RTX3060 Test Nasıl Yapılır ?

Katılım
7 Mayıs 2021
Mesajlar
334
Reaksiyon skoru
52
RTX3060 aldım zotac twin edge ve teste sokmak istiyorum konuyu yükseltemiyorum şuan bir arkadaş yardımcı olabilir mi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Zamazingoo yardımın lazım
 
RTX3060 aldım zotac twin edge ve teste sokmak istiyorum konuyu yükseltemiyorum şuan bir arkadaş yardımcı olabilir mi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Zamazingoo yardımın lazım
Gpu'yu %99-100 çalıştıran her hangi bir şey aç. Gpu kullanımında bu oran gözükmesi yeterli.
Arka planda hw info veya msi afterburner'i aç. Veya daha basit arayüz istiyorsan, gpu-Z'yi indir oradan bak test esnasında. Buraya da paylaşırsın ekran görüntüsü.
 
Gpu'yu %99-100 çalıştıran her hangi bir şey aç. Gpu kullanımında bu oran gözükmesi yeterli.
Arka planda hw info veya msi afterburner'i aç. Veya daha basit arayüz istiyorsan, gpu-Z'yi indir oradan bak test esnasında. Buraya da paylaşırsın ekran görüntüsü.
tamamdır paylaşırım gpu %99-100 için furmark indireceğim furmark 1 mi 2 mi indirmeliyim birde gpu-z yi nereden indirmeliyim gezginlerden indirsem bir şey olur mu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gpu'yu %99-100 çalıştıran her hangi bir şey aç. Gpu kullanımında bu oran gözükmesi yeterli.
Arka planda hw info veya msi afterburner'i aç. Veya daha basit arayüz istiyorsan, gpu-Z'yi indir oradan bak test esnasında. Buraya da paylaşırsın ekran görüntüsü.
bide kanka dxdiag tan baktım paylaşımlı bellek 4gb görünüyor o niye öyle
 
tamamdır paylaşırım gpu %99-100 için furmark indireceğim furmark 1 mi 2 mi indirmeliyim birde gpu-z yi nereden indirmeliyim gezginlerden indirsem bir şey olur mu
Gezginler virüs barındırabilir.
Fire strike daha sert. biraz daha yorar gpu'yu.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

tamamdır paylaşırım gpu %99-100 için furmark indireceğim furmark 1 mi 2 mi indirmeliyim birde gpu-z yi nereden indirmeliyim gezginlerden indirsem bir şey olur mu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bide kanka dxdiag tan baktım paylaşımlı bellek 4gb görünüyor o niye öyle
O başka bir şey. Gpu-Z indir ilk menüdeki ekranı buraya paylaş. Ayrıca test esnasında da 2.menüdeki sıcaklıkları da paylaşırsın.
 
Gezginler virüs barındırabilir.
Fire strike daha sert. biraz daha yorar gpu'yu.
bunlardan hangisi 3 tane var furmark da
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,772
Mesajlar
11,070,524
Üyeler
197,981
Son üye
hesapist
Geri
Top