İncehesaba tazminat davası açabilir miyim? (Pini Yamuk Anakart)

havale gerçekleştikten sonra ödemelerde para geri alınamıyor 2 hafta önce dolandırıldım ekran kartı mevzusunda aramamda bana söylediklerine göre havale gerçekleşti ve belirli bir gün geçti bu yüzden iptal gerçekleştiremiyoruz savcılığa gidip dilekçe verin" aynen bu şekil dendi bana

Ülke ekonomisi bozuk ve dolandırıcılar her yerde cirit atmaya başladı.
Basit bir firmanın hatası yüzünden paramı ne iade alabiliyoruz nede çözüm sunuyorlar.
Neymiş servis 250 TL çözermiş. Kanun ne diyor? Eğer ürün hasarlı ise dilediğin 4 seçeneği seçebilirsin diyor.
Ama incehesap bana sormadan hasarlı ürünü servise veriyor utanmadan birde 250 TL tamir ücreti çıkıyor.
Üründe güvenlik bandı yok ve ürünü alırken videolu çekeceksin die bir sözleşme ve kanun maddesi de yok.
Olay o kadar basit ki hasarlı ürün göndermişsin ya iade alacaksın ya değişim yapacaksın.
Yada markanın prestiji artsın diyorsan bir misli kalitelisini vereceksin ki zaten kanun bu imkanıda veriyor yani bu bir lütuf değil kanunların bize verdiği bir hak. Diyecek bişey bulamıyorum artık..
 
Kartı birisi aldı işlemciyi takamadı pinleri yamulttu. Bozuk dedi geri göndermek istedi. Şimdi bu firma nereden bilecek. Bu bozuk muydu değil miydi. Telefona kılıf bile alsam video alırım ki yanlış ürün geldiyse geri gönderebileyim diye. Evet anakartta güvenlik bandı olmaz. Video alsaydınız iyi olurdu. Tazminat davası falan olmaz sa tüketici hakem heyetine gidersen birebir değişim alırsın. Yaşadığın hoş bir şey değil ama elinde video olsa hemen çözülürdü.
 
Kanunlar'da gelen ürünü video ile çekmelisiniz die bir ibare varda biz mi göremedik?
Ayrıca sadece kargocuyu durdurup sadece güvenlik bandı var mı yokmu die kontrol etmek yetmiyor.
İncehesap yetkilisi anakartlar'da güvenlik bandı olmaz diyor 2 yıl bu işin içindeyim diyir. Al hadi birde burdan yak?
Adam burada ince hesabı savunmuyor öyleymiş gibi davranmanıza gerek yok. Somut bir delil ile kendinizi garantilemeniz gerektiğini dile getiriyor. Zaten ürün kapalı kutu size ulaştığı için kanıtınız yoksa bu biraz sizin üstünüze kalacakmış gibi gözüküyor.
 
Bana da msi gm41 kablosuz mouse satın aldığım halde kablolu modelini gönderdi incehesap. Aynısını forumdaki iki arkadaşa da yaptılar ve onlar ürünü iade ettiler. Ben tüketici hakem heyetine başvurdum. İki ay sonra thhden kanun doğrultusunda benim istediğim misli ile değişim kararı çıktı ve kablolu mouseu kargo ile gönderdim karardan sonra. Ama karar süreci daha da uzun sürebiliyormuş aslında. Bakalım ne yapacaklar. Satış platformu gittigidiyor ilgisiz. Onları da şikayetvara şikayet ettim hemen cevap yazmışlar. İncehesap karara uymazsa icra sonucunda elime ödediğim para mı yoksa kablosuz mouseun güncel ücreti mi geçecek onu da bilmiyorum.
 
Adam burada ince hesabı savunmuyor öyleymiş gibi davranmanıza gerek yok. Somut bir delil ile kendinizi garantilemeniz gerektiğini dile getiriyor. Zaten ürün kapalı kutu size ulaştığı için kanıtınız yoksa bu biraz sizin üstünüze kalacakmış gibi gözüküyor.
Güvenlik bandı olmayan bir ürün kapalı kutu sayılabilir mi?
Önce burdan başlayalım tartışmaya.
 
Güvenlik bandı olmayan bir ürün kapalı kutu sayılabilir mi?
Önce burdan başlayalım tartışmaya.
Güvenlik bandı dediğiniz anakart kutusunun üzerinde olan özel bant mı yoksa paketin üzerinde olan bant mı ?
 
Kartı birisi aldı işlemciyi takamadı pinleri yamulttu. Bozuk dedi geri göndermek istedi. Şimdi bu firma nereden bilecek. Bu bozuk muydu değil miydi. Telefona kılıf bile alsam video alırım ki yanlış ürün geldiyse geri gönderebileyim diye. Evet anakartta güvenlik bandı olmaz. Video alsaydınız iyi olurdu. Tazminat davası falan olmaz sa tüketici hakem heyetine gidersen birebir değişim alırsın. Yaşadığın hoş bir şey değil ama elinde video olsa hemen çözülürdü.
Müşteri temsilcisine aynısı söyledim biri yamultup hiç bir açıklama yapmadan göndermiş ve size iade alıp rafa koymuş olabilir misiniz dedim? Hayır efendim gelen her ürün istinasız inceleme için servise gider ve önce incelemesi yapılır. Peki kullanıcı yapmadıysa fabrika çıkışlı pin yamuk olabiliyor mu die sordum evet efendim bu tür vakalar çok oluyor dedi. Yani fabrika çıkışlı pini yamuk anakartlar olabiliyor.

Olaya kendi şahsi meselem olmasına rağmen objektif baktım ve güvenlik bandı olmadığı ve hiç bir anakartta olmadını bana söylediklerinden sonra incehesabın hiç bir haklı yanı olmağına karar verdim. Kaldı ki kanunlar internetten alışveriş yaparken iade veya değişim için video almalısın die bir ibare koymuşta bizmi göremedika acaba?
 
Hocam istediğiniz kadar buraya uzun ve anlamlı şeyler yazın bize kanıtlamanız bir şey değiştirmeyecek. Ürünü alırken kontrol etmeniz gerekirdi çünkü aldığınızda ben bu ürünü sağlam bir şekilde aldım demiş oluyorsunuz. Eğer güvenlik bantı yoksa direkt alınmadan iade edilmeliydi. THH ile çözün geçin. Bu rezilliğide her yerde anlatın herkes hakkını arıyamıyor thh de çok geç çözüyor olayları. Teknobiyotikten aldığım bozuk anakartı iade edememiştim thh karşı tarafı haklı bulmuştu kanıtlarınızı yüklediğinizden emin olunuz.
 
Güvenlik bandı dediğiniz anakart kutusunun üzerinde olan özel bant mı yoksa paketin üzerinde olan bant mı ?
Anakarttan bahsediyorum.
Kaldı ki poşetli olan kısımda basit bir para bandı gibi bir şey var.
Ben ürünü öyle bir kapattım ki poşetin açıldığına dair hiç bir şekilde kanıt dahi sunamazlar.
Pini yamuk die geri poşetine koydum ve açıklama hasarlı ürün yazdım.
Kutu ben basit bir bant nede profesyonel herhangi bir bant yoktu. Müşteri temsilcisi zaten olmaz dedi.
Olmazsa nerden bilelim arada kullanıcıya sorunlu malı geçirmiyeceğini? Firmasın die anlında dürüst yazmıyor sonuçta.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam istediğiniz kadar buraya uzun ve anlamlı şeyler yazın bize kanıtlamanız bir şey değiştirmeyecek. Ürünü alırken kontrol etmeniz gerekirdi çünkü aldığınızda ben bu ürünü sağlam bir şekilde aldım demiş oluyorsunuz. Eğer güvenlik bantı yoksa direkt alınmadan iade edilmeliydi. THH ile çözün geçin. Bu rezilliğide her yerde anlatın herkes hakkını arıyamıyor thh de çok geç çözüyor olayları. Teknobiyotikten aldığım bozuk anakartı iade edememiştim thh karşı tarafı haklı bulmuştu kanıtlarınızı yüklediğinizden emin olunuz.
Abi neden konuyu okumadan yazıyorsunuz?
İncehesap yetkilisi anakartlarda güvenlik bandı yok diyor yok!
 
Anakarttan bahsediyorum.
Kaldı ki poşetli olan kısımda basit bir para bandı gibi bir şey var.
Ben ürünü öyle bir kapattım ki poşetin açıldığına dair hiç bir şekilde kanıt dahi sunamazlar.
Pini yamuk die geri poşetine koydum ve açıklama hasarlı ürün yazdım.
Kutu ben basit bir bant nede profesyonel herhangi bir bant yoktu. Müşteri temsilcisi zaten olmaz dedi.
Olmazsa nerden bilelim arada kullanıcıya sorunlu malı geçirmiyeceğini? Firmasın die anlında dürüst yazmıyor sonuçta.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Abi neden konuyu okumadan yazıyorsunuz?
İncehesap yetkilisi anakartlarda güvenlik bandı yok diyor yok!
Hocam konuda sayfa sayfa destan yazmışsınız 2-3 tanesini okudum ama hepsini okumamı beklemeyin
 
Hocam konuda sayfa sayfa destan yazmışsınız 2-3 tanesini okudum ama hepsini okumamı beklemeyin
Okumadığın konu hakkında neden yorum yapıyorsun. Anakartlarda güvenlik bandı olmuyor. Var kontrole etseydin falan demişsin. Konu sahibi evet haklı kuruyu olduğu gibi iade etse hiçbir sıkıntı çıkmayacaktı. Sırf hasarlı diye etmediler. Yazık olmuş
 
Hocam konuda sayfa sayfa destan yazmışsınız 2-3 tanesini okudum ama hepsini okumamı beklemeyin
Ama hocam bilginiz yok fikir veriyorsunuz.
Bu konu bilgili birinin fikir vermesi için açıldı.
Ben hakkımı kanunlarla arıyorum ve bana kanunlardan iyi anlayan birisinin cevap vermesi lazım.
Bu kişiler'de bu tür alışverişlerde tecrübe yaşamış olanlar veya hukuk bilgisi iyi olanlar bilgi verebilir.
Ben bile ilk defa anakartın güvenlik bandı olmadığını müşteri temsilcisinden öğrendim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Okumadığın konu hakkında neden yorum yapıyorsun. Anakartlarda güvenlik bandı olmuyor. Var kontrole etseydin falan demişsin. Konu sahibi evet haklı kuruyu olduğu gibi iade etse hiçbir sıkıntı çıkmayacaktı. Sırf hasarlı diye etmediler. Yazık olmuş
İşte mevzuda tam bu.
Yani oraya hasarlı ürün yazmasak belki direk rafa sokacaktılar.
Hasarlı ürün yazdım ki gerçek neyse onu aktarayım dedim ve başıma dahada iş aldım.
 
okudum yorumları video çekme konusunda öyle bi ibare yok ama bişeyi kanıtlamak için malesef bu video olmalı, şimdi satıcı yerine koyun kendinizi sattınız ama kullanıcı yanlış montaj yüzünden ürüne zarar verdi ve sadece sözlü olarak bu böyle geldi demesi üzerine siz Naparsınız ürünü hemen geri mi alırsınız ozaman o işin önüne geçemezsin sen işte kanıt bu ben kutuyu açarken videomu çektim bana böyle geldi diceksiniz ki size inansınlar aksi takdirde sözlü olarak bunu kimse kabul edip iade almaz bence , yani can sıkıcı bi durum gerçekten yamuk gelmiştir ona lafım yok ama bunu nasıl ispat Edeceksiniz sizin yapmadığınıza orası meçhul inşallah mağdur olmadan bu işten sıyrılırsınız
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

okudum yorumları video çekme konusunda öyle bi ibare yok ama bişeyi kanıtlamak için malesef bu video olmalı, şimdi satıcı yerine koyun kendinizi sattınız ama kullanıcı yanlış montaj yüzünden ürüne zarar verdi ve sadece sözlü olarak bu böyle geldi demesi üzerine siz Naparsınız ürünü hemen geri mi alırsınız ozaman o işin önüne geçemezsin sen işte kanıt bu ben kutuyu açarken videomu çektim bana böyle geldi diceksiniz ki size inansınlar aksi takdirde sözlü olarak bunu kimse kabul edip iade almaz bence , yani can sıkıcı bi durum gerçekten yamuk gelmiştir ona lafım yok ama bunu nasıl ispat Edeceksiniz sizin yapmadığınıza orası meçhul inşallah mağdur olmadan bu işten sıyrılırsınız
Ben sadece yorumumu yazdım

 
Geri
Top