ses sorunu

VaeVictis

80+
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
9
Reaksiyon skoru
0
iyi akşamlar arkadaşlar

Konu ile alakalı youtubeden videoları izleyerek geldim. ses kartı yazılımı güncel olmasına rağmen malesef ses alamıyorum. sorun gider yönteminide kullandım. Ama ekranda kasa arkasında kasanın ön kısmında nereden takarsam takayım malesef ses gelmiyor. teşekkürler. Bilgisayarın kendi yönlendirmeleri bile iş yapmıyor:)
 
iyi akşamlar arkadaşlar

Konu ile alakalı youtubeden videoları izleyerek geldim. ses kartı yazılımı güncel olmasına rağmen malesef ses alamıyorum. sorun gider yönteminide kullandım. Ama ekranda kasa arkasında kasanın ön kısmında nereden takarsam takayım malesef ses gelmiyor. teşekkürler. Bilgisayarın kendi yönlendirmeleri bile iş yapmıyor:)
ses ayarlarının ss'sini atabilirmisin?
 
Geri
Top