silindi

7.Sınıfım ve gene bir özürlü vakalarıyla karşılaştım bizim sınıfta bir kız var futbol editleri yapıyor ben gizli bir hesap açıp en nefret ettiğin kişi kim diye sordum bu kız da benim adımı söylemiş ve 1 kere de bu olay yaşanmıştı gerçekten sıkıldım acaba benim yazdığımı anladı mı çünkü arkadaşlarına da yazıyorum umarım anlamamıştır gerçekten sıkıldım bütün kızların ve bazı erkeklerin benden nefret etmesinin sebebi ne anlamıyorum bu kızlar sinir bozucak şekilde sınıftaki sessiz çocuklardan nefret edip sınıfta cool erkekleri seviyorlar ve gerçekten bu saçmalığı neden yapıyorlar anlamıyorum ve bir kız beni şikayet etmiş şunu şunu demiş diye iftira attı ve ben de yemin ettim ben demedim öyle bir şey diye ve bu kız da bana dedi ki "Allah seni bir çarpar görürsün" dedi ve diğer kızlar da beni linç etti çok sıkıldım gerçekten yanımda ki çocuk ayrı dert kızlar ayrı dert nasıl geçicek liseye kadar bilmiyorum lütfen tavsiye verin çok kötü durumdayım
Benden sana abi tavsiyesi:
Bu tarz kendini beğenmiş insanlar olacaktır ki onlar toplumun faydasız elemanları.
Kendini geliştirmeye devam et zaten 8.sınıftan sonra aynı liselerde muhtemelen olmazsınız zaten.
 
Benden sana abi tavsiyesi:
Bu tarz kendini beğenmiş insanlar olacaktır ki onlar toplumun faydasız elemanları.
Kendini geliştirmeye devam et zaten 8.sınıftan sonra aynı liselerde muhtemelen olmazsınız zaten.
Çok var knk bizim okulda bunlar bitmiyo ama ailem okulumu değiştirmiyo hem çok uzak hem de onları boşver sen derslerine odaklan diyorlar
 
Çok var knk bizim okulda bunlar bitmiyo ama ailem okulumu değiştirmiyo hem çok uzak hem de onları boşver sen derslerine odaklan diyorlar
Boşvermek de en mantıklısı , bir insan 7sinde ne ise 70'inde odur.
Herkesin de senden nefret edeceğini sanmıyorum , erkek arkadaşların vardır sınıfında zaten konuştuğun diye düşünüyorum.
 
Boşvermek de en mantıklısı , bir insan 7sinde ne ise 70'inde odur.
Herkesin de senden nefret edeceğini sanmıyorum , erkek arkadaşların vardır sınıfında zaten konuştuğun diye düşünüyorum.
Valla hiç konuşmuyom en fazla 1-2 kezdir günde, başka sınıftaki kişilerle konuşuyom da buna arkadaşlık denmez 8.sınıf bitse direk unutacağız birbirimizi
 
Valla hiç konuşmuyom en fazla 1-2 kezdir günde, başka sınıftaki kişilerle konuşuyom da buna arkadaşlık denmez 8.sınıf bitse direk unutacağız birbirimizi
Yani senin elinden ne gelirse yeteneğini ve sosyal çevreni geliştir derim ilk mesajdaki duruma göre pek yapabileceğimiz bir şey malesef yok.
 
Yani senin elinden ne gelirse yeteneğini ve sosyal çevreni geliştir derim ilk mesajdaki duruma göre pek yapabileceğimiz bir şey malesef yok.
Knk konuşsam kimse takmıyo beni sınıfta
9.sınıfta iyi bir liseye gidersem bunlar gibi insanlar olur mu gene
 
Knk konuşsam kimse takmıyo beni sınıfta
9.sınıfta iyi bir liseye gidersem bunlar gibi insanlar olur mu gene
Lisede o tarz insanlara göre üstünlük ve daha bilinirlik kurarsan olacağını sanmam.
İllaki karşı davranan olur ama dost tayfan olduğu sürece onlar gibi insanlar pek gıkını çıkaramaz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Knk konuşsam kimse takmıyo beni sınıfta
9.sınıfta iyi bir liseye gidersem bunlar gibi insanlar olur mu gene
Bi de gittiğin liseye bağlı.
O yüzden gitmeyi düşündüğün liseyi önceden bi gözlemle öğrencilerini vb .
 
Valla 9.sınıf gelsin diye dua ediyom daha iyi olmaya çalışacağım ve sürekli tatil günlerini sayıyorum bitmesini istemiyorum yelloz kızlar var bayağı sınıfta istersen o kızın youtube kanalını atabilirim
atmana gerek yok hocam kız dalga/iftira modlarına girerse acıma ya kaşar ya da öteki damgaları at delirt bak nasıl kudurur
 
Lisede o tarz insanlara göre üstünlük ve daha bilinirlik kurarsan olacağını sanmam.
İllaki karşı davranan olur ama dost tayfan olduğu sürece onlar gibi insanlar pek gıkını çıkaramaz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bi de gittiğin liseye bağlı.
O yüzden gitmeyi düşündüğün liseyi önceden bi gözlemle öğrencilerini vb .
Liselere şimdi bile bakıyorum puanlarına falan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

atmana gerek yok hocam kız dalga/iftira modlarına girerse acıma ya kaşar ya da öteki damgaları at delirt bak nasıl kudurur
Atıyım knk bak bir videolarına
 
olm bune ya askldjmözxvn sen bununla çıkışamazsın kanka klasik çar bu futbolcu kız muhtemelen ağzından küfür düşmüyordur evde çamaşır makinesi dışarıda ölüm makinesi modunda takılıyordur ergenus
Bunların hepsi biraz g*rizekalı okulda muhteşem 30 kişi geziyorlar videolara bakıyom ölsem keşke bizim kalbimizi kırdılar hayatımız b*k gibi gidiyor falan diye videolar çekiyorlar ama sadece ilgi ve dertlenmek istiyorlar ve ben anlamıyorum insanlarla dalga geç boş yere sessizlerden nefret et ondan sonra kalbimizi kırdılar de yani çok mantıksız kendileriyle çelişiyorlar
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,381
Mesajlar
11,066,178
Üyeler
197,885
Son üye
gokaysevinc
Geri
Top