Sekiro hakkında düşünceler

omer.dn

80+
Katılım
15 Temmuz 2023
Mesajlar
55
Reaksiyon skoru
18
Aktif olarak sekiro oynuyorum. Sizin de düşüncelerinizi merak ettim :))
 
bayılarak oynadım oyunu ne kadar güçlenirsem güçleneyim oyun çok zordu
 
Mükemmel oyun.
 
Aktif olarak sekiro oynuyorum. Sizin de düşüncelerinizi merak ettim :))
Allah belasını versin öyle boss dizaynlarının...Abi bi insan para verip nasıl eziyet çeker adlı çalışma oyun gerçekten...Sinir bozucu. Kanser etti bilgisayarda kısayollar dahil sildim yok ettim. Pişman değilim. Oynamayın. Eğer Lol'de shaco falan oynamıyorsanız.
 
Allah belasını versin öyle boss dizaynlarının...Abi bi insan para verip nasıl eziyet çeker adlı çalışma oyun gerçekten...Sinir bozucu. Kanser etti bilgisayarda kısayollar dahil sildim yok ettim. Pişman değilim. Oynamayın. Eğer Lol'de shaco falan oynamıyorsanız.
Arada şu moda giriyorum ama boss kesince bi rahatlıyorum yine de zorluyor. Yedinci ashina mızrağı bosundayım. Diğer tarafta da lady butterfly ikisi de mahvetti.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,873
Mesajlar
11,082,086
Üyeler
198,209
Son üye
PadreSoberano
Geri
Top