Acer nitro 16 alınır mı?

Servisi kötü.
 
Selam ben bu laptopu alıcam sizce nasıldır?
Nitro 16 serisi normalde iyidir fakat bu fiyat verilmez diye düşünüyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sıvı Metal aktığında yardım etmiyorlar, mesela su hasarlı anakart diye sizden 4060 laptop parası istiyorlar. (Siz su dökmesenizde)
Hocam sıvı metal akıntısı ile suyun ayırt edilmesi çok bariz eger böyle bir durum oluşursa garantili ürün hakem heyetine gidersin
 
Nitro 16 serisi normalde iyidir fakat bu fiyat verilmez diye düşünüyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam sıvı metal akıntısı ile suyun ayırt edilmesi çok bariz eger böyle bir durum oluşursa garantili ürün hakem heyetine gidersin
İkisi başka örnek. Ben hiç acer kullanmadım kullananlar şikayet ediyordu.
 
Çok çok kötü.
 
Selam ben bu laptopu alıcam sizce nasıldır?
Valla ben 2 tane 4050 li r5 li olanindan aldim, gayet memnunum fakat servisle alakali hicbir deneyimim yok. Millet genelde servis dedigi icin belirtmek istedim. Benim leptopu da herkese tavsiye ederim sorgusuz sualsiz arastirmasini cok yaptim fakat senin para sıkalan 50 bin bandındaysa secenek cogalacagi icin o bandda farkli leptolar da bakilabilir.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,186
Mesajlar
11,085,114
Üyeler
198,259
Son üye
cahilsavar31
   
Geri
Top