❌İndirim Bitti! Gigabyte G27u 4k/Fullhd Monitör 12.799tl

Ventusz

80+ Silver
Katılım
8 Nisan 2022
Mesajlar
3,302
Reaksiyon skoru
1,576
Bonus karta 9 taksit ve 500tl + 175tl bonus kampanyaları var
4k da 160hz
Full Hd de 320hz olarak kullanılıyor
Kaplan paylaşmış
12432.webp
 
Son düzenleme:
Monitör hakkında bilgisi olan var mı? 2 tane 2k monitörüm var birini satıp buna gecilir mi?
 
Fullhd yazıyor nasıl 4 k da oluyo yorumlardada öyle demişler bilgi verebilirmisiniz
 
Fullhd yazıyor nasıl 4 k da oluyo yorumlardada öyle demişler bilgi verebilirmisiniz
Bu monitörlerde çift mod var full hd modunda 320hz yenileme hızı 4k da ise 160hz yenileme hızı olarak kullanılıyor
 
Fullhd yazıyor nasıl 4 k da oluyo yorumlardada öyle demişler bilgi verebilirmisiniz
google a yazsanız çıkacak her şey karşınıza. iki modu var 4k 160hz - 1080p 320hz. monitörün ismini aratsanız her şey çıkacak hazır bekliyorsunuz. yazık.
 
27'' de 4k az geliyo diyolar deneyimi var mi 24 için 1080 27 için 2k 32 için 4k diyolar sizce?
 
Hoparlör yok nasıl şöyle monitörde olmaz.Oysa gigabyte hep koyardı.
 
Gigabyte M28U var, geçmeye değmez herhalde.
 
Monitör hakkında bilgisi olan var mı? 2 tane 2k monitörüm var birini satıp buna gecilir mi?
Geçen ay arkadaşım ne alayım dedi,bunu al dedim, durdu durdu 3 gün önce 16 ya mi ne almış trendyoldan :)
Güzel monitör bu arada. İncelemesi de yapılmıştı PC hocası tarafindan. Tayfun un da olur verdigi bir model. Renkleri keskinliği güzel ben beğendim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Geçen ay arkadaşım ne alayım dedi,bunu al dedim, durdu durdu 3 gün önce 16 ya mi ne almış trendyoldan :)
Güzel monitör bu arada. İncelemesi de yapılmıştı PC hocası tarafindan. Tayfun un da olur verdigi bir model. Renkleri keskinliği güzel ben beğendim
Duzeltme G27UP benim dediğim
 
google a yazsanız çıkacak her şey karşınıza. iki modu var 4k 160hz - 1080p 320hz. monitörün ismini aratsanız her şey çıkacak hazır bekliyorsunuz. yazık.
Cevap vermek zorunda değilsin değerli vakini çaldım çok pişman oldum bundan sonra foruma yazmam artık bu utançla yaşamaya nasıl devam ederim bilmiyorum. Allah günahlarımı affetsin
 
Güzel monitör ama sadece type c ve kvm switchi yok onlarda oyunu engellemez zaten
 
Normalde 2k 300hz felan önerirdim de fiyatı çok düşmüş bunu almak çok daha mantıklı oluyor.
 
Geri
Top