🗣️Hepsiburada 'Ürün Müşteride Kalsın' Sürecini Başlattığını Duyurdu🟠

Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
11,309
Reaksiyon skoru
6,758
1000003708.png
 
Temu'da da benzer bir sistem vardı en son bazıları sorunsuz ürünü iade edip parasını alıyordu ürün onlarda kalıyordu ama temu onunla alakalı bir şey yapmıştı sanki
 
kargo fiyatı ürünü geçtiğinden geri iadesi sorun oluyor
 
amazon suistimal edildiği için bu hizmetini kaldırmıştı şimdide hepsiburada özellik olarak ekliyor.
İlginç
26 Şubatta yaptılar bana iade. Anneanneme telefon kılıfı almıştım yanlış renk göndermişlerdi. Satıcıya yazdık geri dönüş yapmadı. 2 gün sonra Amazon parayı iade etti.
 
amazon suistimal edildiği için bu hizmetini kaldırmıştı şimdide hepsiburada özellik olarak ekliyor.
İlginç
Değişim kaldırıldı. İade edip tekrar alınabilir ya da iade edilebilir. Faydalı özellikleri devam ediyor. Arkadaşında dediği gibi suistimal edildiği anda zaten hesaplar gidiyor. Buna da asla değmez.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Sen maalesef yemişsin o damgayı bir kere ya.
 
26 Şubatta yaptılar bana iade. Anneanneme telefon kılıfı almıştım yanlış renk göndermişlerdi. Satıcıya yazdık geri dönüş yapmadı. 2 gün sonra Amazon parayı iade etti.
Ürün belli bir fiyatın altında ise sanırım güvendikleri çok siparişli hesaplara hala yapıyorlar.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,173,612
Mesajlar
10,578,410
Üyeler
186,354
Son üye
rvmazankeles
Geri
Top