Neler Yeni

Corsair Kırılan Kulaklığımı Geri İstedi ?

Naulian

80+
Katılım
23 Nisan 2020
Mesajlar
333
Dahası  
Reaksiyon skoru
64
İsim
Oğuzhan
Selamlar herkese hali hazırda garantisi devam eden Corsair HS 70 Pro kulaklığımın menteşesinde kırık meydana geldi ve ürünü servise yolladım. Servis kullanıcı hatası diyip geri yolladı ve bende konuyu global Corsair'e taşıdım bana şu şekilde bir maille döndüler konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar süreç hakkında bilgilendirme yaparlar ise çok memnun olurum iyi forumlar.
 

Ekler

  • donanım arşivi.png
    donanım arşivi.png
    97.4 KB · Hit: 69

Naulian

80+
Katılım
23 Nisan 2020
Mesajlar
333
Dahası  
Reaksiyon skoru
64
İsim
Oğuzhan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Onlar da ürünü kontrol edip sana bilgi verecekler işte.
Corsair'in Global servisi güzel diye biliyorum belki yenisi yollarlar.
Hem kırılmış kullanmayacaksın bi' gönder nolcak. :D
bantladım şuan kullanılabilir bir halde ancak ürün sonuç olarak kırık 😅
 

Mert

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,476
Geçmişte farklı bir marka ürünü tamamen kullanılamaz hale getirip fotoğraf atmamı istemişti. Daha sonrasında sıfır ürünümü kargoya verdiler.
 

Singua

80+ Bronze
Katılım
23 Temmuz 2021
Mesajlar
886
Dahası  
Reaksiyon skoru
297
İsim
Burak
Geçmişte farklı bir marka ürünü tamamen kullanılamaz hale getirip fotoğraf atmamı istemişti. Daha sonrasında sıfır ürünümü kargoya verdiler.
hangi kral marka o acaba :D
 

LordHasan

80+ Platinum
Katılım
31 Mayıs 2020
Mesajlar
10,635
En İyi Cevap
9
Hocam. Yurt dışına göndermem çok pahalı olur nasıl yapabilirim bilmiyorum gibi bir şeyler yaz belki göndermeden yardımcı olurlar.
 
Top Bottom