i5 11400f rx6700xt valorant 60fps problemi !YARDIM!

TeknoPiyon

80+ Gold
Katılım
23 Aralık 2020
Mesajlar
8,189
En İyi Cevap
3
Reaksiyon skoru
4,571
i5-11400F CPU
32 GB 3200 mHz cl 16 ram
256 SSD 1 TB HDD
AMD Radeon 6700 XT ile
VALORANT'ta 60-80 fps arası alıyorum. ve 1050TI ile 200 civarı FPS alıyordum. Bu AMD ayarlarından anlayanlar lütfen yardımcı olabilir mi? neden bu kadar düşük fps alıyorum
 
Hangi driver sürümü kurulu?
Sürücüyü DDU kaldırıp 22.10.2 sürümünü kurabilir misin, ben bu sürümde sorun yaşamadım hiç.
 
Hangi driver sürümü kurulu?
Sürücüyü DDU kaldırıp 22.10.2 sürümünü kurabilir misin, ben bu sürümde sorun yaşamadım hiç.
hocam format atıp kurduğum halde 60 fps in üstünü göremiyorum ama ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Emmree hocam bunu çözse çözse sen çözersin
 
Kendin driver yüklemedin mi, otomatik mi yükledi?
 
Son sürümde sıkıntı olabilir bende de bazı sorunlar olmuştu, dediğim sürümü kurup dene.
hocam kendi pcmde de son sürüm kurulu ama böyle bir sorun yok hatta fps arttı ama bu baya garip 60fps alıyor arkadaşım direkt
 
i5-11400F CPU
32 GB 3200 mHz cl 16 ram
256 SSD 1 TB HDD
AMD Radeon 6700 XT ile
VALORANT'ta 60-80 fps arası alıyorum. ve 1050TI ile 200 civarı FPS alıyordum. Bu AMD ayarlarından anlayanlar lütfen yardımcı olabilir mi? neden bu kadar düşük fps alıyorum
@RevDeisDou
 
hocam kendi pcmde de son sürüm kurulu ama böyle bir sorun yok hatta fps arttı ama bu baya garip 60fps alıyor arkadaşım direkt
Ekran kartlarınız farklı ama, o da değişiklik gösterir.
Belki vsync falan açık bırakmış olabilir ya da FPS kısıtlaması yapmış olabilir yanlışlıkla.
 
Ekran kartlarınız farklı ama, o da değişiklik gösterir.
Belki vsync falan açık bırakmış olabilir ya da FPS kısıtlaması yapmış olabilir yanlışlıkla.
vsync açık olsa 60-80 arasında gitmez ki zaten monitörü asus rog swift 360 hz
 
vsync açık olsa 60-80 arasında gitmez ki zaten monitörü asus rog swift 360 hz
Valo girip geçikme önleyiciyi kapadın mı bazen nadir de olsa oyunlarda drop ve fps kaybına yol acabiliyor
 
vsync açık olsa 60-80 arasında gitmez ki zaten monitörü asus rog swift 360 hz
Aklıma bir tek driverda sorun olabileceği geliyor o zaman, deneyin bi bir şey kaybetmezsiniz hocam.
Windows Update kapatın, DDU ile sürücüyü kaldırın güvenli modda sonra dediğim sürümü kurun, 10 dakikanızı ya alır ya almaz.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,630
Mesajlar
11,079,199
Üyeler
198,164
Son üye
SamuelWhitaker
Geri
Top