xxefe
80+ Bronze
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 1,156
- Reaksiyon skoru
- 524
Merhabalar ben Lenovo G24-20 23.8" FreeSync 144Hz Monitör 66CFGAC1TK, Siyah bu monitörden sipariş verdim acaba iyi mönitör müdür?
evet güzel bir monitör GİGABYTE G24F2 ile lenovo G24 20 arasında gidiyordum itopyada g24f2 indirime girince onu aldım indirime girmeseydi g2420 alacaktımMerhabalar ben Lenovo G24-20 23.8" FreeSync 144Hz Monitör 66CFGAC1TK, Siyah bu monitörden sipariş verdim acaba iyi mönitör müdür?
https://amzn.eu/d/1Rr8sqR
teşekkürler ederim bende baya bi baktım bütçeme uygun bu vardı bunu alabildim bilgisayarıda eylül gibi alıcam bunu arkadaşımın evinde deniycez bir sıkıntısı var mı yok mu diye ölü pixel vb.evet güzel bir monitör GİGABYTE G24F2 ile lenovo G24 20 arasında gidiyordum itopyada g24f2 indirime girince onu aldım indirime girmeseydi g2420 alacaktım
ips panelse çok iyi panel türünü bulamadım linkteMerhabalar ben Lenovo G24-20 23.8" FreeSync 144Hz Monitör 66CFGAC1TK, Siyah bu monitörden sipariş verdim acaba iyi mönitör müdür?
https://amzn.eu/d/1Rr8sqR
hocam çok iyi 27 inç olsa hemen alırdım şimdi bende 27 inç 144hz 1 ms üstü monitör bakıyorum 1080pips hocam özellikle ips seçtim hatta şimdi yine bakayım
keşke 27 inç olsaevet ıps
hocam bana 24 inc de yetiyor ondan kaptım hemen bu 0.5 ms galiba öyle yazıyor epeyde falan zaten leptopdan geçicem sıkıntı yaratmazhocam çok iyi 27 inç olsa hemen alırdım şimdi bende 27 inç 144hz 1 ms üstü monitör bakıyorum 1080p
evet 0.5 mshocam bana 24 inc de yetiyor ondam kaptım hemen bu 0.5 ms galiba öyle yazıyor epeyde falan
hayirli olsun kargodan düzgün cıkarsa gayet iyi ürünhocam bana 24 inc de yetiyor ondan kaptım hemen bu 0.5 ms galiba öyle yazıyor epeyde falan zaten leptopdan geçicem sıkıntı yaratmaz