🔥İndirim Hepsiburada SONY PS4 3250 TL !!!

Bu dinozor alete 3250 vermeyin.
2.el de 2k civarını bile hak etmeyen bir alet artık.
 
Series S bence daha iyi. Gamepass olayı var ve daha güncel.
 
Bu dinozor alete 3250 vermeyin.
2.el de 2k civarını bile hak etmeyen bir alet artık.
aynen o yüzden oraya 3.000 tl xbox series s var yazdım o daha mantıklı ama fan boyları var işte.
 
aynen o yüzden oraya 3.000 TL xbox series s var yazdım o daha mantıklı ama fan boyları var işte.
Sabit olmayan 30 fps'leri ile takılsınlar: )
XSS ile her oyun için X/S güncellemesi alırken Ps fan boylarını izlemek çok keyifli
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,837
Mesajlar
11,081,715
Üyeler
198,202
Son üye
Redaxx
Geri
Top