- Katılım
- 7 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 331
- Reaksiyon skoru
- 160
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #40
Tablet konulu...hocam o kadar ai var galeride bi silip atabilirdin![]()
![]()
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ekran çerçeve oranı baya kötüymüş ama.25k ya okey bence snapdragon elite ile rakip işlemci + amoled 120hz ekran
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Boyut olarak çok doğru bir seçim yaptığımı söyleyebilirim kesinlikle görseldeki cihazlar tab s10fe (11inç) s10+ 12.4 inç cidden 11 fazlasıyla büyük ben çok arafa kalmıştım 11 inç yeter mi diye s23U kullanıyorum ona rağmen tablet aşırı büyük geldi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Dostlar ayrıca ekran paneli cidden çok iyi buradan belli değildir ama s23Ultradan bile başarılı buldum çözünürlük daha iyi olabilirmiş sadece ama genel hatlarıyla ekran ve performans süperAlıntıyı görüntüle