Çözüldü✓ mönitörü sipariş verdim iyi midir.

xxefe

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,156
Reaksiyon skoru
524
Merhabalar ben Lenovo G24-20 23.8" FreeSync 144Hz Monitör 66CFGAC1TK, Siyah bu monitörden sipariş verdim acaba iyi mönitör müdür?

https://amzn.eu/d/1Rr8sqR

 
evet güzel bir monitör GİGABYTE G24F2 ile lenovo G24 20 arasında gidiyordum itopyada g24f2 indirime girince onu aldım indirime girmeseydi g2420 alacaktım
teşekkürler ederim bende baya bi baktım bütçeme uygun bu vardı bunu alabildim bilgisayarıda eylül gibi alıcam bunu arkadaşımın evinde deniycez bir sıkıntısı var mı yok mu diye ölü pixel vb.
 
hocam çok iyi 27 inç olsa hemen alırdım şimdi bende 27 inç 144hz 1 ms üstü monitör bakıyorum 1080p
hocam bana 24 inc de yetiyor ondan kaptım hemen bu 0.5 ms galiba öyle yazıyor epeyde falan zaten leptopdan geçicem sıkıntı yaratmaz
 
hocam bana 24 inc de yetiyor ondam kaptım hemen bu 0.5 ms galiba öyle yazıyor epeyde falan
evet 0.5 ms
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hocam bana 24 inc de yetiyor ondan kaptım hemen bu 0.5 ms galiba öyle yazıyor epeyde falan zaten leptopdan geçicem sıkıntı yaratmaz
hayirli olsun kargodan düzgün cıkarsa gayet iyi ürün
 
Geri
Top