Çözüldü✓ 1750 TL ye 6gb 1060 😱

Halis~

Cezalı
80+
Katılım
16 Ocak 2023
Mesajlar
234
Reaksiyon skoru
45
KGF yok zotac testleri isteyeceğim birazdan
 

Ekler

  • IMG-20230120-WA0008.jpg
    IMG-20230120-WA0008.jpg
    120.5 KB · Hit: 197
bence güzel fiyat rx 570 den iyi sanırım
 
580 ile denk değil 580 daha iyi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Çoğu oyunda bariz 10-15 FPS fark var
Olsun Nvdia
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hem 580 alcam mining büyük ihtimal aynı paraya
 
2 sene 1060 3 sene Rx 580 kullandım Rx 580 ile daha az hata ile karşılaştım :D
O zaman 580 alıyorum 😎
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bannerlord-RDR2 oynayabilir miyim kral

İ5 4460
8 ram 16 ram ols
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Rdr2 bunu istiyo
  • Ekran kartı: AMD Radeon R9 280 veya NVIDIA GeForce GTX 770.
  • RAM: 8 GB.
  • İşlemci: Intel Core i5 2500K veya AMD FX-6300

Bannerlord da bunu

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir.
  • İşletim Sistemi: Windows 7 (64-bit only)
  • İşlemci: Intel® Core™ i3-8100 / AMD Ryzen™ 3 1200.
  • Bellek: 6 GB RAM.
  • Ekran Kartı: Intel® UHD Graphics 630 / NVIDIA® GeForce® GTX 660 2GB / AMD Radeon™ HD 7850 2GB.
 
O zaman 580 alıyorum 😎
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bannerlord-RDR2 oynayabilir miyim kral

İ5 4460
8 ram 16 ram ols
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Rdr2 bunu istiyo
  • Ekran kartı: AMD Radeon R9 280 veya NVIDIA GeForce GTX 770.
  • RAM: 8 GB.
  • İşlemci: Intel Core i5 2500K veya AMD FX-6300

Bannerlord da bunu

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir.
  • İşletim Sistemi: Windows 7 (64-bit only)
  • İşlemci: Intel® Core™ i3-8100 / AMD Ryzen™ 3 1200.
  • Bellek: 6 GB RAM.
  • Ekran Kartı: Intel® UHD Graphics 630 / NVIDIA® GeForce® GTX 660 2GB / AMD Radeon™ HD 7850 2GB.
Darboğaz olur o işlemci yeterli olmaz
 
Darboğaz olur o işlemci yeterli olmaz
2060 kullandım rx470 performansı aldım yine aynı olay mi olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İ7 4770 ya da 4790 a çekmeyi düşünüyorum yakın zamanda
 
2060 kullandım rx470 performansı aldım yine aynı olay mi olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İ7 4770 ya da 4790 a çekmeyi düşünüyorum yakın zamanda
evet darboğaz olur Ryzen 5 3600 öneririm
 
  • İnanılmaz
Reaksiyonlar: cici
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,755
Mesajlar
11,070,357
Üyeler
197,976
Son üye
Ruobey
Geri
Top