12K - 13K Tek Çekime Taksit (Amazon)

Stex

80+
Katılım
19 Temmuz 2022
Mesajlar
118
Reaksiyon skoru
54
Merhabalar. 12Klık alışveriş yapacağım amazondan. Yurtdışı ürünlerde olduğu için 13.5- 14K falan tutuyor. 15K limitli Axess kredi kartım var. Tek çekime taksit yaptıracağım fakat Amazondan olduğu için bu mümkün mü?

Alışveriş içerikleri: Webcam, klavye mouse vs

Limit: 15K Axess
 
Yurtdışına amazon taksit yapıyor olması lazım. Yapmıyorsa da eğer yabancı ödeme olarak düşerse banka izin vermeyebilir.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Stex
Yurtdışına amazon taksit yapıyor olması lazım. Yapmıyorsa da eğer yabancı ödeme olarak düşerse banka izin vermeyebilir.
Screenshot_2023-08-03-14-54-02-08_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Yurtdışıda dahil olduğu için taksit yapmıyor hocam. Bende o yüzden tek çekime taksit yaptırmak istedim.
 
Alıntıyı görüntüle
Yurtdışıda dahil olduğu için taksit yapmıyor hocam. Bende o yüzden tek çekime taksit yaptırmak istedim.
Onun sebebi her zaman yurtdışı olduğu için olmuyor. Taksitle alınamayacak ürünler varsa tüm sepete taksit yapmıyor. Ürünlerin ayrı ayrı taksit durumlarını kontrol et.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Stex
Onun sebebi her zaman yurtdışı olduğu için olmuyor. Taksitle alınamayacak ürünler varsa tüm sepete taksit yapmıyor. Ürünlerin ayrı ayrı taksit durumlarını kontrol et.
Tek bir tanesinde taksit seçeneği yoktu onu çıkardım yinede tek çekim diyor ve taksit seçeneği gözükmüyor. Gözükmediği için bizde tek çekim yapalım banka üzerinden taksitlendirelim dedik ama amazon olduğu için buna izin verir mi?
 
sepetini atsana bakalım
Müşteri hizmetlerini aradım tek çekime taksit yapılabiliyormuş ama eğer alışveriş kısmında elektronik eşya olarak geçiyorsa 4 ay kadar taksitlendirme yapılabiliyormuş. Ben sepete daha koltuk falanda ekleyeceğim nasıl anlayacaklar ve klavye, mouse, mikrofon, webcam falan bunlar elektronik eşya sınıfında mı yer alıyor?

IMG_20230803_152732.jpg

IMG_20230803_152719.jpg
 
Müşteri hizmetlerini aradım tek çekime taksit yapılabiliyormuş ama eğer alışveriş kısmında elektronik eşya olarak geçiyorsa 4 ay kadar taksitlendirme yapılabiliyormuş. Ben sepete daha koltuk falanda ekleyeceğim nasıl anlayacaklar ve klavye, mouse, mikrofon, webcam falan bunlar elektronik eşya sınıfında mı yer alıyor?

Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
ürünleri ayrı ayrı al en temizi bu. e-ticaret olarak düşüyor amazon. bankasına göre değişir belki. anlamıyorlar genelde. ben telefon aldım banka 3 e böldü mesela elektronik olarak geçti.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Stex
ürünleri ayrı ayrı al en temizi bu. e-ticaret olarak düşüyor amazon. bankasına göre değişir belki. anlamıyorlar genelde. ben telefon aldım banka 3 e böldü mesela elektronik olarak geçti.
Telefona 3 ay taksit yapılıyor zaten hocam. Ayrı ayrı eklediğimizde taksit seçeneği oluyor mu yurtdışı ürünlerde? Yoksa anlatmak istediğiniz aynı ürünleri farklı yerlerden temin etmem mi?
 
Telefona 3 ay taksit yapılıyor zaten hocam. Ayrı ayrı eklediğimizde taksit seçeneği oluyor mu yurtdışı ürünlerde? Yoksa anlatmak istediğiniz aynı ürünleri farklı yerlerden temin etmem mi?
Bazı yurtdışı ürünlerde taksit olabiliyor. Ayrı ayrı aynı yerden alabilirsiniz. Sepette taksit engelleyenleri beraber alın. Tek ödeyin bankadan bölün. Diğerlerini ayrı siparişte alın.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Stex
Hocam Samsung ssd aldım amazon.de den 6 taksit yaptırdım üründen ürüne değişiyor galiba
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Stex
Geri
Top