arada bug olabilir bende 1. defada gelmiyor tekrardan sağ tık yapınca geliyor bide alt+r yapmayı deneGöremiyorum hocam
Burda görünüyor mu?amd software indirdim yeniden başlattım fakat uygulamayı hiçbir yerde göremiyorum
silme işlemini nasıl yapıyoruz tam olarakBurda görünüyor mu?
Alıntıyı görüntüle
Eğer burda varsa bug olmuştur. Eğer burda da yoksa düzgün kurulmamıştır her ikisinin düzeltmesi için amd driver uninstaller ile driverı sil tekrar kur. Otomatik kurulan driver indirirsen daha iyi olur.
Alıntıyı görüntüle
silme işlemini nasıl yapıyoruz tam olarak
yaptım fakat hata verdi bu sefer de tekrar indirmeye çalıştığımda
Buradan indir anlatmış zaten bir şey yapmıyorsun restart atıyor evet'e basıyorsun
Alıntıyı görüntüle
Ekran kartın ne hocam