0x00007FF86af09708 adresindeki yönerge 0x000 adresindeki belleğe başvurdu hatası

Emirking3470

80+ Bronze
Katılım
3 Ocak 2021
Mesajlar
589
Reaksiyon skoru
400
sorun.PNG

arkadaşlar sorun bu google araştırdım çözümünü bulamadım bilen biri varmı.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

@Mehmet Yılmaz
 

"


Yaşadığınız problem ile ilgili olarak Başlat' a tıklayıp CMD yazın ve arama sonucunda gelen Komut İstemine sağ tıklayarak Yönetici Olarak Çalıştır seçeneği ile açınız. Açılan pencereye "SFC /SCANNOW" yazıp ENTER tuşuna basınız.(Tırnak işaretleri hariç.) İşlem tamamlandığında bilgisayarınızı yeniden başlatarak kontrol ediniz.



Sorunun devam etmesi durumunda BURADA yer alan dosyayı masaüstüne indirip sıkıştırılmış dosyadan çıkartınız. Çıkarttığınız Allupdate.bat dosyasına sağ tıklayarak Yönetici Olarak Çalıştır seçeneği ile çalıştırınız. İşlem tamamlanıp DOS ekranı kapandıktan sonra test ediniz.



Sorunun devam etmesi durumunda Başlat' a tıklayıp CMD yazın ve arama sonucunda gelen Komut İstemine sağ tıklayarak Yönetici Olarak Çalıştır seçeneği ile açınız. Sonrasında aşağıdaki komutları sırasıyla uygulayıp test ediniz.



DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth



Problem giderilmez ise sisteminizde yüklü olan Antivirüs programınız mevcut ise kaldırıp yeniden deneyiniz. Bundan da netice alamazsanız yeni bir Windows kullanıcı profili oluşturup test ediniz.



Bir de ekran kartınızı güncellemenizi öneririm.



Saygılarımla,"
 
Bende de dün aynı sorun oldu, hizmetlerden Windows Hata Raporlama Hizmeti'ni kapatıp bilgisayarı yeniden başlatın
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


"


Yaşadığınız problem ile ilgili olarak Başlat' a tıklayıp CMD yazın ve arama sonucunda gelen Komut İstemine sağ tıklayarak Yönetici Olarak Çalıştır seçeneği ile açınız. Açılan pencereye "SFC /SCANNOW" yazıp ENTER tuşuna basınız.(Tırnak işaretleri hariç.) İşlem tamamlandığında bilgisayarınızı yeniden başlatarak kontrol ediniz.



Sorunun devam etmesi durumunda BURADA yer alan dosyayı masaüstüne indirip sıkıştırılmış dosyadan çıkartınız. Çıkarttığınız Allupdate.bat dosyasına sağ tıklayarak Yönetici Olarak Çalıştır seçeneği ile çalıştırınız. İşlem tamamlanıp DOS ekranı kapandıktan sonra test ediniz.



Sorunun devam etmesi durumunda Başlat' a tıklayıp CMD yazın ve arama sonucunda gelen Komut İstemine sağ tıklayarak Yönetici Olarak Çalıştır seçeneği ile açınız. Sonrasında aşağıdaki komutları sırasıyla uygulayıp test ediniz.



DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth



Problem giderilmez ise sisteminizde yüklü olan Antivirüs programınız mevcut ise kaldırıp yeniden deneyiniz. Bundan da netice alamazsanız yeni bir Windows kullanıcı profili oluşturup test ediniz.



Bir de ekran kartınızı güncellemenizi öneririm.



Saygılarımla,"
Hocam dün aynı sorun oldu hiç bir şekilde çözemedim hizmetlerden kapatma durumunda kaldım raporlama hizmetini anca öyle oldu
 

"


Yaşadığınız problem ile ilgili olarak Başlat' a tıklayıp CMD yazın ve arama sonucunda gelen Komut İstemine sağ tıklayarak Yönetici Olarak Çalıştır seçeneği ile açınız. Açılan pencereye "SFC /SCANNOW" yazıp ENTER tuşuna basınız.(Tırnak işaretleri hariç.) İşlem tamamlandığında bilgisayarınızı yeniden başlatarak kontrol ediniz.



Sorunun devam etmesi durumunda BURADA yer alan dosyayı masaüstüne indirip sıkıştırılmış dosyadan çıkartınız. Çıkarttığınız Allupdate.bat dosyasına sağ tıklayarak Yönetici Olarak Çalıştır seçeneği ile çalıştırınız. İşlem tamamlanıp DOS ekranı kapandıktan sonra test ediniz.



Sorunun devam etmesi durumunda Başlat' a tıklayıp CMD yazın ve arama sonucunda gelen Komut İstemine sağ tıklayarak Yönetici Olarak Çalıştır seçeneği ile açınız. Sonrasında aşağıdaki komutları sırasıyla uygulayıp test ediniz.



DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth



Problem giderilmez ise sisteminizde yüklü olan Antivirüs programınız mevcut ise kaldırıp yeniden deneyiniz. Bundan da netice alamazsanız yeni bir Windows kullanıcı profili oluşturup test ediniz.



Bir de ekran kartınızı güncellemenizi öneririm.



Saygılarımla,"
eywallah reis
 
Geri
Top