşamalı search yapıyor, ilk aşamada gidip içinde ABD geçen saçma sapan bi takımın verisin getirmiş.bende diyom 470M'lik takım 2M'lik takımla nasıl anca başa çıkıyor
Fixledim hemen. 3 aşamalı search yapıyor, ilk aşamada gidip içinde ABD geçen saçma sapan bi takımın verisin getirmiş.
ABD'nin değeri de az değil he, sözde futbola "soccer" diyen ülke ama kaliteli pahalı oyuncuları var.
Alıntıyı görüntüle
Adamlar B Takımı İle Çıktı Ve Ona Bile İlk Şuta Gol Yedik ?Hocam kusura bakmayin ama bu mac yenilecegimizi dusunen biri bence futboldan veya olay/durum analizinden anlamiyordur ve bunuda futbol'u vs. takip etmeyen biri oalrak soyluyorum
Daha oncede avusturalya yadda paraguay maci konusunda mi ne bu maci garanti kazanacagimizi soylemistim
Turkiye'nin diger maclari kaybetmesinin sebebi 24 yil sonra ilk kez ciktigimiz icin hepsi kazanmak istiyordu ve kimse hata yapip kaybetmeye vs. sebep olup ulkenin gundemine dusmek istemiyordu kisaca hepsi korkuyordu kimse dogru duzgun atack yapmiyordu hepsi eger ben hata yaparsam guzel bir golu kacirirsam veya topu kaptirirsam ve benim yuzumden gol yersek insanlar tarafindna cok elestirilirim vs. korkusuyla oynadiklari icin saldiri yerine top'u kontrol ederek firsat ariyorlardi vs...
Ama zaten gruptan elendigimiz icin ve bir ton elestiri oldugu icin artik hepsi zaten elendik ve agir sekilde elestirildik (ki hak ediyorlar agir eliestiriyi o kadroyla o takimalra yenildikleri icin vs..) artik kaybedecek bir seyimiz yok zaten diyip bu mac artik korku ve stres kalmadi ustlerinde kaybetik zaten bu maci kaybetsek ne olur kafasiyla bu sefer dogru duzgun oynadilar
Hatta paraguay takimindaki eleman mi ne oda turkiyenin 24 yil sonra ilk kez katildigi icin oyuncualrin stresli,kaygili vs. oldugunu soylemisti ki bu elaman onalar iel ayni sahadaydi yani o bile fark etmis oynama tarzlarindan vs...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Hocam takim degeri ayni olsa ne olur amerikanin futbol ile pek alakasi yok zaten adamlar da Amerikan futbolu ve Basketbol vs. cok daha populer yani avusturalya,ABD ve bagzi asya ulekelerinde futbol pekte degerli'/ilgi goren bir spor degil ''diger sporlara kiyasla' sadece bu yuzden bile abd icidnen gecmemiz lazimdi vs...
Son dakika golu olmasa bunda berabere kaliyorduk ki rakip zaten ciktik kafasindaydi. Macin sonunda sanki kupayi almis gibi sevinmeleri ayri komedi. Sonuc olarak gruplardan cikamadik.Adamlar B Takımı İle Çıktı Ve Ona Bile İlk Şuta Gol Yedik ?
Reis sen korkunç bir dijital ayak izi bırakıyorsun ben diyeyim
Bazıları Gibi Karbon Emisyonu Arttırmıyorum En AzındanReis sen korkunç bir dijital ayak izi bırakıyorsun ben diyeyim![]()