Neler Yeni

Yardım Asus GPU RMA nasıldır?

adral

80+
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
187
Reaksiyon skoru
77
Kartımın yaklaşık 1 yıl garantisi kaldı. Kusurlu fanlar ve sıkıntılı derecede yüksek hotspot sıcaklığı yüzünden garantiye vermeyi düşünüyorum. Ancak internette Asus ve ServicePoint hakkında çok sayıda korku hikayesi derecesinde hikayeler var. Kartı verdiğim kondisyondan daha kötü bir halde geri almaktan veya aylarca uğraşmaktan korkuyorum. Özellikle GPU için RMA prosedürü hakkında bir bilgisi veya deneyimi olanlar beni biraz aydınlatabilir mi?

16.09.2023 Benimle aynı durumda olup da internetten fikir edinmeye çalışanlar için düzenleme:
Çeşitli sebeplerden dolayı geçen hafta servispointe elle teslim ettim kartımı. Hem verirken hem hizmet bakımında hem teslim alırken çok iyi bir deneyim yaşadım. Sadece macun ve fan değişimi istememe rağmen üstünde hala plastikleri duran sıfır soğutma bloğuyla 3 iş gününde değiştirdiler. İnternetteki korku hikayelerinin çokluğunun sebebinin "sesli azınlık" olduğunu düşünüyorum çünkü hiç bir problem yaşamadım.
 
Son düzenleme:
Kartımın yaklaşık 1 yıl garantisi kaldı. Kusurlu fanlar ve sıkıntılı derecede yüksek hotspot sıcaklığı yüzünden garantiye vermeyi düşünüyorum. Ancak internette Asus ve ServicePoint hakkında çok sayıda korku hikayesi derecesinde hikayeler var. Kartı verdiğim kondisyondan daha kötü bir halde geri almaktan veya aylarca uğraşmaktan korkuyorum. Özellikle GPU için RMA prosedürü hakkında bir bilgisi veya deneyimi olanlar beni biraz aydınlatabilir mi?
asus servicepoint ve sms infocomm tür korku imdb 9.6

kartı yollarken paketlerken paketi kapatırken öncesi sonrası muhakkak videoya al.
 
Kartımın yaklaşık 1 yıl garantisi kaldı. Kusurlu fanlar ve sıkıntılı derecede yüksek hotspot sıcaklığı yüzünden garantiye vermeyi düşünüyorum. Ancak internette Asus ve ServicePoint hakkında çok sayıda korku hikayesi derecesinde hikayeler var. Kartı verdiğim kondisyondan daha kötü bir halde geri almaktan veya aylarca uğraşmaktan korkuyorum. Özellikle GPU için RMA prosedürü hakkında bir bilgisi veya deneyimi olanlar beni biraz aydınlatabilir mi?
Tüm servisler rezalettir hocam asus servisine özel değil sen bugün msi servisine veya herhangi bir x firmasına baksan hepsinde kötü yorum var avrupa değil burası o yüzden zamanında asus monitör için rmasını kullanmış birisi olarak sana söylüyorum istanbuldaki yerini muhtemelen aynı servis noktasına gidecek ürünümde ışık sızması var diye göndermiştim panel değiştirdik diyip yan sanayi bir panel ve panelin ortasında devasa bir çizikle gelmişti hayatımdaki en rezil durumlardan biriydi ama ikinci kez servise gönderdiğimde kusurları için özür dileyip ürünü 0 kapalı kutu değiştiler ama bu süreç bana yaklaşık 3 aya maal oldu.
 
Kartımın yaklaşık 1 yıl garantisi kaldı. Kusurlu fanlar ve sıkıntılı derecede yüksek hotspot sıcaklığı yüzünden garantiye vermeyi düşünüyorum. Ancak internette Asus ve ServicePoint hakkında çok sayıda korku hikayesi derecesinde hikayeler var. Kartı verdiğim kondisyondan daha kötü bir halde geri almaktan veya aylarca uğraşmaktan korkuyorum. Özellikle GPU için RMA prosedürü hakkında bir bilgisi veya deneyimi olanlar beni biraz aydınlatabilir mi?
Asus ve MSI RMA iyi değil bildiğim iyi RMA lar şunlar : xfx Sapphire gainward
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Tüm servisler rezalettir hocam asus servisine özel değil sen bugün msi servisine veya herhangi bir x firmasına baksan hepsinde kötü yorum var avrupa değil burası o yüzden zamanında asus monitör için rmasını kullanmış birisi olarak sana söylüyorum istanbuldaki yerini muhtemelen aynı servis noktasına gidecek ürünümde ışık sızması var diye göndermiştim panel değiştirdik diyip yan sanayi bir panel ve panelin ortasında devasa bir çizikle gelmişti hayatımdaki en rezil durumlardan biriydi ama ikinci kez servise gönderdiğimde kusurları için özür dileyip ürünü 0 kapalı kutu değiştiler ama bu süreç bana yaklaşık 3 aya maal oldu.
Red devil ve xfx garantiye gönderdim çok güzel ilgilendiler :) kuzenimde Sapphire garantiye gonderdi ilgilendiler Sapphire arena bilgisayar bakıyor xfx oxyd bilsiim incehesap bakıyor red devil exa bakıyor hepsi de iyiydi
 
Asus ve MSI RMA iyi değil bildiğim iyi RMA lar şunlar : xfx Sapphire gainward
Global garanti sunsalar keşke global garantileri yemin ediyorum daha iyi adamlar çok nezih kaliteli insanlar bir hataları olsun özürlerini eksik etmiyorlar 0 kapalu kutu diyorlarsa 0 kapalı kutu çıkıyor zamanında amd ve intel global kullanmış birisi olarak söylüyorum ben bu kadar kalite görmedim medeni insanlar
 
asus servicepoint ve sms infocomm tür korku imdb 9.6

kartı yollarken paketlerken paketi kapatırken öncesi sonrası muhakkak videoya al.
Öyle yapacağım. Kusurlu ürün gönderip yalancılıkla suçlayan teknik servisten her şey beklenir.
Tüm servisler rezalettir hocam asus servisine özel değil sen bugün msi servisine veya herhangi bir x firmasına baksan hepsinde kötü yorum var avrupa değil burası o yüzden zamanında asus monitör için rmasını kullanmış birisi olarak sana söylüyorum istanbuldaki yerini muhtemelen aynı servis noktasına gidecek ürünümde ışık sızması var diye göndermiştim panel değiştirdik diyip yan sanayi bir panel ve panelin ortasında devasa bir çizikle gelmişti hayatımdaki en rezil durumlardan biriydi ama ikinci kez servise gönderdiğimde kusurları için özür dileyip ürünü 0 kapalı kutu değiştiler ama bu süreç bana yaklaşık 3 aya maal oldu.
Asus hakkında küresel olarak da kötü yorum çok. İstanbula yakın bir yerde ikametgah ettiğim büyük ihtimal aynı servise gidecektir. Çok iç açıcı bir durum değil ancak başka bir seçeneğim yok.
 
Öyle yapacağım. Kusurlu ürün gönderip yalancılıkla suçlayan teknik servisten her şey beklenir.

Asus hakkında küresel olarak da kötü yorum çok. İstanbula yakın bir yerde ikametgah ettiğim büyük ihtimal aynı servise gidecektir. Çok iç açıcı bir durum değil ancak başka bir seçeneğim yok.
çizik kart fotoğraflarını mı gördün ? :)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

asus ve msi aynı yetkili servis artık. asus kendini bitirdi açıkçası. onlardan çekmediğim çile kalmadı. yüzbinler oldu şikayet basit bir örnek atayım.

 
Öyle yapacağım. Kusurlu ürün gönderip yalancılıkla suçlayan teknik servisten her şey beklenir.

Asus hakkında küresel olarak da kötü yorum çok. İstanbula yakın bir yerde ikametgah ettiğim büyük ihtimal aynı servise gidecektir. Çok iç açıcı bir durum değil ancak başka bir seçeneğim yok.
bu halinden daha beter hal olamayacağını düşünüyorsanız gönderim ama ekran kartını elinize 4 parça halinde gelebilir şaka yapmıyorum ciddiyim ürünleri kırıp döküyorlar ordan oraya takıyorlar servis diye gönderdiğimiz servis servis değil hurda yeri sanki bir bilgisayarcı bunlardan daha iyi işini yapıyor resmi oldukları insanlar garantiyi orda hallediyor ana garanti harici yolum düşeceği yer değil
 
çizik kart fotoğraflarını mı gördün ? :)
Donanımhaber üzerindeki konuyu inceledim evet. Çizik ekran kartı mı dersin, mahkeme kararıyla anca para iadesi alan mı dersin yoksa 7 aydır hala teknik servisle uğraşan mı dersin. Korku hikayesinden başka tanım gelmiyor aklıma.

bu halinden daha beter hal olamayacağını düşünüyorsanız gönderim ama ekran kartını elinize 4 parça halinde gelebilir şaka yapmıyorum ciddiyim ürünleri kırıp döküyorlar ordan oraya takıyorlar servis diye gönderdiğimiz servis servis değil hurda yeri sanki bir bilgisayarcı bunlardan daha iyi işini yapıyor resmi oldukları insanlar garantiyi orda hallediyor ana garanti harici yolum düşeceği yer değil
Beni de endişelendiren o. Kusurlu fanlar ve macun değişimi gerektirmesi dışında tertemiz çocuğum gibi baktığım kart.

Sitelerindeki numarayı arayıp RMA süreci hakkında 1-2 soru sordum. Başvurunuz 2 gün civarına onaylanır, kargo süresi dışında (fan stoğu varsa) 1 hafta civarı teknik serviste kalır denildi. İnanmalı mıyım bilmiyorum ancak macun, pad ve fan değişimi yapmak bir teknik servis için zorlayıcı olmamalı.
 
Donanımhaber üzerindeki konuyu inceledim evet. Çizik ekran kartı mı dersin, mahkeme kararıyla anca para iadesi alan mı dersin yoksa 7 aydır hala teknik servisle uğraşan mı dersin. Korku hikayesinden başka tanım gelmiyor aklıma.


Beni de endişelendiren o. Kusurlu fanlar ve macun değişimi gerektirmesi dışında tertemiz çocuğum gibi baktığım kart.

Sitelerindeki numarayı arayıp RMA süreci hakkında 1-2 soru sordum. Başvurunuz 2 gün civarına onaylanır, kargo süresi dışında (fan stoğu varsa) 1 hafta civarı teknik serviste kalır denildi. İnanmalı mıyım bilmiyorum ancak macun, pad ve fan değişimi yapmak bir teknik servis için zorlayıcı olmamalı.
onu da yapmıyorlar dostum. termal pad ve macunu değiştirmiyorlar. haberin olsun. yapıldı deyip yapmıyorlar. 2 kere yaşadım bunu.
 
Donanımhaber üzerindeki konuyu inceledim evet. Çizik ekran kartı mı dersin, mahkeme kararıyla anca para iadesi alan mı dersin yoksa 7 aydır hala teknik servisle uğraşan mı dersin. Korku hikayesinden başka tanım gelmiyor aklıma.


Beni de endişelendiren o. Kusurlu fanlar ve macun değişimi gerektirmesi dışında tertemiz çocuğum gibi baktığım kart.

Sitelerindeki numarayı arayıp RMA süreci hakkında 1-2 soru sordum. Başvurunuz 2 gün civarına onaylanır, kargo süresi dışında (fan stoğu varsa) 1 hafta civarı teknik serviste kalır denildi. İnanmalı mıyım bilmiyorum ancak macun, pad ve fan değişimi yapmak bir teknik servis için zorlayıcı olmamalı.
Macun işi için bir bilgisayarıcıya götürürsen adamlar daha ilgili davranır
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Donanımhaber üzerindeki konuyu inceledim evet. Çizik ekran kartı mı dersin, mahkeme kararıyla anca para iadesi alan mı dersin yoksa 7 aydır hala teknik servisle uğraşan mı dersin. Korku hikayesinden başka tanım gelmiyor aklıma.


Beni de endişelendiren o. Kusurlu fanlar ve macun değişimi gerektirmesi dışında tertemiz çocuğum gibi baktığım kart.

Sitelerindeki numarayı arayıp RMA süreci hakkında 1-2 soru sordum. Başvurunuz 2 gün civarına onaylanır, kargo süresi dışında (fan stoğu varsa) 1 hafta civarı teknik serviste kalır denildi. İnanmalı mıyım bilmiyorum ancak macun, pad ve fan değişimi yapmak bir teknik servis için zorlayıcı olmamalı.
Bilgisayarcıya verin onlar daha özenle titizle yaptık abi derler hakikatde yaparlar bunlar servisde ne işe yarıyorlar?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Donanımhaber üzerindeki konuyu inceledim evet. Çizik ekran kartı mı dersin, mahkeme kararıyla anca para iadesi alan mı dersin yoksa 7 aydır hala teknik servisle uğraşan mı dersin. Korku hikayesinden başka tanım gelmiyor aklıma.


Beni de endişelendiren o. Kusurlu fanlar ve macun değişimi gerektirmesi dışında tertemiz çocuğum gibi baktığım kart.

Sitelerindeki numarayı arayıp RMA süreci hakkında 1-2 soru sordum. Başvurunuz 2 gün civarına onaylanır, kargo süresi dışında (fan stoğu varsa) 1 hafta civarı teknik serviste kalır denildi. İnanmalı mıyım bilmiyorum ancak macun, pad ve fan değişimi yapmak bir teknik servis için zorlayıcı olmamalı.
Asusda süreç şöyle işliyor evinizden ups kargo alıyor gidiyor 1hafta gibi bir sürede çözüyorlar dediğiniz gibi ama fotoğrafı olsaydı atsaydım fiyaskoydu resmen monitörün ortasında 0 panel taktık değiştik dedikleri panel ortasında devasa bir çizikle geldi
 
Macun işi için bir bilgisayarıcıya götürürsen adamlar daha ilgili davranır

Bilgisayarcıya verin onlar daha özenle titizle yaptık abi derler hakikatde yaparlar bunlar servisde ne işe yarıyorlar?
Kendim halletmek ya da bir bilgisayarcıya vermek yerine garantiye yollamak istememin sebebi karta 3. parti ne olduğu belli olmayan aliexpress fanları takmak istemediğimden.
onu da yapmıyorlar dostum. termal pad ve macunu değiştirmiyorlar. haberin olsun. yapıldı deyip yapmıyorlar. 2 kere yaşadım bunu.
ServicePoint miydi bunu yapan?
 
Kendim halletmek ya da bir bilgisayarcıya vermek yerine garantiye yollamak istememin sebebi karta 3. parti ne olduğu belli olmayan aliexpress fanları takmak istemediğimden.

ServicePoint miydi bunu yapan?
tam üstüne bastın.
 
Geri
Top