i3 12100F 87 derece oluyor

DenizG101

80+
Katılım
19 Mart 2023
Mesajlar
73
Reaksiyon skoru
16
Arkadaşlar selam, i3 12100f işlemciye sahibim ve stok soğutucuyla kullanıyorum. Sistemi toplayalı 11 ay oldu. Yakın zamanda Dead space remake oynamaya başladım ve oyun içerisinde işlemcim %70 ile %85 arasında kullanılıyor. İşlemcimin sıcaklığı oyun içerisindeyken 87 dereceye çıkıyor, acaba bu sıcaklık normal midir? yoksa endişelenmeli miyim? kule tipi bir soğutucu almak istiyorum fakat bütçem yok :/.
 
Arkadaşlar selam, i3 12100f işlemciye sahibim ve stok soğutucuyla kullanıyorum. Sistemi toplayalı 11 ay oldu. Yakın zamanda Dead space remake oynamaya başladım ve oyun içerisinde işlemcim %70 ile %85 arasında kullanılıyor. İşlemcimin sıcaklığı oyun içerisindeyken 87 dereceye çıkıyor, acaba bu sıcaklık normal midir? yoksa endişelenmeli miyim? kule tipi bir soğutucu almak istiyorum fakat bütçem yok :/.
bakım zamanı gelmiştir
 
PC'yi ilk topladığım zaman Dead island 2 oynarken işlemci sıcaklığı 76-83 derece arası gidiyordu yine, acaba bir zararı olur mu bu sıcaklıkların?
Yüksek sıcaklığın her zaman zararı olur bakım zamanı gelmiş
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,211
Mesajlar
11,085,344
Üyeler
198,265
Son üye
Hakawn
   
Geri
Top