VRAM hatası alıyorum

BİOS güncel, gördüğüm kadarıyla, sorun orada değil, az önce dediğim şeyi deneyin. Olmazsa da aynı yerden bu seçeneği açmayı deneyin.
1614115360439.png
 
O fark etmez, çok eski oyun olduğu için W10'da sorun çıkarıyor olabilir.
bende o ekran çıkmadı
BİOS güncel, gördüğüm kadarıyla, sorun orada değil, az önce dediğim şeyi deneyin. Olmazsa da aynı yerden bu seçeneği açmayı deneyin.
Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

O fark etmez, çok eski oyun olduğu için W10'da sorun çıkarıyor olabilir.
Unutmuşum borderlands 2 de bu sorunu çıkarıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

O fark etmez, çok eski oyun olduğu için W10'da sorun çıkarıyor olabilir.
Hocam o ekrana nasıl ulaşablirim. crystal disk info var bende
 
bende o ekran çıkmadı

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Unutmuşum borderlands 2 de bu sorunu çıkarıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam o ekrana nasıl ulaşablirim. crystal disk info var bende
Onu örnek olsun diye verdim, oyunu çalıştıran exe dosyasını bulun.
Sağ tık yapıp özelliklere girin.
uyumluluğa gelin ve fotoğraftaki şeyi yapın.
 
Onu örnek olsun diye verdim, oyunu çalıştıran exe dosyasını bulun.
Sağ tık yapıp özelliklere girin.
uyumluluğa gelin ve fotoğraftaki şeyi yapın.
oyunun exe dosyası yok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Onu örnek olsun diye verdim, oyunu çalıştıran exe dosyasını bulun.
Sağ tık yapıp özelliklere girin.
uyumluluğa gelin ve fotoğraftaki şeyi yapın.
Galiba just cause 2 yi sileceğim.
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,846
Mesajlar
11,071,115
Üyeler
197,994
Son üye
Ze0d
Geri
Top