Toplama PC Tavsiye-Öneri

Katılım
25 Haziran 2020
Mesajlar
191
Reaksiyon skoru
46
Bütçe
35.000
Toplama PC önerilerinizi bekliyorum
Monitör dahil olsun lütfen
 
Screenshot_2024-08-04-10-44-02-302_com.brave.browser-edit.jpg

Screenshot_2024-08-04-10-32-51-897_com.brave.browser-edit.jpg

Screenshot_2024-08-04-09-56-24-525_com.brave.browser-edit.jpg


Hocam hem ddr5 hem AM5 geleceğe yönelik ve fotoğraflardaki özelleştirmeleri uygularsanız daha iyi olur fakat 4060 ekran kartını ileride yükseltecekseniz bu sistemler iyi çünkü işlemci güçlü ileride işlemciyi değiştirmeden sadece ekran kartını değiştirerek devam edersiniz 4060 biraz yetersiz gelebilir ama yetersiz geldiği zamanda yükseltmeniz kolay olacaktır çünkü çok satılıyor 4060

Monitör olarak da bunu öneririm
 
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle

Hocam hem ddr5 hem AM5 geleceğe yönelik ve fotoğraflardaki özelleştirmeleri uygularsanız daha iyi olur fakat 4060 ekran kartını ileride yükseltecekseniz bu sistemler iyi çünkü işlemci güçlü ileride işlemciyi değiştirmeden sadece ekran kartını değiştirerek devam edersiniz 4060 biraz yetersiz gelebilir ama yetersiz geldiği zamanda yükseltmeniz kolay olacaktır çünkü çok satılıyor 4060

Monitör olarak da bunu öneririm
Fahiş fiyat sistemler attmışsın adama.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1722759514741.png


site yasak olduğu için link atılmıyor.
Site ismi sijnerji başta ki j olmadan
 
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle

Hocam hem ddr5 hem AM5 geleceğe yönelik ve fotoğraflardaki özelleştirmeleri uygularsanız daha iyi olur fakat 4060 ekran kartını ileride yükseltecekseniz bu sistemler iyi çünkü işlemci güçlü ileride işlemciyi değiştirmeden sadece ekran kartını değiştirerek devam edersiniz 4060 biraz yetersiz gelebilir ama yetersiz geldiği zamanda yükseltmeniz kolay olacaktır çünkü çok satılıyor 4060

Monitör olarak da bunu öneririm
Çok teşekkür ederim
 
Fahiş fiyat sistemler attmışsın adama.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle

site yasak olduğu için link atılmıyor.
Site ismi sijnerji başta ki j olmadan
Adam bütçeye 35 bin demiş siz 37 bin bütçe göstermişsiniz ben fiyat bandını aşsam bende iyi sistemler sunarım sizin attığınız sistemdeki işlemciye bir kule tipi soğutucu gerek en uyguna bir soğutucu 1-1.5 bin tl siz dalga mı geçiyorsunuz işlemci iyi fakat ekran kartı 6000 serisi hiç değilse 7600xt li bir sistem sunar insan ayrıca ekran kartı amd siz bu fiyatlara muadili rtx 4060 ti sistem topluyorsunuz ben bilmiyor muyum fiyatı artırmayı daha iyi sistem sunmayı ama adam 35k demiş bütçeye ne anlatıyorsunuz siz ya ryzen 7600 + 7700xt li 34.5k ya işlemci soğutuculu sistemde var gaming gen de ama adam monitör dahil 35 demiş 7500f bu fiyata alınabilecek en iyi işlemci intel tarafına girmediğimizde 7500f stok soğutucuyla yetmiyor + 1.5 k ya da bir kule tipi soğutucu monitör zaten 4.6k ben soğutucu dahil 30.5 k yı geçmemeye çalışarak sistem topluyorum siz 37k ya soğutucusuz 6750xt li sistem topluyorsunuz bakın bu fiyata rx 7600xt hiç değilse rx7600 lü sistem toplasak 4060 gene rx7600 den iyi amd ekran kartları şu zamanda alacaksak bile hiç değilse 7000 serisinden almalıyız bu fiyatlara rx7600 veya rx7600xt almaktansa 4060 almak daha iyi 6000 serisini 7000 serisine göre driver sorunları olsun teknonoji yetersizliği olsun geleceğe yönelik olsun ALINMAZ ya ben birinden canlı duydum ya benim ekran kartım yandı diyo rx6900xt kullandım yandı ekran kartım diyo 6000 serisi bu fiyata bu zamanda alınmaz gene bir eleştiride bulunacaksanız bulunun ama bana bu fiyatlar fahiş falan demeyin ki ben zaten 4060 ın yetersiz olduğunu söyledim ileride ekran kartını değiştirecekseniz bu sistemleri alın dedim ileride ekran kartı değiştirmeyecek adam gitsin 12400f li 4060 ti sistem alsın bu fiyatlara ben sistemi belli şart altında önerdim bu bilgiyi dikkate alın lütfen
 
Adam bütçeye 35 bin demiş siz 37 bin bütçe göstermişsiniz ben fiyat bandını aşsam bende iyi sistemler sunarım sizin attığınız sistemdeki işlemciye bir kule tipi soğutucu gerek en uyguna bir soğutucu 1-1.5 bin tl siz dalga mı geçiyorsunuz işlemci iyi fakat ekran kartı 6000 serisi hiç değilse 7600xt li bir sistem sunar insan ayrıca ekran kartı amd siz bu fiyatlara muadili rtx 4060 ti sistem topluyorsunuz ben bilmiyor muyum fiyatı artırmayı daha iyi sistem sunmayı ama 35 demiş bütçeye ne anlatıyorsunuz siz ya ryzen 7600 + 7700xt li 34.5k ya işlemci soğutuculu sistemde var gaming gen de ama adam monitör dahil 35 demiş 7500f bu fiyata alınabilecek en iyi işlemci intel tarafına girmediğimizde 7500f stok soğutucusuyla yetmişyor + 1.5 k ya da bir kule tipi soğutucu monitör zaten 4.6k ben soğutucu dahil 30.5 k yı geçmemeye çalışarak sistem topluyorum siz 37k ya soğutucusuz 6750xt li sistem topluyorsunuz bakın bu fiyata rx 7600xt hiç değilse rx7600 lü sistem toplasak 4060 gene rx7600 den iyi amd ekran kartları şu zamanda alacaksak bile hiç değilse 7000 serisinden almalıyız bu fiyatlara rx7600 veya rx7600xt almaktansa 4060 almak daha iyi 6000 serisini 7000 serisine göre driver sorunları olsun teknonoji yetersizliği olsun geleceğe yönelik olsun ALINMAZ ya ben birinden canlı duydum ya benim ekran kartım yandı diyo rx6900xt kullandım yandı ekran kartım diyo 6000 serisi bu fiyata bu zamanda alınmaz gene bir eleştiride bulunacaksanız bulunun ama bana bu fiyatlar fahiş falan demeyin ki ben zaten 4060 ın yetersiz olduğunu söyledim ileride ekran kartını değiştirecekseniz bu sistemleri alın dedim ileride ekran kartı değiştirmeyecek adam gitsin 12400f li 4060 ti sistem alsın bu fiyatlara ben sistemi belli şart altında önerdim bu bilgiyi dikkate alın lütfen
Monitör bahane edıp 1satır laf kalabalığı olmuş.Bak bakayım benım attığım hangi çözünürlük.Ek olarak ekran 6750xt varken 4060 mı alınacak.
Bu videoda
1722762535033.png
6700xtdediğin iki kartı da tokatlarken 6750xtden bahsediyoruz.Laf kalabalık yerine direkt f/p sistem öneriyorum.

Bütçe konusuna da gelirsek 2k bütçe çıkamıyorsa 1080p monitör alır.İleride canı çekerse 2k ile değiştirir.
 
Monitör bahane edıp 1satır laf kalabalığı olmuş.Bak bakayım benım attığım hangi çözünürlük.Ek olarak ekran 6750xt varken 4060 mı alınacak.
Bu videoda
Alıntıyı görüntüle6700xtdediğin iki kartı da tokatlarken 6750xtden bahsediyoruz.Laf kalabalık yerine direkt f/p sistem öneriyorum.

Bütçe konusuna da gelirsek 2k bütçe çıkamıyorsa 1080p monitör alır.İleride canı çekerse 2k ile değiştirir.
Peki hocam sizin dediğiniz olsun karar yine arkadaşın ben daha bir şey demiyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,737
Mesajlar
11,080,578
Üyeler
198,185
Son üye
Wrymwood
Geri
Top