Bende 3 gün önce monitör aldım 27 inc Asus 165 Hz oyunlarda parlaklık düşüyor dalgalanma yapıyor değiştirmek için götürdüm servise yolladılar 20 gün ben onları beklemek zorunda mıyım yani itopya iyice artık kotuledi valla
Dostum sana bir iyi bir kötü haberim var. Kötü haber iade sürecinde çok sıkıntı çekersin. İyi haberse kolun bozuk değil Xbox controllerda o analog kilidi yukarıya kaldırmak. Zaten aşağı pozisyonda çalışır bu bir, ikincisi testlerde nm lik minik kayma gözükmesi normal. 3 adet kolum var üçü de aynı. Biraz evham yapıyorsun bence, drift yoksa kolunda ki yok gözüküyor. Kolun sağlam dostum
Merhabalar. 17 mart 2024 pazar günü Xbox Series Wireless 9.Nesil Velocity Green GamePad siparişi verdiğim ürün 20 mart 2024 (bugün) teslim aldım ve ürünün 2 analog tuşuda bozuk. Analog Tuşlarına basınca içine göçüyor çekmem gerekiyor çıkması için videoda gözüküyor. Gamepad testlerinde yaptığım kontrollerde analog 0 da durmuyor. Ürün kısacası bozuk. İtopyaya iade veya değişim için mesaj attığımda bozuk ürünler için microsofta mesaj atın dediler. İtopyanın iade alması gerekmiyor mu? Nasıl yol izlemeliyim yardımcı olur musunuz ?
Merhabalar. 17 mart 2024 pazar günü Xbox Series Wireless 9.Nesil Velocity Green GamePad siparişi verdiğim ürün 20 mart 2024 (bugün) teslim aldım ve ürünün 2 analog tuşuda bozuk. Analog Tuşlarına basınca içine göçüyor çekmem gerekiyor çıkması için videoda gözüküyor. Gamepad testlerinde yaptığım kontrollerde analog 0 da durmuyor. Ürün kısacası bozuk. İtopyaya iade veya değişim için mesaj attığımda bozuk ürünler için microsofta mesaj atın dediler. İtopyanın iade alması gerekmiyor mu? Nasıl yol izlemeliyim yardımcı olur musunuz ?
Dostum Microsoft servisi sorun çıkarmadan değişir ama tam olarak merkezlenen kol bulman çok zor. Daha yeni Amazon Ingiltereden aldığım Volt'u analoglar tam merkezlenmiyor diye değişime gönderdim Microsoft'a, yenisini gönderdiler o da merkezlenmiyor. Bir kez daha şansımı deneyeceğim. Bu konularda yapacak pek bir şey yok maalesef, Elite2 Core kontrolcüm var onda da aynı sorun vardı, onu da gönderdim o da değişti bugün ulaşacak. 2 tane kontrolcüm daha var onlar düz siyah renk, yine onlarda da aynı sorun var. İçe gitmesinde ise, o da normal. Microsoft'a da Logitech gibi diyebiliriz. Kalite kontrolü sıfır, servis desteği 10/10.
Merhabalar. 17 mart 2024 pazar günü Xbox Series Wireless 9.Nesil Velocity Green GamePad siparişi verdiğim ürün 20 mart 2024 (bugün) teslim aldım ve ürünün 2 analog tuşuda bozuk. Analog Tuşlarına basınca içine göçüyor çekmem gerekiyor çıkması için videoda gözüküyor. Gamepad testlerinde yaptığım kontrollerde analog 0 da durmuyor. Ürün kısacası bozuk. İtopyaya iade veya değişim için mesaj attığımda bozuk ürünler için microsofta mesaj atın dediler. İtopyanın iade alması gerekmiyor mu? Nasıl yol izlemeliyim yardımcı olur musunuz ?
Merhabalar. 17 mart 2024 pazar günü Xbox Series Wireless 9.Nesil Velocity Green GamePad siparişi verdiğim ürün 20 mart 2024 (bugün) teslim aldım ve ürünün 2 analog tuşuda bozuk. Analog Tuşlarına basınca içine göçüyor çekmem gerekiyor çıkması için videoda gözüküyor. Gamepad testlerinde yaptığım kontrollerde analog 0 da durmuyor. Ürün kısacası bozuk. İtopyaya iade veya değişim için mesaj attığımda bozuk ürünler için microsofta mesaj atın dediler. İtopyanın iade alması gerekmiyor mu? Nasıl yol izlemeliyim yardımcı olur musunuz ?
Hocam siz yine de ürünü itopyaya sorunu bildirir şekilde ve cayma hakkımı da kullanmak istiyorum diye belirterek iade edin. Eğer tekrar kabul etmezlerse tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz. Süreç 1 2 ay uzayabilir ama kesinlikle sizin lehinize sonuç çıkar itopya ürünü geri almak zorunda kalır ve ücretinizi iade eder.
Merhabalar. 17 mart 2024 pazar günü Xbox Series Wireless 9.Nesil Velocity Green GamePad siparişi verdiğim ürün 20 mart 2024 (bugün) teslim aldım ve ürünün 2 analog tuşuda bozuk. Analog Tuşlarına basınca içine göçüyor çekmem gerekiyor çıkması için videoda gözüküyor. Gamepad testlerinde yaptığım kontrollerde analog 0 da durmuyor. Ürün kısacası bozuk. İtopyaya iade veya değişim için mesaj attığımda bozuk ürünler için microsofta mesaj atın dediler. İtopyanın iade alması gerekmiyor mu? Nasıl yol izlemeliyim yardımcı olur musunuz ?
Dostum içine göçme olayı hepsinde var. O bir arıza değil. Normal bir durum. Drift problemi yaşıyorsan itopya ile değil Microsoft ile görüşmen lazım. Zaten onların garanti politikaları çok çok iyi
Dostum içine göçme olayı hepsinde var. O bir arıza değil. Normal bir durum. Drift problemi yaşıyorsan itopya ile değil Microsoft ile görüşmen lazım. Zaten onların garanti politikaları çok çok iyi
Bende kullanıyorum 9. Nesil gamepad bende de içine göçme olayı var. Yani o tarafta sıkıntı yok. Yeni bir tane alsaa bile aynı şey olacak için göçme konusunda