Yardım Aracım 2. marşta çalışmaya başladı

Hava filtresini bantla kapatma olayı gaz ayarı için, karbüratörlü olduğu için. Ben 93 civic'imde karbüratörden nefret ettim ya, doğru düzgün bir ayar tutmuyor. Enjeksiyon mu taktırsam diye düşünüyorum, üst model enjeksiyonlularla motor aynı olduğu için enjeksiyon şansım da var. Hem yakıt da düşer diye biliyorum enjeksiyonla.
 
hocam yanlış anlamayında uno dediğimiz araba neredeyse 30yıllık o zamanlarında kalitesiz arabalarında birisi sizce bu dediğiniz durum normal değilmi çalışması bile şans :D
Haklısınız hocam 99 model benim araç tam 24 yaşına girmiş ama bakıyorum da benim arabadan daha eski araçlar tak diye çalışıyor insan diyor benim arabam niye böyle değil. Ustanın yanındaki çırakta dedi onu bugün :D sıfır araç performansı bekleme diye. Benim araç 4 marşta çalışıyor ben çalıştığına şükrediyom diyor :d. Ya iş için kullanıyor olsam umurumda olmaz inan ki bozuluncaya kadar binerim hor kullanırım ama işte binici olduğum için mesela bir ses geliyor yani sürerken keyif vermiyor onu çözmeye çalışıyorum hemen ama çözülmeyince de akışına bırakıyorum maalesef.
 
Haklısınız hocam 99 model benim araç tam 24 yaşına girmiş ama bakıyorum da benim arabadan daha eski araçlar tak diye çalışıyor insan diyor benim arabam niye böyle değil. Ustanın yanındaki çırakta dedi onu bugün :D sıfır araç performansı bekleme diye. Benim araç 4 marşta çalışıyor ben çalıştığına şükrediyom diyor :d. Ya iş için kullanıyor olsam umurumda olmaz inan ki bozuluncaya kadar binerim hor kullanırım ama işte binici olduğum için mesela bir ses geliyor yani sürerken keyif vermiyor onu çözmeye çalışıyorum hemen ama çözülmeyince de akışına bırakıyorum maalesef.
anladım hocam ama artık normal şeyler bunlar hani ne bileyim w140/e38 gibi arabalar bile artık teklemeye başladı
 
Bujileri değiştirme zamanı gelmiş gibi
 
Hava filtresini bantla kapatma olayı gaz ayarı için, karbüratörlü olduğu için. Ben 93 civic'imde karbüratörden nefret ettim ya, doğru düzgün bir ayar tutmuyor. Enjeksiyon mu taktırsam diye düşünüyorum, üst model enjeksiyonlularla motor aynı olduğu için enjeksiyon şansım da var. Hem yakıt da düşer diye biliyorum enjeksiyonla.
Valla öyle hocam bende ilk defa karbüratörlü araç sahibi oldum daha önceki araçlarımın hepsi enjeksiyonluydu bundan önce Skoda Felicia 1.3 2000 model vardı 4 yıl bindim o emektara ahh ahh.. Götürmediği yer kalmadı her yere gittik onunla memlekete, tatile ve sadece benzinliydi LPG bile takılmamıştı araç tertemizdi zaten bayandan almıştık. Ama tek sıkıntısı hararet yapmaya kalkışıyordu ve az daha yapıyordu 100 derece olmuştu yani aracın kronik sorunları su eksiltmesi ve hararet idi sorunu genelde manuel fan taktırıp çözüyorlar. ve bir türlü çözülmedi sorunu.
Bujileri değiştirme zamanı gelmiş gibi
Değiştirdim bugün hocam baya bir canlandı araç bakalım yarın sabah bir yere gideceğim tek marşta alacak mı almazsa da akışına bırakacağım canı sağ olsun. :)
 
Güncelleme:
Sorunu çözdüm arkadaşlar. Geçen hafta Perşembe günü bu konudan rahatsız olduğum için tekrar Atiker'de benim ustaya gittim böyle böyle abi bu regülatörü taktıktan sonra tek marşta çalışmamaya başladı araba, bakıver şuna dedim hatta arabaya marş yaparken videoya almıştım 2. marşta çalışacak gibi oldu 3. marşta aldı direkt dedim videoyu izlettim. Bu regülatörün üzerindeki vidayı biraz açtı, borudaki gaz anahtarından da biraz açtı ayarladı ve artık tek marşta alıyor araba. Sorun buymuş :D ben zaten gaz ayarında bir sıkıntı olduğunun farkındaydım ya vana çok açıktı araba boğuluyordu ya da az açıktı gaz gelmiyordu. Şimdi sorunsuz çalışıyor tek marşta havalar hafiften de soğudu umarım kışın vs. sorunsuz tek marşta alır antifrizde kullanmıyoruz ama bir problem olmaz umarım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

Forum istatistikleri

Konular
1,157,504
Mesajlar
10,432,230
Üyeler
183,846
Son üye
Sercio
Geri
Top