🔥İndirim Gigabyte 27" Mo27u2 4k OLED Peşin Fiyatına 3-6-9 Taksit 33.315 ₺

yok değil bu 3. nesil
mo27u2 4. nesil panelli
bunu almak istemeyen, 32 inç isteyenler mo32u24, mag 321up x24 gibi modellere bakabilir
Samsung'un g81sf paneli sanırım bu onun da 27"i 4. nesil 32"'i 3. nesil. Ben hiç düşünmez 32" 4k yapıştırırdım. 3 yıl garanti var mis gibi.
 
eleman niye bu sorunlar var diye üreticiye kızacağına sorunlarını yazıp insanları bilgilendirdiğim için bana kızıyor, mükemmel kafa ne deyim...
woledin şu sorunu var
qd oledin şu sorunu var
hdmi kablosunu beynimize takalım ondan görüntü aktarsın en rahatı
 
MSI MAG 321UP QD-OLED 9 ay taksitle amazondan aldım bende geçen hafta 32.700₺'ye
 
Görüntü kalitesi ipsden geçen benim için muazzamdı. Aldım fakat oledlerle ilgili hiçbir bilgim yoktu. Ekrandaki en ufak parmak izini silmek defalarca saatlerimi aldı saf su mikrofiber bez aldım sırf bunun için fakat asla katlanacak bir durum değil. O yüzden iade ettim fakat görüntü kalitesi gerçekten wow dedirtiyor benim gibi ilk kez kullanacaklar için. Allahtan amazondan aldık iade edebildik.
dağıtmadan silmek gerekiyor o biraz zahmetli sadece
 
qd-oled glossy; renkler mor gözüküyor ve ekran çok kolay çiziliyor, leke tutuyor ve temizlenmiyor.

almadan bilginiz olsun.
Seni başka konularda da görüyorum. Nedir bu qd-oled düşmanlığı?
1- Renkler mor falan gözükmüyor her şeyi ayarlayabiliyorsun
2- Ekran “çok kolay çiziliyor” ??? ne yapalım kolay çiziliyor diye o kadar para verip mat panel ile bulanık bulanık mı kullanalım? Ekran çiziliyor evet sende ekranı çizmeyeceksin olay bu kadar basit.
3- Temizlenmiyor diye bir saçmalık yok dikkatli ve doğru ekipmanlarla gayet de temizleniyor.
 
Seni başka konularda da görüyorum. Nedir bu qd-oled düşmanlığı?
1- Renkler mor falan gözükmüyor her şeyi ayarlayabiliyorsun
2- Ekran “çok kolay çiziliyor” ??? ne yapalım kolay çiziliyor diye o kadar para verip mat panel ile bulanık bulanık mı kullanalım? Ekran çiziliyor evet sende ekranı çizmeyeceksin olay bu kadar basit.
3- Temizlenmiyor diye bir saçmalık yok dikkatli ve doğru ekipmanlarla gayet de temizleniyor.
"Bookless yazmış:
Görüntü kalitesi ipsden geçen benim için muazzamdı. Aldım fakat oledlerle ilgili hiçbir bilgim yoktu. Ekrandaki en ufak parmak izini silmek defalarca saatlerimi aldı saf su mikrofiber bez aldım sırf bunun için fakat asla katlanacak bir durum değil. O yüzden iade ettim fakat görüntü kalitesi gerçekten wow dedirtiyor benim gibi ilk kez kullanacaklar için. Allahtan amazondan aldık iade edebildik."

aynen kanks baya kolaymış temizliği.


qd-oled düşmanlığı filanda yok woled soranada bunu yazıyorum;

"woled=gray banding
qd-oled=renkler mor

ayrıca ikisindede 27 qhd de metinler bozuk"
 
Hapşırırken ekrana hapşırmayın onun dışında monitörüm ekranı nasıl kirlenir ki. En fazla toz tutar ona da hava tut uçsun gitsin.
 
"Bookless yazmış:
Görüntü kalitesi ipsden geçen benim için muazzamdı. Aldım fakat oledlerle ilgili hiçbir bilgim yoktu. Ekrandaki en ufak parmak izini silmek defalarca saatlerimi aldı saf su mikrofiber bez aldım sırf bunun için fakat asla katlanacak bir durum değil. O yüzden iade ettim fakat görüntü kalitesi gerçekten wow dedirtiyor benim gibi ilk kez kullanacaklar için. Allahtan amazondan aldık iade edebildik."

aynen kanks baya kolay temizliği.


qd-oled düşmanlığı filanda yok woled soranda bunu yazıyorum;

"woled=gray banding
qd-oled=renkler mor

ayrıca ikisindede 27 qhd de metinler bozuk"
Daha okuduğun cümleleri bile anlamlandıramıyorsun. Gelipte millete olmayan bilginle bilgi satma. Ben ne demişim orada bir daha oku bakayım ben temizliği kolay mı demişim?
Hala Woled gray banding qd-oled renkler mor yazıyor cidden şaka gibi. Sana ne anlatsak boş arkadaş bari millete yanlış bilgi verme
 
Daha okuduğun cümleleri bile anlamlandıramıyorsun. Gelip te millete olmayan bilginle bilgi satma. Ben ne demişim orada bir daha oku bakayım ben temizliği kolay mı demişim?
Hala Woled gray banding qd-oled renkler mor yazıyor cidden şaka gibi. Sana ne anlatsak boş arkadaş bari millete yanlış bilgi verme

milyar dolarlık şirketlerin sorunlarını söyleyip son kullanıcıyı bilinçlendirdiğim için suçlu biz olduk yine.

allah kimseyi sizin elnize düşürmesin ne deyim.

ve evet;

woled=gray banding
qd-oled=renkler mor

ayrıca ikisindede 27 qhd de metinler bozuk
 
"Bookless yazmış:
Görüntü kalitesi ipsden geçen benim için muazzamdı. Aldım fakat oledlerle ilgili hiçbir bilgim yoktu. Ekrandaki en ufak parmak izini silmek defalarca saatlerimi aldı saf su mikrofiber bez aldım sırf bunun için fakat asla katlanacak bir durum değil. O yüzden iade ettim fakat görüntü kalitesi gerçekten wow dedirtiyor benim gibi ilk kez kullanacaklar için. Allahtan amazondan aldık iade edebildik."

aynen kanks baya kolay temizliği.


qd-oled düşmanlığı filanda yok woled soranda bunu yazıyorum;

"woled=gray banding
qd-oled=renkler mor

ayrıca ikisindede 27 qhd de metinler bozuk"
Renkler mor değil kullanmadığın bir şey hakkında saçmalıyorsun. Sadece direkt güneş ışığı vurunca siyah mor gözüküyor bunun için çok basit bir çözüm var m.ö 31 senesinden beri kullanılan adı da perde.

Al örnek olarak gör https://imgur.com/a/1uspfs9
 
 
milyar dolarlık şirketlerin sorunlarını söylediğim son kullanıcıyı bilinçlendirdiğim için suçlu biz olduk yine.

allah kimseyi sizin elnize düşürmesin ne deyim.

ve evet;

woled=gray banding
qd-oled=renkler mor
Okuduğunu anlamadığını kabul ediyorsun yani😂
Konunun milyar dolarlık şirketlerle hiçbir alakası yok. Ona bakarsan senin kullandığın ekranı da milyar dolarlık şirketler üretti kullanma o zaman? Kullanıcıyı bilinçlendiriyormuş aklınca😂 oledler hakkındaki tek bilgi kaynağın forumlar ve yapay zeka muhtemelen. Bende Allah kimseyi senin eline düşürmesin de yanlış bilgilenmesin diye dua edeyim bari.
 
Geri
Top