Tarayıcı önerileriniz.

KasapBey

80+ Silver
Katılım
16 Mayıs 2022
Mesajlar
3,541
Reaksiyon skoru
1,229
Opera GX'e geçmek istiyorum ama başka bir öneriniz varmıdır ?
 
Açık kaynaklı olması,veri toplama olmaması/minimum ve temaları diyebilirim.
Deneyeceğim. googleden vazgeçmem çok bellek kullanıyor ve artık sıkılmayada başladım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Açık kaynaklı olması,veri toplama olmaması/minimum ve temaları diyebilirim.
Reis indirdim ama 9 sekme açık gözüküyor ama 1 sekme açtım. googleda 15 diyor neden ?
 
Reis indirdim ama 9 sekme açık gözüküyor ama 1 sekme açtım. googleda 15 diyor neden ?
Bendede öyle gözüküyor eğer ram tüketimi fazla değilse normal sanırım.
Ekran Görüntüsü (2).png
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,053
Mesajlar
11,083,736
Üyeler
198,230
Son üye
Mahmut çiftçi
Geri
Top