koltuk vs diye bir konu bulamadım bende rastgele yaptım.Alıntıyı görüntüle
interesting
Mobilya seçeneği var hocam.koltuk vs diye bir konu bulamadım bende rastgele yaptım.
Mobilya ?koltuk vs diye bir konu bulamadım bende rastgele yaptım.
Hocam Türksit hakkında ne söyleyebilirsiniz? Concorde modeli için.Konuyu yanlış yere açmışsın,
Cevaba gelirsek Rampage normalde alt segment üretiyor ama koltukları kaliteli, Rampage kl R40- Throne kullanıyorum çok memnunum. Alternatif olarak Xdrive koltuklara da bakabilirsin boyuna ve kilona göre beğendiğini seçebilirsin
hocam rampage derileri kalitesi sanki xdr göre kalitesiz gibi duruyor. Ne dersen? yoksa fp olarak mı kullanıyorsun?Konuyu yanlış yere açmışsın,
Cevaba gelirsek Rampage normalde alt segment üretiyor ama koltukları kaliteli, Rampage kl R40- Throne kullanıyorum çok memnunum. Alternatif olarak Xdrive koltuklara da bakabilirsin boyuna ve kilona göre beğendiğini seçebilirsin
Oyuncu koltuğunda Türksit alt marka 1000tl ve aşağısı bakılıyorsa değerlendirilebilirHocam Türksit hakkında ne söyleyebilirsiniz? Concorde modeli için.
Ben aldığım zaman Kl-r40 ciddi indirimdeydi f/p olarak almıştım. Ama şu an bu fiyatlarda Xdrive tercih ederim çünkü resmen rampage fiyat olarak Xdrive a yaklaşmış. Xdrive ın koltuk modellerine göre kilo boy tablosu vardı ona bakmanızı öneririm. Kilo ve boyunuza hangi koltuk uygun gelirse alın. Zaten X drive koltukların hepsi rahattırKonuya odaklanmak yerine bambaşka seviyeye çektiniz olayı. Eyvallah beyler 'MOBİLYA' kısmına eklerim bundan sonra.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
hocam rampage derileri kalitesi sanki xdr göre kalitesiz gibi duruyor. Ne dersen? yoksa fp olarak mı kullanıyorsun?
Evet hocam bi koltuğa 1000 lira vermek istemiyorum.Oyuncu koltuğunda Türksit alt marka 1000tl ve aşağısı bakılıyorsa değerlendirilebilir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ben aldığım zaman Kl-r40 ciddi indirimdeydi f/p olarak almıştım. Ama şu an bu fiyatlarda Xdrive tercih ederim çünkü resmen rampage fiyat olarak Xdrive a yaklaşmış. Xdrive ın koltuk modellerine göre kilo boy tablosu vardı ona bakmanızı öneririm. Kilo ve boyunuza hangi koltuk uygun gelirse alın. Zaten X drive koltukların hepsi rahattır
Ben aldığım zaman Kl-r40 ciddi indirimdeydi f/p olarak almıştım. Ama şu an bu fiyatlarda Xdrive tercih ederim çünkü resmen rampage fiyat olarak Xdrive a yaklaşmış. Xdrive ın koltuk modellerine göre kilo boy tablosu vardı ona bakmanızı öneririm. Kilo ve boyunuza hangi koltuk uygun gelirse alın. Zaten X drive koltukların hepsi rahattır.Konuya odaklanmak yerine bambaşka seviyeye çektiniz olayı. Eyvallah beyler 'MOBİLYA' kısmına eklerim bundan sonra.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
hocam rampage derileri kalitesi sanki xdr göre kalitesiz gibi duruyor. Ne dersen? yoksa fp olarak mı kullanıyorsun?