Yardım YURTİÇİ KARGO KARGOMU ULAŞTIRMADIĞI GİBİ PARA İSTİYOR

MamiKK

80+ Silver
Katılım
28 Nisan 2020
Mesajlar
4,236
Reaksiyon skoru
2,005
Öncelikle konuyu nereye açmam gerektiğini bulamadım kusura bakmayın yetkililer.

Merhabalar, ben yaklaşık 1 ay önce Çanakkaleden Antalyaya içinde kitap olan kargo gönderdim, kargoyu yabancıya değil teyzemlere gönderdim Yurtiçi kargo ile ve yaklaşık 250 tl civarı bir para ödedim, diğer gün ise Antalyaya gitmek zorunda kaldım ve kalacak yerim olmadığından teyzemlerin yanına gidip orda kaldım, bu süre zarfı içerisinde bize sadece kargonun dağıtıma çıktığıyla alakalı bir adet mesaj geldi, ben ve teyzemler evde olmasına rağmen kargo gelmedi, bizi aramadılar bile
Kargo dağıtıma çıktı mesajından sonra kargoyu şubede tutmuşlar ama bize hala bir bilgilendirme gelmedi,
Yaklaşık 4 gün sonra Çanakkaledeki evime geri döndüm, gelir gelmez Antalyaya kargoladığım kargom bana geri geldi ve herhangi bir ücret istenmedi, evde olmamıza rağmen kargomuzu teslim etmeyen YURTİÇİ KARGO beni bugün aradı ve bu kargonun Çanakkaleye geri geldiği için ücret talep ettiklerini söylediler, bende işlerinin kargoyu karşıya ulaştırmak olduğunu ve bunu yapamadıklarını söyleyip ücreti ödemeyeceğimi söyledim ve bana hukuki yollara başvururuz o zaman dediler, bende Tüketici Mahkemesi yoluyla karşılık vereceğimi söyledim ama bana gülerek istediğinizi yapın denildi,
Olay bu şekilde ben parayı ödemeyeceğim ne olursa olsun, sizce ne yapmalıyım, tabii ki tüketici heyetlerine haklarına başvuracağım.
 
kargoyu kasten dağıtıma çıkarmayıp sizin gelip almanızı beklemişler diye yorumladım. çünkü bazen sarı siteden bi şey sattığımda yurtiçi kargoya veriyorum ve bazı illerde kargo şubeye ulaşmasına rağmen dağıtıma çıkarmıyorlar, sahibinden kargo takipte alıcıya ulaşılamadı diye bildirim geliyor. alıcıyı arıyorum bize kargo gelmedi diyor falan filan. bazı şehirlerde bu sorun olmuyor kargo teslim şubesine ulaştığı gibi direk dağıtıma çıkarıyorlar. muhtemelen sıkıntılı şubelere denk gelmişsin. direk thh ye başvurun. normalde yurtiçi kargo çok iyi türkiyenin çoğu yerine bir günde kargoyu ulaştırıyorlar ve müşteri hizmetleri de iyi. ama bu yaptıkları çok tuhaf bi şey
 
Aynısını ups kargoda yaşadım kargoladığım bilgisayarı kaybettiler üstüne bide karşıya ulaşmayıp ürün tekrar döndüğü için aynı sizde olduğu gibi 1700tl gibi ücret çıkardılar ve ücret ödenene kadar kargoyu rehin tutacaklarını söylediler , sonra şubeye gidince kediye dönüp verdiler herhangi bir ücret de ödemedim ayrıca kargoyu siz almışsınız kargoyu rehin de tutamazlar bir şey de yapamazlar ya şubeye gidip bir görüş ya da hiç muhattap olma
 
Aras kargo da bir kere şuna kesinlikle bizzat tecrübe ettim. Herif evimin önüne gelmiş kapıya gelip zile basmak yerine telefondan önce arayıp evde olduğumu teyit etmeye kalktı. Telefonu duymadığımdan(toplantıda olduğumdan telefona bakamadım, tanınmayan numara olmasından da üzerine durmadım) sırf cevapsız çağrı aldığı için kargoyu o gün bana bırakmadı. Daha sonrasında fark ettiğimde aynı numarayı ben aradım. Klasik kapıya geldiğini zile bastığını dönüş alamayınca aradığını savundu yani iyi niyeti, insiyatifi gerçekten sonuna kadar kullanıyorlar. Yani noldu da semtte elektrikler gitti veya binanın elektriği kargocu gelince mi gitti noldu diafon sistemi mi bozuldu tam da o saatte de zile bastı.. yalan.. bunu yapıyorlar..

Sizin durum için bir şey çıkar mı sanmıyorum, sizden zaten 250tl ödeme almışlar ancak siz koşturacaksınız ki hem mağduriyetinizi hem de paranızı geri alabilesiniz. Geçmiş olsun. Lakin ben şu zamana kadar yurtiçiyle hiç bir sorun yaşamadım. Şube gerçekten önemli. Bu tarz durumların önüne geçmek için genel merkezi bilgilendirin. Şube için ne kadar fazla şikayet gelirse bizler için o kadar iyi olur.
 
kargoyu kasten dağıtıma çıkarmayıp sizin gelip almanızı beklemişler diye yorumladım. çünkü bazen sarı siteden bi şey sattığımda yurtiçi kargoya veriyorum ve bazı illerde kargo şubeye ulaşmasına rağmen dağıtıma çıkarmıyorlar, sahibinden kargo takipte alıcıya ulaşılamadı diye bildirim geliyor. alıcıyı arıyorum bize kargo gelmedi diyor falan filan. bazı şehirlerde bu sorun olmuyor kargo teslim şubesine ulaştığı gibi direk dağıtıma çıkarıyorlar. muhtemelen sıkıntılı şubelere denk gelmişsin. direk thh ye başvurun. normalde yurtiçi kargo çok iyi türkiyenin çoğu yerine bir günde kargoyu ulaştırıyorlar ve müşteri hizmetleri de iyi. ama bu yaptıkları çok tuhaf bi şey
En müsait zamanımda THH ye başvuracağım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Aynısını ups kargoda yaşadım kargoladığım bilgisayarı kaybettiler üstüne bide karşıya ulaşmayıp ürün tekrar döndüğü için aynı sizde olduğu gibi 1700tl gibi ücret çıkardılar ve ücret ödenene kadar kargoyu rehin tutacaklarını söylediler , sonra şubeye gidince kediye dönüp verdiler herhangi bir ücret de ödemedim ayrıca kargoyu siz almışsınız kargoyu rehin de tutamazlar bir şey de yapamazlar ya şubeye gidip bir görüş ya da hiç muhattap olma
Hayır bi de kargoyu çanakkalede kendileri getirip verdi adresime ve ücret vs yok denildi aradan 2 hafta geçti bugünde ğcret istiyorlar
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Verrmezseniz yasal yollars gideriz diyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Aras kargo da bir kere şuna kesinlikle bizzat tecrübe ettim. Herif evimin önüne gelmiş kapıya gelip zile basmak yerine telefondan önce arayıp evde olduğumu teyit etmeye kalktı. Telefonu duymadığımdan(toplantıda olduğumdan telefona bakamadım, tanınmayan numara olmasından da üzerine durmadım) sırf cevapsız çağrı aldığı için kargoyu o gün bana bırakmadı. Daha sonrasında fark ettiğimde aynı numarayı ben aradım. Klasik kapıya geldiğini zile bastığını dönüş alamayınca aradığını savundu yani iyi niyeti, insiyatifi gerçekten sonuna kadar kullanıyorlar. Yani noldu da semtte elektrikler gitti veya binanın elektriği kargocu gelince mi gitti noldu diafon sistemi mi bozuldu tam da o saatte de zile bastı.. yalan.. bunu yapıyorlar..

Sizin durum için bir şey çıkar mı sanmıyorum, sizden zaten 250tl ödeme almışlar ancak siz koşturacaksınız ki hem mağduriyetinizi hem de paranızı geri alabilesiniz. Geçmiş olsun. Lakin ben şu zamana kadar yurtiçiyle hiç bir sorun yaşamadım. Şube gerçekten önemli. Bu tarz durumların önüne geçmek için genel merkezi bilgilendirin. Şube için ne kadar fazla şikayet gelirse bizler için o kadar iyi olur.
Hergün kargoyla uğraşan biri değilim ama uğraştığım dada yurtiçi ni tercih ediyorum fakat böyle saçma bişey yaşanıyor şuan, genel merkezi aramaya çalışıyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,156,085
Mesajlar
10,419,278
Üyeler
183,779
Son üye
Kyylmz03
Geri
Top