İnceHesap İade Sorunu

Semdulge

80+
Katılım
19 Ocak 2021
Mesajlar
156
Reaksiyon skoru
53
Selam arkadaşlar. İncehesap'tan ürün almayı veya aldığı ürünü iade etmeyi düşünen arkadaşlar için yazıyorum. Forumdakilere veya arama motorlarından görüp geleceklere yardımcı olurum umarım. Elimden geldiğince diğer sitelere de yazacağım.

22 ocakta incehesap gaming gecesinden 2.199 TL'ye Asus monitör satın aldım. Ürün 27 ocakta elime geçti. Test ettiğimde 2 ölü piksel gördüm, sonra 3.sü çıktı. Ben de değişim veya "ölü piksel çıktığı için iade ediyorum" desem teknik servis dertleriyle uğraştıracakları için 14 günlük cayma hakkımı kullanarak direkt memnun olmadığımı söyledim ve iade için gönderdim.

Ürün ellerine ulaştığında ilk gün direkt "iade talebiniz onaylandı, paranızın hesaba geçmesi (ort 48 saat) değişiklik gösterebilir" diye bir mesaj geldi.

Olay bundan sonra başlıyor:

  • PAZARTESİ günü Müşteri hizmetlerini aradım, bundan sonraki prosedür nedir diye sordum. "İadeniz yapıldı, en geç 2 iş günü içerisinde hesabınıza geçer" denildi. Tamam dedim bekledim.
  • SALI günü kontrol etmek için aradım. Bu seferki müşteri temsilcisi "iadeniz henüz yapılmamış, şu an sıradasınız, önünüzde 70 75 kişi var ama bugün gün içerisinde yapılır" dedi. Önceki günkü konuşmamı anlattığımda "iadeniz yapılınca tarafınıza e-posta yoluyla dekont gönderilir" dedi. Neyse dedim, beklemeye devam ettim.
  • ÇARŞAMBA, yani bugün, işkillendiğim için site üzerinden mesaj atıp iade durumunu bir öğreneyim dedim. Gelen cevapta "iadenin teknik servis tarafından onaylandığı ve 7 iş günü içerisinde yapılacağı" söylendi. Bunu okuyunca çıldırdım. TEKRAR ARADIM. Bu sefer karşıma çıkan müşteri temsilcisi "iadeniz pazartesi günü zaten yapılmış" dedi. Tarafıma herhangi bir dekont vb. göndermediniz dedim, "ben ilgili birime ileteyim ama 24 saat içerisinde ancak dönüş alırsınız" dedi.
Telefonu kapattım. Şikayetvar sitesine girdim ve bu site hakkında 2 şikayet oluşturdum. İkinci şikayetim de hızlı kargo seçeneğiyle satın aldığım mouse pad'in iş günü içerisinde bana gönderilmemesiydi. Şikayet oluşturunca hemen geri dönüş yapıldı. Mouse pad durumunu anlatırken monitör olayından da bahsettim, görüştüğüm temsilci kontrol etti ve "İADENİZ YAPILMAMIŞ, KAYIT OLUŞTURUYORUM" dedi. Sonra biz konuşmaya devam ederken "evet, tam şu an iadeniz yapıldı" dedi.

Telefonu kapattım, mail adresimi ve telefonumu kontrol ettim ama herhangi bir belge gelmemiş. Yılmadım, tekrar arayıp belge istedim. "Talebinizi işleme aldık, 24 saat içerisinde gönderilir" dediler.

Bu kadar sorumsuz, birbirinden habersiz bir firmadan ilk defa alışveriş yapıyorum. Her aradığımda aldığım yeni bilgiler beni daha da kuşkulandırdı. Bir daha asla..

Benden size tavsiye; 100 150 lira daha ucuz olsun diye internetten ürün alırken dikkat edin. Bana en başta iade ettik diyip sonra da yanlış bilgi vermeselerdi bu kadar uğraşmayacaktım ama bi kere beni işkillendirdikleri için şimdi param geri yatırılır mı diye korku yaşıyorum.

Bir daha, gerekirse 300 400 TL fazla verir, yaşadığım şehirde bulunan mağazadan alırım veya daha güvenilir bi siteden.

Kulağınıza küpe olması dileğiyle, iyi forumlar.
 
Selam arkadaşlar. İncehesap'tan ürün almayı veya aldığı ürünü iade etmeyi düşünen arkadaşlar için yazıyorum. Forumdakilere veya arama motorlarından görüp geleceklere yardımcı olurum umarım. Elimden geldiğince diğer sitelere de yazacağım.

22 ocakta incehesap gaming gecesinden 2.199 TL'ye Asus monitör satın aldım. Ürün 27 ocakta elime geçti. Test ettiğimde 2 ölü piksel gördüm, sonra 3.sü çıktı. Ben de değişim veya "ölü piksel çıktığı için iade ediyorum" desem teknik servis dertleriyle uğraştıracakları için 14 günlük cayma hakkımı kullanarak direkt memnun olmadığımı söyledim ve iade için gönderdim.

Ürün ellerine ulaştığında ilk gün direkt "iade talebiniz onaylandı, paranızın hesaba geçmesi (ort 48 saat) değişiklik gösterebilir" diye bir mesaj geldi.

Olay bundan sonra başlıyor:

  • PAZARTESİ günü Müşteri hizmetlerini aradım, bundan sonraki prosedür nedir diye sordum. "İadeniz yapıldı, en geç 2 iş günü içerisinde hesabınıza geçer" denildi. Tamam dedim bekledim.
  • SALI günü kontrol etmek için aradım. Bu seferki müşteri temsilcisi "iadeniz henüz yapılmamış, şu an sıradasınız, önünüzde 70 75 kişi var ama bugün gün içerisinde yapılır" dedi. Önceki günkü konuşmamı anlattığımda "iadeniz yapılınca tarafınıza e-posta yoluyla dekont gönderilir" dedi. Neyse dedim, beklemeye devam ettim.
  • ÇARŞAMBA, yani bugün, işkillendiğim için site üzerinden mesaj atıp iade durumunu bir öğreneyim dedim. Gelen cevapta "iadenin teknik servis tarafından onaylandığı ve 7 iş günü içerisinde yapılacağı" söylendi. Bunu okuyunca çıldırdım. TEKRAR ARADIM. Bu sefer karşıma çıkan müşteri temsilcisi "iadeniz pazartesi günü zaten yapılmış" dedi. Tarafıma herhangi bir dekont vb. göndermediniz dedim, "ben ilgili birime ileteyim ama 24 saat içerisinde ancak dönüş alırsınız" dedi.
Telefonu kapattım. Şikayetvar sitesine girdim ve bu site hakkında 2 şikayet oluşturdum. İkinci şikayetim de hızlı kargo seçeneğiyle satın aldığım mouse pad'in iş günü içerisinde bana gönderilmemesiydi. Şikayet oluşturunca hemen geri dönüş yapıldı. Mouse pad durumunu anlatırken monitör olayından da bahsettim, görüştüğüm temsilci kontrol etti ve "İADENİZ YAPILMAMIŞ, KAYIT OLUŞTURUYORUM" dedi. Sonra biz konuşmaya devam ederken "evet, tam şu an iadeniz yapıldı" dedi.

Telefonu kapattım, mail adresimi ve telefonumu kontrol ettim ama herhangi bir belge gelmemiş. Yılmadım, tekrar arayıp belge istedim. "Talebinizi işleme aldık, 24 saat içerisinde gönderilir" dediler.

Bu kadar sorumsuz, birbirinden habersiz bir firmadan ilk defa alışveriş yapıyorum. Her aradığımda aldığım yeni bilgiler beni daha da kuşkulandırdı. Bir daha asla..

Benden size tavsiye; 100 150 lira daha ucuz olsun diye internetten ürün alırken dikkat edin. Bana en başta iade ettik diyip sonra da yanlış bilgi vermeselerdi bu kadar uğraşmayacaktım ama bi kere beni işkillendirdikleri için şimdi param geri yatırılır mı diye korku yaşıyorum.

Bir daha, gerekirse 300 400 TL fazla verir, yaşadığım şehirde bulunan mağazadan alırım veya daha güvenilir bi siteden.

Kulağınıza küpe olması dileğiyle, iyi forumlar.
bu site sadece bana mı güvenilir ve iyi geliyor ben her aradığım da bir işim olduğunda bütün herkesin birbirinden haberi olyor kimin ne dediğinden benim için sorunsuz bir firma
 
bu site sadece bana mı güvenilir ve iyi geliyor ben her aradığım da bir işim olduğunda bütün herkesin birbirinden haberi olyor kimin ne dediğinden benim için sorunsuz bir firma
Tek bir kişiyle görüşürsen her şey iyiymiş gibi davranıyorlar ya da senin öyle düşünmeni istiyorlar. Ben de salı günü tekrar aramasam senin gibi düşünecektim. ;)
 
Ben de 600TL'ye aldığım kulaklığı iade edeceğim umarım aynı sorunu yaşamam.
 
Tek bir kişiyle görüşürsen her şey iyiymiş gibi davranıyorlar ya da senin öyle düşünmeni istiyorlar. Ben de salı günü tekrar aramasam senin gibi düşünecektim. ;)
olabilir tekrar alışveriş yapmak senin kararın ama ben memnunum ve çevremdekilere öneriyorum
 
Ben de 600TL'ye aldığım kulaklığı iade edeceğim umarım aynı sorunu yaşamam.
Allah yardımcın olsun :D

olabilir tekrar alışveriş yapmak senin kararın ama ben memnunum ve çevremdekilere öneriyorum
İnternette biraz araştırma yaparsan site hakkındaki yorumları görürsün zaten, ben risk alayım dedim pişman oldum. Şimdiye kadar da bahsi geçen siteyi sevip savunan sadece seni gördüm. Senin fikrindir, saygı duyarım. :)
 
Allah yardımcın olsun :D


İnternette biraz araştırma yaparsan site hakkındaki yorumları görürsün zaten, ben risk alayım dedim pişman oldum. Şimdiye kadar da bahsi geçen siteyi sevip savunan sadece seni gördüm. Senin fikrindir, saygı duyarım. :)
şikayetlere baktığım da çoğunun çözüldüğünü gördüm önemli olan bana göre şikayet sayısına oran kaç şikayetin çözüldüğü
 
Selam arkadaşlar. İncehesap'tan ürün almayı veya aldığı ürünü iade etmeyi düşünen arkadaşlar için yazıyorum. Forumdakilere veya arama motorlarından görüp geleceklere yardımcı olurum umarım. Elimden geldiğince diğer sitelere de yazacağım.

22 ocakta incehesap gaming gecesinden 2.199 TL'ye Asus monitör satın aldım. Ürün 27 ocakta elime geçti. Test ettiğimde 2 ölü piksel gördüm, sonra 3.sü çıktı. Ben de değişim veya "ölü piksel çıktığı için iade ediyorum" desem teknik servis dertleriyle uğraştıracakları için 14 günlük cayma hakkımı kullanarak direkt memnun olmadığımı söyledim ve iade için gönderdim.

Ürün ellerine ulaştığında ilk gün direkt "iade talebiniz onaylandı, paranızın hesaba geçmesi (ort 48 saat) değişiklik gösterebilir" diye bir mesaj geldi.

Olay bundan sonra başlıyor:

  • PAZARTESİ günü Müşteri hizmetlerini aradım, bundan sonraki prosedür nedir diye sordum. "İadeniz yapıldı, en geç 2 iş günü içerisinde hesabınıza geçer" denildi. Tamam dedim bekledim.
  • SALI günü kontrol etmek için aradım. Bu seferki müşteri temsilcisi "iadeniz henüz yapılmamış, şu an sıradasınız, önünüzde 70 75 kişi var ama bugün gün içerisinde yapılır" dedi. Önceki günkü konuşmamı anlattığımda "iadeniz yapılınca tarafınıza e-posta yoluyla dekont gönderilir" dedi. Neyse dedim, beklemeye devam ettim.
  • ÇARŞAMBA, yani bugün, işkillendiğim için site üzerinden mesaj atıp iade durumunu bir öğreneyim dedim. Gelen cevapta "iadenin teknik servis tarafından onaylandığı ve 7 iş günü içerisinde yapılacağı" söylendi. Bunu okuyunca çıldırdım. TEKRAR ARADIM. Bu sefer karşıma çıkan müşteri temsilcisi "iadeniz pazartesi günü zaten yapılmış" dedi. Tarafıma herhangi bir dekont vb. göndermediniz dedim, "ben ilgili birime ileteyim ama 24 saat içerisinde ancak dönüş alırsınız" dedi.
Telefonu kapattım. Şikayetvar sitesine girdim ve bu site hakkında 2 şikayet oluşturdum. İkinci şikayetim de hızlı kargo seçeneğiyle satın aldığım mouse pad'in iş günü içerisinde bana gönderilmemesiydi. Şikayet oluşturunca hemen geri dönüş yapıldı. Mouse pad durumunu anlatırken monitör olayından da bahsettim, görüştüğüm temsilci kontrol etti ve "İADENİZ YAPILMAMIŞ, KAYIT OLUŞTURUYORUM" dedi. Sonra biz konuşmaya devam ederken "evet, tam şu an iadeniz yapıldı" dedi.

Telefonu kapattım, mail adresimi ve telefonumu kontrol ettim ama herhangi bir belge gelmemiş. Yılmadım, tekrar arayıp belge istedim. "Talebinizi işleme aldık, 24 saat içerisinde gönderilir" dediler.

Bu kadar sorumsuz, birbirinden habersiz bir firmadan ilk defa alışveriş yapıyorum. Her aradığımda aldığım yeni bilgiler beni daha da kuşkulandırdı. Bir daha asla..

Benden size tavsiye; 100 150 lira daha ucuz olsun diye internetten ürün alırken dikkat edin. Bana en başta iade ettik diyip sonra da yanlış bilgi vermeselerdi bu kadar uğraşmayacaktım ama bi kere beni işkillendirdikleri için şimdi param geri yatırılır mı diye korku yaşıyorum.

Bir daha, gerekirse 300 400 TL fazla verir, yaşadığım şehirde bulunan mağazadan alırım veya daha güvenilir bi siteden.

Kulağınıza küpe olması dileğiyle, iyi forumlar.

İade sürecinde ben arandım neden iade ettiniz gibisinden bilgiler filan istenildi hem kargo şirketinden hem incehesap tarafından herhangi bir sıkıntı yaşamadım etrafımada hep belirttim bildirdim söyledim indirimleri onlardanda duymadım o sıkıntıyı oluyor öyle şeyler illa ki bir sıkıntı pürüz mevcuttur her firmada vardır Ben derim sana Turkcell ürününde yaşadım sen dersin x marka şirkette önemli olan çoğunluk diye düşünüyorum burada bile kronik sorunlar için herkesin hemen hemen o sıkıntıyı yaşaması gerekiyor. Adınıza üzgünüm ama paranızdan yana sıkıntı olacağına sanmam 3-4 iş günü içinde yatırılıyor iadelerde genelde.
 
Şu an ben de bir sorun yaşıyorum. Birkaç gün sonra başlık açıp işlerin nasıl gittiğini anlatırım.
 
geçmiş olsun. talihsizlik seni bulmuş. ben de b450 s2h anakart iade ettim, ertesi gün iade onaylandı. 4-5 gün içerisinde para hesaba geldi.
 
Bir söz vardır, kendine güvenme amazona güven. Eğer mümkünse, 100-200 hatta 300 fazla vereceksin, amazondan alacaksın. Kafan rahat eder.
 
Geri
Top